ik was er ook als we eens afspreken een tijd s'avonds er te zijn.. dan gaat iedereen die kan ff der op:) dan halen we de 1000
Ah, voor een 'world record guiness book' maakt dat helemaal niet uit, zolang maar iedereen online is.. Edit, ik overdrijf natuurlijk
ja erg hè.. zodra je even tijd hebt, snel ff bokt checken om te kijken of er nog mensen geantwoord hebben op je post zeer verslavend!
Misser schreef:Dat jullie allemaal nog weten dat je er vorige week zondagavond was .Is niet moeilijk, wat deed ik vorig week zondagavond. Was ik uit of was ik thuis. Als je thuis was, was je zeker op bokt
Ohw, wat stom! Ik was er helemaal niet, haha Ik dacht afgelopen zondag, hahaDaarvoor zat ik nog niet eens op bokt Volgende keer ben ik erbij
Als er nu even nog wat meer bokkers online komen,krijgen we vanavond misschien weer een record.Gezien er nu al 814 bokkers online zijn. En 891 bokkers is(/was) het record.
o foutje, dit is een oud topic.Tja dan weet ik niet of ik er was. Maar vandaag loopt het ook alweer goed.