gaat msn geld kosten??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Unfaithful

Re: gaat msn geld kosten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:26

Zoals iedereen al zegt, er klopt niets van.

Dit is één van de grootste onzin-dingen die ik ooit heb gehoord. Ik heb ook van die FWD-mails gehad en over MSN van die berichtjes, maar geloof er nooit wat van. Net zoals ik laatst iets kreeg met een meisje dat Summer heet zonder neus of oren dat je 's avonds zou vermoorden als je het niet doorstuurde . Echt klinklare onzin..

Nooit zulke dingen geloven, behalve als het van MSN zelf komt, wat ik overigens ook echt niet verwacht, want dan stapt iedereen over naar andere providers die ook messenger te bieden hebben

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:32

Klopt idd niets van. Ik weet niet eens of Microsoft wel de moeite zou nemen om zoveel mailtjes te sturen met de boodschap dat het geld zou gaan kosten. Waarschijnlijk zou het via de een of andere verklaring op het nieuws komen.

PS: Die doorstuurmailtjes zijn altijd zo irritant, vinden jullie ook niet? "Stuur dit naar 15 mensen door of anders ontploft je pc!" Yeah sure.

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:33

Mensen die dat verzinnen zijn zo zwak.

LittleWillow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:37

O ja, dat mailtje ken ik ook ja... Heb hem ook niet doorgestuurd; net als die mailtjes die je door moet sturen binnen zoveel tijd anders krijg je geen bakken met geld, geen geluk in de liefde, blah blah blah... Je kent ze wel. Nou, die belanden allemaal mooi in de prullenbak hoor. Flauwekul. Ben niet zo goedgelovig en/of bijgelovig...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:41

Vinaba schreef:

Aan de andere kant, door deze mails wordt wel weer aangetoond dat de meeste mensen gewoon alles wat ze lezen geloven.
Naïevelingen, die alles wat op internet staat lijken te geloven.

Ecudes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 22:58

1 woord:
Daarbij zijn er vast nog meer soortgelijke programma's waar iedereen op zou overstappen als ze geld zouden gaan vragen. Weinig kans dus.

Dabo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 23:02

Vinaba schreef:
En de mensen die erintrappen zijn nog zwakker
En dom... want laatst kreeg ik ze ook, terwijl ik niet eens een hotmail/msn email adres heb! (jaja echt doorsturen hoor, anders gaat je account verloren!! Welk account?) hahaha echt ZO dom..

CindyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 00:54

MSN zal nooit betaald worden!
Waarom iets betaald maken wat zo'n groot succes is? (Oke, normaal is dat slim) maar in dit geval niet! Als MSN een betaalde Instant Messenger wordt dan zullen de meeste mensen overstappen op Google Messenger of op Yahoo Messenger wat natuurlijk logisch want het zou belachelijk zijn dat je ook nog is voor MSN moet gaan betalen!
Kortom, MSN wordt niet betaald! (En anders had Microsoft zo en zo wel iets laten horen!)

PS: Misschien wordt het wel betaald! Ik weet het maar nooit met Microsoft! Altijd maar commercieel!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 00:56

Grote onzin! Pas als hotmail met een mailtje komt... zal ik het amper geloven. Maar wel meer dan een forward mailtje, wat me veel te veel tijd kost om door te sturen! Opnaaierij noem ik dat haha

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 01:13

Ik hoop het toch niet zeg dat het waar gaat worden...
Lijkt me niet echt wat

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:19

AM -> FZ.

Het is al gezegd, maar ik zeg het toch nog maar eens.
Zolang je van die flauwe doorstuurmail krijgt, hoef je het nog niet te geloven.

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:27

Ik kreeg laatst ook een mailtje van libresse, dat als je het doorstuurde naar zoveel mogelijk mensen en een bepaald emailadres, je dan make-up setjes toegestuurd krijgt

serenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 01:19

Dit is echt onzin. Zolang je van die doorstuur mailtjes en dat soort dingen krijgt niet op reageren. Durf er eigenlijk om te wedden als ze er echt geld voor gaan vragen dat het zelfs op het nieuws komt, omdat msn wereldwijd wordt gebruikt door echt miljarden mensen.

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 01:40

Haha. Ik vind de mensen die dat rondsturen echt te dom voor woorden. Denk zelf even 3 tellen na en je weet dat het niet zo is...

En het antwoord is dus nee, msn blijft gratis

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 10:16

ik heb het mailtje, 3 jaar geleden gehad en ik betaal er nog niet voor... dus het is vet nep

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:18

Letten jullie met het openen van die kettingmails wel op de virussen?

Clinnn_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 11:22

Antoontje schreef:
ja idd allemaal onzin, ik wordt helemaal gek van sommige mensen die denken dat het wel echt is. Allemaal zeiken op msn, dat ik het door moet sturen :S

Of "het is vandaag kusjesdag, stuur dit bericht binnen het kwartier door naar 15 mensen anders krijg je 7 jaar ongeluk in de liefde. "

@ Urielle: Alle fw mail verwijder ik direct. Daar staat toch de grootste onzin in.
Dus krijg ik ook geen virussen.
Ik heb wel wat beters te doen .

Ik geloof er dus niet in.

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 13:26

Allemaal onzin.
Als msn geld zou gaan kosten zou idd iedereen op wat anders over stappen. En msn verdient al genoeg geld aan de reclames die ze bij je scherm toevoegen.

Nooit geloven die doorstuurmails, ik laat ook altijd duidelijk merken aan de afzender dat ik die troep niet hoef. Blijft het vaak gemaild worden blockeer ik ze, m'n mailbox word anders nóg onoverzichtelijker.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 13:41

Yessy schreef:
Nee, net als dat er geen katten in flessen worden gestopt en al die zielige zieke kindjes geen geld krijgen als je het mailtje doorstuurt aan al je vriendjes en vriendinnetjes

Is dat ook allemaal niet waar???

grapje

Kan er hier geen algemeen topic voor komen...

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 14:02

zulke mailtjes verdwijnen regelrecht de prul in bij mij,
ook tijdje geleden over dat als je een of ander mailtje niet door zou sturen naar mensen dat je mailadres dan verwijderd word omdat je dan niet actief zou zijn

toch grappig, dat mensen dat kunnen verzinnen en dat mensen het uberhaupt geloven
en ik kan prima zonder msn, dus zou voor mij niet eens zo'n ramp zijn mocht het ooit betaald worden

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:19

Als ik FW: zie staan voor een mailtje gaat ie al de prullebak in

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:26

Zulke mailtjes worden bij mij eerst een stuk of 20 keer teruggestuurd en verdwijnen dan in de prullebak