Suusiej schreef:@ tamaartjuh
Ik vind jou recatie ook gewoon maar dat ene zinnetje met: moeten we dand e topics sluiten die jij saai vindt>? of nutteloos..
Daar heb ik zo'n hekel aan. Dat noem ik gene serieuze reactie, maar een kinderachtige reactie.
Ik kan toch verder ook normala reageren op mensen die het niet met me eens zijn. Maar jou reactie irriteert..
Het zijn eerder jouw reacties die mij irriteren. Tamaraatjuh geeft een hele normale, nette reactie, jij bent degene die zo in de aanval gaat en het "kinderachtig" noemt en "niet serieus". Misschien moet je eerst eens naar jezelf kijken voor je zulke dingen begint te roepen 
Jij zegt dat je een discussie wilt, krijg je dat, zelfs nog op een hele vriendelijke manier (genoeg discussies die een stuk respectlozer verlopen) is het nog niet goed
Wat wil je dan, dat iedereen reacties geeft die in jou straatje passen? Dat is geen discussie 
Nu even ontopic: ik vind topics a la "Wat voor make-up gebruik jij?", "Wat voor dekjes heb jij?", "Hoe vaak ga jij per week uit?" etc. niet hinderlijk of vervelend. Als je het niet wilt lezen, dan lees je het niet. Genoeg andere topics op Bokt. Ook kunnen dit soort topics voor jonge(re) meiden juist best nuttig zijn, het kan best handig zijn om te weten wat anderen voor make-up gebruiken.