Waarom altijd commentaar op Topic`s ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelloriejj

Re: Waarom altijd commentaar op Topic`s ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 22:35

tja, als je geen kritiek wil krijgen moet je geen topic plaatsen... Maar soms vind ik kritiek ook onterecht hoor... Maja, dan moet je het maar niet doen denk ik

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:41

jah maar dan geven ze tips...reageer je erop en dan zeuren ze nog 5 berichtjes door...
alsof jouwn manier van rijden bagger is...
zo komt het vaak over denk ik

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 10:25

Kijk, het is geen commentaar maar tips. Als ik mijn paard op HAW zet, en ik krijg tips, probeer ik daarmee zoveel mogelijk te doen, zodat het beter gaat.

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:31

Het is logisch dat ILOVETARO commentaar krijgt. Ze laat een paardje van (nu nog) 2 springen!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 10:35

AAAAAAH WAT SNIELUG

...

Citaat:
Ach, een forum is bedoelt voor commentaar. Kan je niet tegen commentaar, ga dan niet naar een forum.
Enne.. in real life zijn mensen lang niet zo direct en fel.

Jep, sluit ik me bij aan.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:56

Als je geen commentaar wilt kan je beter geen foto's plaatsen want critici zijn altijd en overal , is beetje bokt eigen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:09

Ach ja ze helpen je alleen maar je fouten recht te zetten, om het beter voor je paard te maken.

In je topic stond niet dat die bijna 3 was dus ik vind het nogal logisch dat mensen zo reageren.

Daarbija M1 voor een 4 jarige vind het niet gek dat mensen zo reageren. Je wil je paard toch niet maar 10 jaar maar zijn hele leven? Zijn zeer logische reacties.

En slof? Word vaak verkeerd gebruikt. Ach ja kan wel even doorgaan, maar als je geen commentaar wil niks op internet plaatsen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:14

Och, als je geen commentaar wilt, dan moet je ook geen topics plaatsen.
Toegegeven, sommige reacties zijn een béétje overdreven (ook goed, sommige wel heel erg..)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:18

Ik heb er eigenlijk nooit last van, het enige waar ik me wel eens aan erger zijn de mensen die voor de tiende keer een tip geven.
Als iemand als commentaar geeft je moet je hakken uitdrukken, wordt dat niet 1 keer een topic gezegd, maar wel 10 x.
Mensen snappen heus wel na 1x zeggen dat ze hun hakken meer moeteb uitdrukken.

MrsSoliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:34

IK vind het 98% onzin.

Als een paard van 4 jaar M1 loopt wat beziel je om daar commentaar op te geven, is het jou paard? heb je er zelf op gereden? als het antwoord nee is, hou je commentaar voor je als die niet wordt gevraagt. Ik vind het een uiting van jaloezie, onzekerheid en frustratie. Ga Mrs of Mr no-it-all spelen bij je ouders thuis, als je je bevindt tussen andere mensen hou je comments voor je. Kan je veel problemen schelen!

Het tweede voorbeeld dat je beter geen foto's kan plaatsen van een driejarige die een paar hindernissen neemt. Het blijven ten aller tijde DIEGENE zijn foto's DIEGENE zijn paard en DIEGENE zijn verantwoordelijkheid, dus kom a.u.b niet voor dierenbescherming spelen. Het is zwaar irritant, want dan heb ik zoiets van zeg het in mijn gezicht maar dat durven veel niet, op internet is het heel makkelijk mensen af te kraken nutteloze kritiek leveren ect!

Maar goed, deze bovengenoemde voorbeelden baseren niet op mij maar het is nogmaals MIJN mening. Ik geef je meteen de wind van voren. Ben je het niet met me eens, jammer dan.

