Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalechwel schreef:Misschien is het mogelijk bovenaan postreply of bij new topic
bij de tip over stijlen hier ook iets over vermelden?
Lielle schreef:aan wat voor computertermen denk je dan?
De andere suggesties staan genoteerd.
Citaat:Beettjje Aflijdenn(A) haha Met eten ofzo0 dat iie wat rustiger wordd Buiiten iiCk bedoel mijn vOriige verzorg paard deedd dat o0k en toen leiide ik hem o0k af met wat eten en toen deed iie wat rustiigerr,, jj Kan oOokk een HengsteeKetting inderdaad Gebruiiken[b]
Beettjje Aflijdenn(A) haha Met eten ofzo0 dat iie wat rustiger wordd Buiiten iiCk bedoel mijn vOriige verzorg paard deedd dat o0k en toen leiide ik hem o0k af met wat eten en toen deed iie wat rustiigerr,, jj Kan oOokk een HengsteeKetting inderdaad GebruiikenBeettjje Aflijdenn(A) haha Met eten ofzo0 dat iie wat rustiger wordd Buiiten iiCk bedoel mijn vOriige verzorg paard deedd dat o0k en toen leiide ik hem o0k af met wat eten en toen deed iie wat rustiigerr,, jj Kan oOokk een HengsteeKetting inderdaad Gebruiiken[/color]
Yuna schreef:mss = misschien
edit: als idd al msn taal is dan is dit het misschien ook? Oh gut, heb ik mij onbewust schuldig gemaakt aan msn taal! Neeeeeee
oki, wanhopige herstelpoging dan maar;
lol: laughing out loud
rofl : rolling over the floor
roflmao: rolling over the floor laughing my ass off
np: no problem
imho: in my humble opinion
brb enzomeer zijn waarschijnlijk niet geschikt voor forum-gebruik veronderstel ik?
Quote schreef:Ja, maar als je zo begint krijg je een gigantische lijst met programma's & websites. Zo'n lijst is handig, maar af en toe iets Googlen kan geen kwaad, toch?Bijvoorbeeld; Skype, Hyves, computertermen waar mijn oren van gaan wapperen.
Lielle schreef:daar viel een mede mod ook al over![]()
We gaan de categorie internet afkortingen gebruiken
![]()
Aapestaartje schreef:Of wsl zie je ook wel eensIk gebruik soms wss voor waarschijnlijk.
Lielle schreef:We gaan de categorie internet afkortingen gebruiken![]()