Een nietsnut topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suusiej

Re: Een nietsnut topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 22:18

tamaraatjuh schreef:
Suusiej schreef:
ow ow ow, ga nou niet zielig lopen doen met: moeten we dan de topics sluiten die jij niet interessant vindt?? J0eh0e, doe es normaal.

Dat was een gewone opmerking, ik vind jou hier een beetje degene die kinderachtige antwoorden loopt te geven op serieuze reacties, iedereen zijn eigen mening toch?

Kinderachtige reacties? Nou eh, die van jou slaat echt nergens op..
Ik reageer gewoon normaal en ga echt op de reacties in. Maar dat van jou is wel lekker simpel weer om te zeggen.
Je bent zeker ook zo'n type die geen opbouwende kritiek geeft, maar gewoon zegt: neem een instructeur.
sim-pel-tjes

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 22:31

Suusiej: en jij bent zo iemand die zegt: sla em tussen zijn oren
als een paard steigert omdat de ruiter verkeert zit of de verkeerde hulpen geeft?
Mijn mening: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 23:36

tamaraatjuh schreef:
Vind dit topic ook nogal nutteloos
Er zijn mensen die dat interessant vinden. Ik vind het ook leuk om te lezen wat voor winterkleding iedereen draagt, kan jezelf ook nog op ideeën brengen. Net als make-up. Dat jij dat nou niet leest, fijn, moet je niet doen, maar er zijn ook mensen die het wel leuk vinden.
En welke topics zouden we dan moeten sluiten? Alle topics die jij saai vind? Of de topics die niet nuttig zijn...maar wat is wel nuttig?
Ik heb ook een topic lopen op jeugdhonk, of iemand op kamers wil of thuis wil blijven wonen. Vind jij misschien héél erg nutteloos, maar voor mij is dat op dit moment weer erg interessant en informatief.

Ik kan hierin alleen maar meegaan...

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 08:17

Suusiej schreef:
tamaraatjuh schreef:
Dat was een gewone opmerking, ik vind jou hier een beetje degene die kinderachtige antwoorden loopt te geven op serieuze reacties, iedereen zijn eigen mening toch?

Kinderachtige reacties? Nou eh, die van jou slaat echt nergens op..
Ik reageer gewoon normaal en ga echt op de reacties in. Maar dat van jou is wel lekker simpel weer om te zeggen.
Je bent zeker ook zo'n type die geen opbouwende kritiek geeft, maar gewoon zegt: neem een instructeur.
sim-pel-tjes

Volgens mij was jíj diegene die tegen mij riep dat ik zielig deed en dat ik normaal moest doen, en heb ik nooit zo'n reactie geplaatst hoor. Maar lezen is moeilijk.

En jij gaat echt op de reacties in? Op mijn gewoon serieuze opmerking krijg ik van jou te horen; doe eens normaal en niet zo zielig.
Als je dat normaal noemt, dan kan ik je niet meer serieus nemen hoor

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-05 15:10

Ik vind dat deze topics wel degelijk nut hebben, het is leuk voor de wat jongere meiden om te lezen hoe en wat er in de mode is en om er zo over te kletsen. Ik lees het niet veel maar dat is dan mijn keuze, en ook denk ik voor suusiej als jij het niet wilt lezen nouja het hoeft niet Ik lees het alleen als ik zin heb om te bokken maar alles waar ik standaard reageer al gehad heb
(Vat dit niet verkeerd op dit is hoe ik erover denk ) Waar ik mij wel aan stoor is dat ik de laatste tijd heel veel dezelfde topics tegen kom en er dan altijd weer een op slot gezet moet worden. Dis is allemaal extra werk en irritant, want het topic neemt plaats in totdat hij naar beneden zakt. Verder vind ik ook dat er beter gekeken moet worden of er al zo'n topic bestaat
Dit is mijn mening,

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 16:01

@ tamaartjuh
Ik vind jou recatie ook gewoon maar dat ene zinnetje met: moeten we dand e topics sluiten die jij saai vindt>? of nutteloos..
Daar heb ik zo'n hekel aan. Dat noem ik gene serieuze reactie, maar een kinderachtige reactie.

Ik kan toch verder ook normala reageren op mensen die het niet met me eens zijn. Maar jou reactie irriteert..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 16:38

Maar suusiej, het is toch zo? Waar wil je anders de grens trekken? De topics die jij nutteloos vind vinden andere absoluut niet nutteloos...

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 20:58

Nee man, ik heb het hier helemaal niet over het sluiten van topics. Tenminste, dat is echt niet de bedoeling van het topic.
Het kwam alleen ineens in me op, dat soort topics, en dat wilde ik met jullie delen en vragen wat jullie er van vonden.
Beetje discussie enzo.
Maar kan gewoon niet tegen dat soort meningen.

