Paulientjuh schreef:Mensen vergeten vaak dat een foto maar een momentopname is
Ja, terwijl anderen vaak vergeten dat de topicstarter waarschijnlijk beschikking heeft over honderd foto's en er de allerbeste uitgezocht heeft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulientjuh schreef:Mensen vergeten vaak dat een foto maar een momentopname is
Citaat:hoi leuwk paardej je mag hem wel iets meer oan de teugel reejen en de teugels iets straker doen en wat mooier goan zittuh en hem iets meer met het been rijduh
Quote:
nou je kan niet zien dat ie net is ingereden anders haad die wel gebookt
Faniek schreef:Tjah ik geef toe op begin even denken vorig jaar was ik soms ook hard met reacties geven. Dit bedoelde ik niet zo, maar over internet komt alles harder over. Na een tijdje kom je er wel achter ga je het nalezen. Nu lees ik gewoon alles en geef ik gewoon commentaar probeer het altijd netjes te houden en bedoel het goed, maar helaas word het niet altijd goed opgevat, maar dan is het eigen keus.
In dit geval het topic wat jij aanwijst word helaas niet goed gelezen. Ik denk dat je dat altijd houd op zo'n groot forum als dit.
geeek schreef:ik bedoel niet alleen dat topic maar het hele bokt.
Citaat:bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???
shelltje schreef:Citaat:bokt is toch voor normale dingen?? en niet vor di achterlijke western gedoe???
Dit was tegen een meisje op HAW gezegt, die wat foto`s van haar pony liet zien toen ze er voor het eerst western meereed vond het eigenlijk wel een beetje zielig.