Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quote schreef:Het staat nou eenmaal in de regels, daar kunnen gewoon geen uitzonderingen over gemaakt worden.
Quote schreef:Ik kan het eigenlijk niet terugvinden in de regels?
Waar staat dat ergens?
Ellende schreef:Louskeh: been there, done that, doesn't workWe hebben op een gegeven moment een topic geopent met als titel iets in de richting van: Eén topic per persoon!' om een nieuwe regel te promoten. Hielp erg weinig, er waren nog bijna even veel mensen die alsnog 4 (of 2) topics plaatsen.
Natasha: moet er dan nog weer zo'n persoonlijke opmerking in je antwoord? Dit begint behoorlijk op een persoonlijke vete te lijken en die zijn ook tegen moderators niet toegestaan. Ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook expres een topic verwijderd waar meer in staat omdat 'die natasha dan lekker meer werk heeft, had ze de regels maar moeten lezen *insert evil grin hier*. Geloof me: als ik drie topics van dezelfde user zie staan dan begin ik er niet aan om ze alle drie door te lezen. Ik open er één ad random, stuur een pb dat alles verwijderd wordt en verwijder ze dan alle drie, huppekee. Als ik het zo lees mag je blij zijn dat ik het niet geweest was blijkbaar, dan had je twee topics opnieuw kunnen maken.
Natasha schreef:Maar laat de moddies hun macht niet misbruiken door op een akelige manier politieagentje te gaan spelen.
Ellende schreef:Quote schreef:Ik kan het eigenlijk niet terugvinden in de regels?
Waar staat dat ergens?
MissHaffie:
Plaats artikelen die in dezelfde categorie horen in één topic, open dus geen drie topics als je een paar laarzen, een cap en een rijbroek verkoopt maar één. Na een week mag je een nieuw topic in dezelfde categorie starten met andere spullen. Een advertentie mag eventueel drie weken na de laatste reactie opnieuw worden geplaatst om de advertentie weer onder de aandacht te brengen.
Ellende schreef:Als ik me niet vergis heeft Fabienne een pb gehad waarin ik gezegd heb dat we daar nog over aan het discussiëren waren. Het is een oud topic, voor de regel van een week inging.
Ellende schreef:Als ik me niet vergis heeft Fabienne een pb gehad waarin ik gezegd heb dat we daar nog over aan het discussiëren waren. Het is een oud topic, voor de regel van een week inging.
Natasha schreef:Je haalde dit topic zelf aan, als bewijs dat alles duidelijk is uitgelegd, toch?Waarom noem je t nu dan een oud topic?