Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:53

door gewoon duidelijk boven de forums als medeling te zetten dat er niet meer dan 1 advertentie per week geplaatst mag worden
en die mensen die t niet doorhebben en een groot topic plaatsen even te waarschuwen?

StalDoorstap

Re: Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:56

Ellende, je hebt een punt, t werk van de moddies is gratis en we mogen er met zijn allen heel erg blij mee zijn dat ze t WILLEN doen!
Ik ben er ook heel blij mee, ben een verslaafd Bokker en dat komt mede door de moddies die hun werk goed doen!

Maar laat de moddies hun macht niet misbruiken door op een akelige manier politieagentje te gaan spelen.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:18

Quote schreef:
Het staat nou eenmaal in de regels, daar kunnen gewoon geen uitzonderingen over gemaakt worden.

Ik kan het eigenlijk niet terugvinden in de regels?
Waar staat dat ergens?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:21

Louskeh: been there, done that, doesn't work We hebben op een gegeven moment een topic geopent met als titel iets in de richting van: Eén topic per persoon!' om een nieuwe regel te promoten. Hielp erg weinig, er waren nog bijna even veel mensen die alsnog 4 (of 2) topics plaatsen.

Natasha: moet er dan nog weer zo'n persoonlijke opmerking in je antwoord? Dit begint behoorlijk op een persoonlijke vete te lijken en die zijn ook tegen moderators niet toegestaan. Ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook expres een topic verwijderd waar meer in staat omdat 'die natasha dan lekker meer werk heeft, had ze de regels maar moeten lezen *insert evil grin hier*. Geloof me: als ik drie topics van dezelfde user zie staan dan begin ik er niet aan om ze alle drie door te lezen. Ik open er één ad random, stuur een pb dat alles verwijderd wordt en verwijder ze dan alle drie, huppekee. Als ik het zo lees mag je blij zijn dat ik het niet geweest was blijkbaar, dan had je twee topics opnieuw kunnen maken.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:24

Quote schreef:
Waar staat dat ergens?

MissHaffie:

Plaats artikelen die in dezelfde categorie horen in één topic, open dus geen drie topics als je een paar laarzen, een cap en een rijbroek verkoopt maar één. Na een week mag je een nieuw topic in dezelfde categorie starten met andere spullen. Een advertentie mag eventueel drie weken na de laatste reactie opnieuw worden geplaatst om de advertentie weer onder de aandacht te brengen.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:24

Dankjewel!
Ik vond het al niet.

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:33

Ellende schreef:
Louskeh: been there, done that, doesn't work We hebben op een gegeven moment een topic geopent met als titel iets in de richting van: Eén topic per persoon!' om een nieuwe regel te promoten. Hielp erg weinig, er waren nog bijna even veel mensen die alsnog 4 (of 2) topics plaatsen.

Natasha: moet er dan nog weer zo'n persoonlijke opmerking in je antwoord? Dit begint behoorlijk op een persoonlijke vete te lijken en die zijn ook tegen moderators niet toegestaan. Ik kan me niet voorstellen dat wie dan ook expres een topic verwijderd waar meer in staat omdat 'die natasha dan lekker meer werk heeft, had ze de regels maar moeten lezen *insert evil grin hier*. Geloof me: als ik drie topics van dezelfde user zie staan dan begin ik er niet aan om ze alle drie door te lezen. Ik open er één ad random, stuur een pb dat alles verwijderd wordt en verwijder ze dan alle drie, huppekee. Als ik het zo lees mag je blij zijn dat ik het niet geweest was blijkbaar, dan had je twee topics opnieuw kunnen maken.

Ik maak geen topics meer!
Hoef je niet bang voor te zijn.

Ik had er 2 gemaakt, met een paar dagen tussenpoze.

En deze laatste zin:"Als ik het zo lees mag je blij zijn dat ik het niet geweest was blijkbaar, dan had je twee topics opnieuw kunnen maken.
[/quote] "

is echt heel erg onvriendelijk.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:39

Natasha schreef:
Maar laat de moddies hun macht niet misbruiken door op een akelige manier politieagentje te gaan spelen.

