Ik zie door de bomen het bos niet meer :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:37

Kan foto fun niet een subforum worden van Crea Bea? (of andersom)
boktmeetingsverslagen bij boktmeetings?

Of is dat zo niet de bedoeling van de subforum's?

elle01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-05 23:40

misschien een idee om de zoekoptie wat beter aan te passen...
want ik kan echt nooit iets vinden als ik iets zoek, het is inderdaad onoverzichtelijk, maar ik denk wel dat er op het moment voor ieder wat wils is, en dat is positief lijkt mij!

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 01:33

Zoekfunctie gaat het ooit weer doen, is Bart mee bezig.

Wat mij betreft hebben fotofun en creabea niets met elkaar te maken, maar ik snap wat je bedoelt Sammie

Mijn vraag is alleen: wordt bokt er overzichtelijker op als alles als subforum staat? Dan heb je namelijk nog steeds even veel forums om uit te kiezen.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 01:36

Die filter was idd wel erg fijn. Scheelde een hoop scrollwerk...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 18:39

Sammie schreef:
Een metafoor die NIET op z'n plaats was.
En als straks die forumfilter weer komt, zie ik het probleem al helemaal niet, want dan kun je straks lekker filteren.

Ik erger mij meer aan die verschillende foto forum's.

Djees wat heb jij een additude zeg...hij is WEL op zijn plaats vind ik .

Oftewel, probeer even wat aardiger te reageren en niet iedereen frontaal af te bekken om een onderwerp als dit...

Anoniem

Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-05 21:30

Na een tijdje op Bokt pik je toch zo de fora eruit die je wilt lezen? Ik start Bokt op, kijk op Algemeen, ga naar Forumzaken, daarna VvdD en mijn vaste rijtje fora.
Als laatste, bij haast als eerste, bekijk ik mijn eigen berichten om te zien hoe bepaalde topics verdergaan.
Dat forumfilter was wel handig maar echt noodzakelijk was het nou ook weer niet. Filteren kan ik zelf ook wel. De enige keer dat de forumindex op mijn scherm staat is bij het starten van Bokt.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 13:47

Ryanne schreef:

Oftewel, probeer even wat aardiger te reageren en niet iedereen frontaal af te bekken om een onderwerp als dit...

Volgens mij vat jij de boel erg verkeerd op of je hebt een ontzettend kort lontje

Faas

Re: Ik zie door de bomen het bos niet meer :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 16:58

Ik vind vooral de 'centraal' topics te ver doorgeslagen. Kan me voorstellen dat er een centraal mok topic is, van een paar andere onderwerpen kan ik het me ook wel voorstellen maar er zijn 'centraal' topics waar de plank volledig misgeslagen is. Je moet mijns inziens niet alles in een centraal topic willen gooien. Zoals bv. het 'paarden gezocht' topic. Dat slaat de plank volledig mis. Ik heb er ook eens iets geplaatst. Nooit 1 antwoord op gehad want voor je het weet is er al een ander die iets zoekt en weer een en uiteindelijk beslaat het hele topic uit vragen. Nope, ben niet de enige die geen antwoord kreeg. Het topci stroomt gewoon teveel vol. Wat maakt het uit als je eens een apart topic opent omdat je iets zoekt of wil weten?

Bokt schiet in mijn beleving tever door. Wilden ze vroeger niets toevoegen omdat het onoverzichtelijk werd, nu zie je inderdaad door de bomen het bos niet meer

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:38

Faas: Het paarden gezocht topic staat op de lijst om op een andere manier ingevuld te gaan worden. Het grote probleem met dat onderwerp was dat topics eigenlijk nergens op hun plaats stonden en ze overal op bokt terecht kwamen (VVDD/VMR/EA GZ/PP/etc) en op vrijwel alle forums zakten ze gelijk naar beneden omdat niemand precies wist waar Fjord x of manegepony Y gebleen was,.

Maar nogmaals, als er mensen ideeën hebben hoe bokt overzichtelijker te krijgen zonder forums af te schaffen houden we ons aanbevolen

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 17:49

Daar zit inderdaad wel wat in Ellende. Het is moeilijk het ergens te plaatsen. Wist ook niet dat dat de reden was dat het centraal ging gebeuren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:05

Sammie schreef:
[naam] schreef:

Volgens mij vat jij de boel erg verkeerd op of je hebt een ontzettend kort lontje

OF jij een erg irritant toontje in je posts...

Kort lontje op internet lijkt me erg triest, niet?

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 23:41

Moet je 'm eens aansteken