En 1 topic per persoon per dag vind ik ook een goede regel.

Ik weet niet hoe het met de verhalen zit, maar misschien daar ook de regel in stellen dat je niet meer dan 1 verhaal tegelijkertijd mag laten lopen? Dus dat als je maar 1 verhaal hebt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeirL schreef:@Ilkkah; Mijn camera heeft niet 5 mp en is ook geen spiegelreflex camera.
Maar daar gaat het niet om. Sommige mensen hebben gewoon geen inzicht. Want het gaat ook om de compositie en de kleuren. Daar heeft een camera niet echt mee te maken.
VeirL schreef:@Ilkkah; Mijn camera heeft niet 5 mp en is ook geen spiegelreflex camera.
Maar daar gaat het niet om. Sommige mensen hebben gewoon geen inzicht. Want het gaat ook om de compositie en de kleuren. Daar heeft een camera niet echt mee te maken.
Quarterh0rse schreef:Ben het op zich wel eens met Ikkah, oke niet iedereen heeft een goede camera maar toch ligt het 9 van de 10x echt aan wie de foto's maakt.
Soms zie je topics waar gewoon totaal geen aandacht is besteed om er redelijke composities van te maken en zie je gewoon dat er in het wilde weg geknipt is. Vaak is het ook niet scherp en zijn de kleuren niet zo.
Ik ben ook begonnen met een simpele digitale camera maar moet zeggen dat de foto's toch best redelijk waren nog niet eens zo zeer kwa compositie maar ik bedoel als je wat aandacht aan een foto maken besteed en dingen uitprobeer dat er dan toch wat leuks uit kan komen. Dan gaat het mij niet eens zo zeer over de kwaliteit van een foto maar meer het punt dat men moeite neemt om een redelijke foto te nemen.
Faniek schreef:@ Ilkah ik bedoel ook totaal niet dat ze geen foto's mogen maken, maar ik noem geen naam, maar er is nu bijv. iemand die dagelijks meerde topics maakt.
Aantal ITP posters plaatsen mooie foto's etc. Jij geeft dan commentaar op de foto's wat beter kan gewoon vanaf foto 1 t/m weet ik veel. En dan vind de ts het niet zo, want de andere vinden ze mooi... en dat vind ik zo zonde. Dan heb ik zoiets probeer dan iets met de tips.