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 00:36

Ik moet zeggen, een groot deel van de bokkers hier lijken alleen topics te lezen om te kijken of ze ergens over kunnen zeiken. Dertig keer hetzelfde zeggen is niet nuttig. Net zoals het niet nuttig is een 13jarig meisje compleet de grond in te stampen omdat jij iets niet vind kunnen en je dondersgoed weet dat je het ook anders kunt brengen (maarja, omdat het toch maar de jeugd van tegenwoordig is he )

Maar het andere deel heeft gewoon het beste met je voor en probeert je tips te geven, ookal kunnen velen daarvan dat ook weer niet normaal verwoorden...

Zo is bokt, overal mensen die het beter weten, commentaar willen leveren, willen zeiken en hun steentje willen bijdragen. Het blijft een sport met veel kapsonesmensen

En daar is jouw topic wel een goed voorbeeld van. Ik zie gewoon een paard die een beetje ligt te springen over een niet eens torenhoog liggende balk. Hij heeft zelfs z'n oortjes naar voren en ik dacht toch echt dat dat niet betekende dat ie het allemaal harstikke naar vind...
Maar er zijn altijd mensen bij die vanaf de foto al zien dat het paard er niet aan toe is en een hernia ervan heeft gekregen (bij wijze van spreken mensen), lekker laten gaarkoken meid

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:03

MrsSoliana schreef:
IK vind het 98% onzin.

Als een paard van 4 jaar M1 loopt wat beziel je om daar commentaar op te geven, is het jou paard? heb je er zelf op gereden? als het antwoord nee is, hou je commentaar voor je als die niet wordt gevraagt. Ik vind het een uiting van jaloezie, onzekerheid en frustratie. Ga Mrs of Mr no-it-all spelen bij je ouders thuis, als je je bevindt tussen andere mensen hou je comments voor je. Kan je veel problemen schelen!

Het tweede voorbeeld dat je beter geen foto's kan plaatsen van een driejarige die een paar hindernissen neemt. Het blijven ten aller tijde DIEGENE zijn foto's DIEGENE zijn paard en DIEGENE zijn verantwoordelijkheid, dus kom a.u.b niet voor dierenbescherming spelen. Het is zwaar irritant, want dan heb ik zoiets van zeg het in mijn gezicht maar dat durven veel niet, op internet is het heel makkelijk mensen af te kraken nutteloze kritiek leveren ect!

Maar goed, deze bovengenoemde voorbeelden baseren niet op mij maar het is nogmaals MIJN mening. Ik geef je meteen de wind van voren. Ben je het niet met me eens, jammer dan.

Eerste voorbeeld:
De mensen hebben het gewoon het beste voor met het paard. Je overbelast een paard zeer snel en M1 vergt nogal wat van een paardje. Iedereen wil zijn paard toch het hele leven mee? Daarbij is het dus als je een topic plaatst kun je dus comentaar verwachten daarvoor is internet voor.

Het 2e er stond niet bij vermeld dat die bijna 3 was, maar een 2 jarige stond in het begin. Dus was niet zo gek.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:10

als ik antwoord geef, probeer ik ook vaak een tip mee te geven hoe je iets beter kunt doen.
Maar er zijn helaas ook bokker die dit op een groffe en negatieve manier zeggen, dit vind ik vaak ook niet kunnen.
Vaak zijn dat degenen die zelf nogh nooit rijfotos erop hebben gezet (zelf bang voor commentaar waarschijnlijk)

Zie je ergens een goede tip, doe er dan wat mee, en negeer de schreeuwlelijkerds gewoon;-)

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:26

Kijk met missnynke ben ik het eens Afbeelding

Al plaats ik ooit nooit rijfoto's
Simpelweg, omdat ik meestal alleen in het bos rij, maar ooit zullen ze komen als ik iemand kan strikken

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:04

ben het ook met missnynke eens
Ik heb weleens rijfoto's geplaatst .... maar geef eigenlijk zelden commentaar op rijfoto's ...

