Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ach, een forum is bedoelt voor commentaar. Kan je niet tegen commentaar, ga dan niet naar een forum.
Enne.. in real life zijn mensen lang niet zo direct en fel.
MrsSoliana schreef:IK vind het 98% onzin.
Als een paard van 4 jaar M1 loopt wat beziel je om daar commentaar op te geven, is het jou paard? heb je er zelf op gereden? als het antwoord nee is, hou je commentaar voor je als die niet wordt gevraagt. Ik vind het een uiting van jaloezie, onzekerheid en frustratie. Ga Mrs of Mr no-it-all spelen bij je ouders thuis, als je je bevindt tussen andere mensen hou je comments voor je. Kan je veel problemen schelen!
Het tweede voorbeeld dat je beter geen foto's kan plaatsen van een driejarige die een paar hindernissen neemt. Het blijven ten aller tijde DIEGENE zijn foto's DIEGENE zijn paard en DIEGENE zijn verantwoordelijkheid, dus kom a.u.b niet voor dierenbescherming spelen. Het is zwaar irritant, want dan heb ik zoiets van zeg het in mijn gezicht maar dat durven veel niet, op internet is het heel makkelijk mensen af te kraken nutteloze kritiek leveren ect!
Maar goed, deze bovengenoemde voorbeelden baseren niet op mij maar het is nogmaals MIJN mening. Ik geef je meteen de wind van voren. Ben je het niet met me eens, jammer dan.![]()
ILOVETARO schreef:[color=#FF80FF]Ik snap heus wel dat er wel
eens tips etc word gegeven. Daar heb ik echt
geen problemen mee
maar waarom worden ze altijd zo negatief gegeven ?
ze zeggen dan :
(een voorbeeld)
Jaa je moet wel rechter zitten, en ik zie ook
dat je je hakken laag moet houden,
doei
ze kunnen ook zeggen :
Hoi![]()
Leuke foto`s !, alleen op een paar foto`s
zie ik dat je nog wat rechter moet gaan zitten,
en let ook een beetje op je hakken !![]()
maar verder ziet het er wel goed uit
Doeii !
Klinkt toch veel aardiger ?
en waarom gaat iedereen gelijk zo in de aanval !,
ik heb het echt niet over iedereen ofzo
/color]
MrsSoliana schreef:IK vind het 98% onzin.
Als een paard van 4 jaar M1 loopt wat beziel je om daar commentaar op te geven, is het jou paard? heb je er zelf op gereden? als het antwoord nee is, hou je commentaar voor je als die niet wordt gevraagt. Ik vind het een uiting van jaloezie, onzekerheid en frustratie. Ga Mrs of Mr no-it-all spelen bij je ouders thuis, als je je bevindt tussen andere mensen hou je comments voor je. Kan je veel problemen schelen!
KiWiKo schreef:ach, ik geef wel eens wat commentaar, doe er mee wat je wilt![]()
![]()
![]()
Als ik commentaar geef dan doe ik dat puur om TS en haar paard te helpen.
Ik heb weinig commentaar op houdingen, of het moet echt, echt bar slecht zijn. ik zit ook niet altijd even best![]()
![]()
![]()
waar ik voornamelijk commentaar op zou hebben is bijvoorbeeld slofgebruik, rijden zonder cap, slecht zittend tuig.