Maja, laten we er maar over ophouden :S

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:01

Je hebt het in je eerste post wel degelijk over slotjes... En discussie is er

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:08

Suusiej schreef:
@ tamaartjuh
Ik vind jou recatie ook gewoon maar dat ene zinnetje met: moeten we dand e topics sluiten die jij saai vindt>? of nutteloos..
Daar heb ik zo'n hekel aan. Dat noem ik gene serieuze reactie, maar een kinderachtige reactie.

Ik kan toch verder ook normala reageren op mensen die het niet met me eens zijn. Maar jou reactie irriteert..

Het zijn eerder jouw reacties die mij irriteren. Tamaraatjuh geeft een hele normale, nette reactie, jij bent degene die zo in de aanval gaat en het "kinderachtig" noemt en "niet serieus". Misschien moet je eerst eens naar jezelf kijken voor je zulke dingen begint te roepen

Jij zegt dat je een discussie wilt, krijg je dat, zelfs nog op een hele vriendelijke manier (genoeg discussies die een stuk respectlozer verlopen) is het nog niet goed Wat wil je dan, dat iedereen reacties geeft die in jou straatje passen? Dat is geen discussie

Nu even ontopic: ik vind topics a la "Wat voor make-up gebruik jij?", "Wat voor dekjes heb jij?", "Hoe vaak ga jij per week uit?" etc. niet hinderlijk of vervelend. Als je het niet wilt lezen, dan lees je het niet. Genoeg andere topics op Bokt. Ook kunnen dit soort topics voor jonge(re) meiden juist best nuttig zijn, het kan best handig zijn om te weten wat anderen voor make-up gebruiken.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 23:06

Ik vind ze ook niet hinderlijk, maar het viel me gewoon op dat ze er zijn. Ik wilde best wel een disussie, en vond ractie van tamaartjuh ook normaal. Behalve de zin van: moeten de dan de topics maar sluiten die jij onnozel vindt??
Dat vind ik een stomme reactie, en ja, dat zeg ik dan.
Nou, dat is dan ff wat tussen mij en haar. Maar iedereen gaat zich er nu mee bemoeien. Graag weer ontopic dus
En sylvia, heb ik idd gezegd, maar meer om er discussie over op te starten, niet dat ik dat zelf wil.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 01:01

Suusiej: ik vind jou topic stom, en nu mag jij me niet kinderachtig noemen want ik 'zeg alleen maar wat ik denk' als je ze niet 'hinderlijk' vind dan moet je der ook niet over klagen, weer een nutteloos topic bij
persoonlijke vetes mogen btw niet op bokt 'uitgevochten' worden, dus in principe mag ik nu zelfs temmen met gevolg dat jij een un (of zelfs ow) krijgt...
je begeeft je op glad ijs meid.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 11:07

Persoonlijke vete?

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 15:53

Persoonlijke vete? Waar?
Anyway, tamaraatjuh geeft een hele normale reactie en dan ga jij met modder gooien omdat haar antwoord niet in jouw straatje past. Dát vind ik kinderachtig.
Verder vind ik die topics niet storend, meestal staan er best wel handige dingen in .

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 16:43

Sjonge jonge, moet ik nou nog 100 keer zegge dat ik tamaartjuhs reactie wel normaal vond, behalve die ene zin van: moeten we dan maar de topics sluiten die jij onnozel vind??
Dit wordt nu ook een nutteloos topic omdat jullie het alleen maar hebben over 'die ene reactie van mij'

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:48

iets tussen haar en tamaratjuh waar niemand zich mee mag moeien is denk ik toch een 'persoonlijke vete'?

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 19:58

Ik dacht dat een persoonlijke vete was als je irl ruzie met elkaar hebt gehad, en dat dan op bokt gaat uivechten oid? Maar kan ook aan mij liggen ?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:07

Een persoonlijke vete heeft imo niks met Bokt van doen cq loopt al een tijd en wordt hier uitgevochten, ik neem aan dat dit alleen op dit topic betrekking had omdat wij - terecht imo - reageerden op suusiejs reactie naar Tamara...

Snap je 't nog?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:08

Als er sprake is van een persoonlijke vête had iemand dat mij wel eens mogen vertellen
Ik reageerde volkomen normaal, naar mijn idee, en ga er ook zeker geen ruzie over maken.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:43

Cadish schreef:
Ik dacht dat een persoonlijke vete was als je irl ruzie met elkaar hebt gehad, en dat dan op bokt gaat uivechten oid? Maar kan ook aan mij liggen ?

hm geen ide Toen ik hier in een topic (een flinke tijd geleden) zo met iemand discusieerde (of hoe je het ook schrijft) noemde ze het een persoonlijke vete

tamaraatjuh:; twas ook niet op jou meer op suusiej wiens reacties niet zo vriendelijk zijn.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 22:13

Nou, zo erg zou het toch niet worden

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 07:33

wat een 'gezellig' nutteloos topic

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 10:04

en daarom maar een slotje