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:31

ILOVETARO schreef:
[color=#FF80FF]Ik snap heus wel dat er wel
eens tips etc word gegeven. Daar heb ik echt
geen problemen mee
maar waarom worden ze altijd zo negatief gegeven ?

ze zeggen dan :
(een voorbeeld)

Jaa je moet wel rechter zitten, en ik zie ook
dat je je hakken laag moet houden,

doei

ze kunnen ook zeggen :

Hoi

Leuke foto`s !, alleen op een paar foto`s
zie ik dat je nog wat rechter moet gaan zitten,
en let ook een beetje op je hakken !
maar verder ziet het er wel goed uit

Doeii !

Klinkt toch veel aardiger ?

en waarom gaat iedereen gelijk zo in de aanval !,
ik heb het echt niet over iedereen ofzo
/color]

als ik het goed heb mag je niet onder ieder bericht 'groetjes,doei of iets in die richting' zetten

kelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 07:30

MrsSoliana schreef:
IK vind het 98% onzin.

Dat was mijn toppic Maar ik ben het helemaal met je eens MrsSoliana, als mensen ook eerst beter lezen voordat ze commentaar geven zou het ook een stuk helpen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 07:58

ach, ik geef wel eens wat commentaar, doe er mee wat je wilt

Als ik commentaar geef dan doe ik dat puur om TS en haar paard te helpen.

Ik heb weinig commentaar op houdingen, of het moet echt, echt bar slecht zijn. ik zit ook niet altijd even best

waar ik voornamelijk commentaar op zou hebben is bijvoorbeeld slofgebruik, rijden zonder cap, slecht zittend tuig.

Bambie1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 10:24

Als je een topic maakt kun je daar negatief en positief commentaar op verwachten. Als je daar niet tegen kunt moet je geen topic maken. Dan is het ook belangrijk dat je zo volledig mogelijk je topic maakt. En niet dingen achterwege laat wat bij andere bokt leden de indruk wekt dat je dit bewust doet. Vaak is er iemand die wel weet hoe het precie in elkaar steekt.

Als je paard geen 2 is maar zowat 3 dan moet je dat er ook in zetten dan zal een groot deel van de negatieve reacties niet worden gegeven. Veel zeggen gelijk als je ergens commentaar opgeeft dat dit voorkomt uit jaloezie, dat vind ik niet. Wat en onzin. Je geeft gewoon commentaar op iets wat er staat in het topic. Heeft niets met jaloezie te maken.

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:06

Commentaar geven is best, maar soms gaat het gewoon te ver..

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:06

Inderdaad, dat is bokt.

En je zit op een openbaar forum.

Vlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:39

Ik dacht altijd dat dat het hele idee van een forum was, discussiëren en elkaar tips geven...

Vinaba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:47

Ik vind soms wel de reacties wat overdreven.
Dan zegt de TS dat ze het snapt en dan gaan ze nog 40 keer hetzelfde etteren.
Ik geef je best gelijk hoor.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:14

KiWiKo schreef:
ach, ik geef wel eens wat commentaar, doe er mee wat je wilt

Als ik commentaar geef dan doe ik dat puur om TS en haar paard te helpen.

Ik heb weinig commentaar op houdingen, of het moet echt, echt bar slecht zijn. ik zit ook niet altijd even best

waar ik voornamelijk commentaar op zou hebben is bijvoorbeeld slofgebruik, rijden zonder cap, slecht zittend tuig.

'Wel eens wat commentaar'.

Ik geef gewoon opbouwend commentaar, maar als er een zoveelste topic komt van iemand die met heel lange sporen rijdt, aan de mond sleurt, slof eraan heeft en een paardje van amper 4 rijdt, dan barst bij mij wel eens de bom.

Ik vind dat als je geen commentaar nodig hebt, je het niet moet plaatsen.
Verder vind ik het soms wel overdreven hoe bokt reageert, zoals bijvoorbeeld bij die Haf, Sybte (?)
De Haf springt niet goed, maakt noodsprong, ruiter vangt hem naar mijn ogen goed op, blijft heel netjes zitten, en wat zeggen er een paar?
"Die arme mond, je verpest je paard".
Nou, dát kan er bij mij níet in hoor.