Waarom reageren er zo weinig mensen op Rijtechnisch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:09

Ik reageer inderdaad bijna niet meer op Rijtechnisch. Dat komt omdat ik bijna alle vragen wel een keer gezien heb of beantwoord en ik wil niet in de herhaling vallen. DAarbij als er al mensen gereageerd hebben, denk ik niet dat ik nog iets toe te voegen heb wat nog gelezen wordt door de probleemsteller. Maar ik zal jouw vraag eens bekijken.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 00:26

"RT sucks"

Persoonlijk vind ik RT geweldig! Ik heb er echt superveel van geleerd en heb mede aan een aantal personen op RT te danken dat Isolda op het moment zo goed loopt.
Toen zat een instructrice er ECHT niet voor mij in, die waren er gewoon niet. Ik heb een heleboel tips gekregen waar ik echt iets mee kon. Ik moest er soms wel een tijdje goed overnadenken, vervolgens voorzichtjes proberen, nog eens vragen en dan ging het goed.

Nu heb ik een instructrice en het gaat heel goed. Veel dingen waar ik mee zit, legt zij aan mij uit. Maar soms kan ik nog wel eens een theoriemachientje gebruiken *LOL*

Antwoord geven kan ik daarentegen bijna niet. Ik kan toch al niet zo goed uitleggen en al helemaal niet op dressuurtechnisch- gebied. Ik ben zelf nog maar een beginner!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:32

hahaha, Jantina, is het toeval dat sinds jij een instructrice hebt er veel minder interessante vragen gesteld worden op RT??? Tong uitsteken

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:41

omdat ik het ,niet juist soms weet vindt ik het handiger om geen antwoord te geven. Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 14:18

Zep schreef:
hahaha, Jantina, is het toeval dat sinds jij een instructrice hebt er veel minder interessante vragen gesteld worden op RT??? Tong uitsteken

Haha! Zal ik er nog een paar bedenken?? *LOL*

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 23:08

Ik heb zowiezo nooit veel geplaatst/gereageerd op Rijtechnisch, wel vond ik het altijd een leuk forum om te lezen, maar het is inderdaad zo dat het niveau de laatste tijd erg laag is geworden. Hoe vaak is de vraag "hoe rijd ik mijn pony aan de teugel" nu wel niet gesteld. Op dit moment zie ik vaak "door de bomen het bos niet meer" door al die penny vragen, zie ik de interessante vragen niet meer en heb ik ook minder zin om te gaan lezen. Negen van die 10 keer stellen mensen inderdaad een vraag die je met lessen moet oplossen en leggen ze de fout inderdaad bij het paard.

Als Jerai niet doet wat ik wil, ga ik altijd eerst na wat voor hulpen ikzelf nu gaf, meestal kom ik erachter dat ik dan of tegenstrijdige hulpen gaf, of te veel of te weinig hulpen gaf. Kom ik er niet achter daardoor, dan vraag ik aan een stalgenoot of ze zagen wat er fout ging en loop ik tegen een probleem aan waar ik echt niet uitkom dan neem ik les.

RT Kan inderdaad wel een goede aanvulling zijn, je kan kijken of mensen die hier komen het eens zijn met je instructeur en dan heb je toch een bevestiging, want niet iedere instructeur is een goede, maar het niveau is de laatste tijd dermate laag dat het gewoon niet leuk meer is.