Is ook heel onvriendelijk. Wat ik met mijn opmerking bedoelde is dat als de mod letterlijk de 'gewone' procedure gevolgd had het nog meer werk voor je was geworden. Je hoeft wat mij betreft echt geen topicstop op EA in te lassen, als je de regels naleeft is er echt helemaal niets aan de hand.

viewtopic.php?f=5&t=482441&p=10660735#10660735

Is trouwens het topic dat een week als sticky op elk EA forum gestaan heeft. Op zich een duidelijke titel dacht ik zo, maar ook dat wordt niet gelezen. Ik wil op zich best dit soort topics vaker plaatsen als er een regel op EA veranderd, maar uit deze 'test' bleek dat dat dus zeker geen garantie is voor een 'schoon' EA.

Edit: ik lees nu pas dat het om twee topics een paar dagen uit elkaar gaat, dan is het niet eens random maar gewoon logisch dat het nieuwste topic verwijderd wordt. Dat geldt ook als mensen hetzelfde item te snel aanbieden (dus was ook voor de 1-weekregel het geval).

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:39

Ellende schreef:
Quote schreef:
Waar staat dat ergens?

MissHaffie:

Plaats artikelen die in dezelfde categorie horen in één topic, open dus geen drie topics als je een paar laarzen, een cap en een rijbroek verkoopt maar één. Na een week mag je een nieuw topic in dezelfde categorie starten met andere spullen. Een advertentie mag eventueel drie weken na de laatste reactie opnieuw worden geplaatst om de advertentie weer onder de aandacht te brengen.

En nogmaals:
Ik had PAARDEN te koop, en dekens, 2 topics!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:41

HETZELFDE item?

Op de vraag van Fabienne in dat topic wordt oook geen antwoord gegeven.
Erg onduidelijk dus.
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 14-11-05 00:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:43

Maar in dezelfde categorie, je bent immers een commerciële aanbieder die artikelen te koop aanbied in de categorie EA-Commercieel. Gratis trouwens, terwijl er weinig vergelijkbare sites op internet te vinden zijn waar je zo gericht kan adverteren naar een zo groot paard-gerelateerd publiek.

Wat bedoel je met 'hetzelfde item'? Ik gaf als voorbeeld dat de regel 'de nieuwste advertentie wordt verwijderd' al jaren geld als mensen te snel een advertentie herplaatsen. Dat is dus niets nieuws en niemand persoonlijk aan te rekenen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:45

Ja, maar wel op 1 forum, waar het ook om draait... Het is een simpele regel dat het niet in hetzelfde forum mag. Dat jij nou toevallig commercieel bezig bent, én paarden én spullen aanbiedt. Sja... dat doet niks af aan het feit dat er in hetzelfde forum/categorie maar 1 topic binnen de gestelde termijn geplaatst mag worden... Mag jij onoverzichtelijk of niet realistisch vinden. Maar dit is Bokt, een paardenforum met een klein onderdeel voor verkoopspullen wat alleen maar meer en meer groeit. Dit is geen marktplaats gebeuren al lijkt het er wel steeds meer op met al die extra fora. Dus daarom dat deze regels er zijn, omdat er anders veels teveel topics worden geplaatst, en van de eerste pagina verdwijnt... Die trouwens ook al langer is dan in andere normale fora, om juist de gebruikers tegemoet te komen.

Ik vind de regels duidelijk, logisch en overzichtelijk. En flauw dat je zo op de man blijft spelen. Moddies zijn ook gewoon mensen die hun best doen, en dat imo heel erg goed doen...

*Edit, hele domme typfout *
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-11-05 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:47

Als ik me niet vergis heeft Fabienne een pb gehad waarin ik gezegd heb dat we daar nog over aan het discussiëren waren. Het is een oud topic, voor de regel van een week inging.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:50

Gratis ja, terwijl ik dus wel belasting betaal over de eventuele winst!

Zou t ook geen probleem vinden om te betalen hoor, dus snap niet waarom je dit aanhaalt.
"Edit: ik lees nu pas dat het om twee topics een paar dagen uit elkaar gaat, dan is het niet eens random maar gewoon logisch dat het nieuwste topic verwijderd wordt. Dat geldt ook als mensen hetzelfde item te snel aanbieden (dus was ook voor de 1-weekregel het geval).

"

Hier heb je t item.
Je bent er zelf over begonnen!

Ik plaatste nogmaals 2 totaal verschillende onderwerpen.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:52

Ik zeg 'ook'. Ik probeer te verklaren waarom het logisch is dat het nieuwste topic blijft staan, dat was vroeger bij één item ook al en is niets nieuws.

Ik heb het idee dat ik wel snap wat jij bedoelt maar dat het andersom compleet niet overkomt. Als er iets heel onduidelijk in de regels staat wil ik het best aanpassen, maar ik zie zelf niet waar de onduidelijkheid zit.

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:52

Ellende schreef:
Als ik me niet vergis heeft Fabienne een pb gehad waarin ik gezegd heb dat we daar nog over aan het discussiëren waren. Het is een oud topic, voor de regel van een week inging.

En die regel van een week staat dus nergens.

Maya, ik refereerde net aan mijn respect voor de moddies!!!

En jij wordt er vast nog eens een!

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:54

Je plaatste twee verschillende onderwerpen maar wel alletwee in EA-CO. Daar gaat het om. Je kunt momenteel eens per week iets in hetzelfde forum aanbieden, in jouw geval dus EA-CO.

Zie ook de post van Maya.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 00:55

Dezelfde categorie kun je natuurlijk op 2 manieren lezen: hetzelfde product, of hetzelfde subforum (misschien iets om aan te passen cq te verduidelijken in de Boktregels?).

Als ik het topic zo lees vind ik het een hoop geneuzel om niet, excusez-moi. Allereerst vraag ik me af waarom het niet gewoon via pb kan (en dan op een gegeven moment 't er gewoon bij laten...), second; wat cijfers/letters achter img-tags weghalen is imo het werk niet ten opzichte van het opnieuw maken van het topic. Ook niet meer dan logisch dat het nieuwste topic verwijderd wordt, ongeacht de lengte...

De opmerking van het gratis plaatsen kan ik wel begrijpen... Je plaatst aardig wat topis op EA-CO, als je voor elk topic of elk item dat je aanbiedt moet betalen...

Ik vind het op zich wel een goeie regel eerlijk gezegt...

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 00:57

Ok, dat is nu duidelijk.

Graag volgende keer van te voren mensen waarschuwen.
Houdt eea gezellig.

Sylvia, ik vind t geen probleem te moeten betalen.
Maar dat was de vraag niet.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 01:05

Je snapte niet dat het aangehaald werd, nou, ik wel

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 01:09

Leg eens uit?

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 01:10

Ellende schreef:

Je haalde dit topic zelf aan, als bewijs dat alles duidelijk is uitgelegd, toch?Waarom noem je t nu dan een oud topic?
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 14-11-05 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Diddles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 01:20

Is het niet mogenlijk dat de programmatuur in de gaten houd dat een user maar eens in de 7 dagen een nieuw topic opent..?

Dat zou een hoop ongein kunnen voorkomen, ook een hoop type werk voor mensen die gewoonweg niet alle tijd hebben om wekelijks alle Bokr-regels eens op hun gemak door te gaan lezen..!

De techniek staat toch voor niets tegenwordig..?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 10:11

Natasha schreef:
Je haalde dit topic zelf aan, als bewijs dat alles duidelijk is uitgelegd, toch?Waarom noem je t nu dan een oud topic?

Als je het goed leest Natasha, zie je dat ik dat topic aanhaal als voorbeeld voor Louskeh dat er eerder een topic over een ander onderwerp wél bovenaan EA als sticky gestaan heeft, en dat dat niet veel hielp.

Ik haal het feit dat je gratis kan adverteren aan om je er misschien aan te herinneren dat EA een gunst is, en geen recht.

Binko: het grote probleem van alle softwarematige aanpassingen is dat ze door Bart geschreven moeten worden, en dat die verdrinkt in het werk :/ In de toekomst is het de bedoeling dat EA compleet op de schop gaat, en dat er een veiling/markplaats achtig systeem voor in de plaats komt, maar dat is iets waar nog wel een (aantal) jaar overheen gaat ben ik bang.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:43

Zoals ik ook al in een pm schreef Ellende, kun je dan bezig blijven.

Als iets een gunst is moet je er daarna dan mensen mee gaan plagen dmv allerlei nieuwe regels plotsklaps toe te passen?

Dan kun je beter mensen voor Bokt laten betalen, als je t dan wel gezellig kunt houden, toch?