Jha oscar even een nog een vraagje, als je hebt getemd voor een topic.. En een paar dagen tem je weer voor dat topic (Omdat je niet wist dat je al een keer getemd had) klopt het dan dat je meteen te tekst erbij krijgt waarom je de vorige keer ook al getemd?
Ja, volgens mij klopt dat Net zoals het voor jou lastig uit te leggen is, is het voor mij lastig om het zo na te kijken (in de "mod-module" zie je allemaal net wat anders dan in de gebruikersmodule). Maar volgens mij klopt het wel dat het dan bij elkaar komt te staan.
Oscar, help.. Ik tem net voor een topic over winstpunten.. Jij zet het net op slot.. En ik krijg weer geen bericht, komt dat dan omdat je het zelf hebt gezien inplaats van scherm dat je krijgt te zien met temmeldingen of hoe zit dat?
Vreemd, Olympia. Ik zat gisteren wat rond te snuffelen op VMR toen ik dat topic tegenkwam, dat heb ik toen op slot gezet. Bij mijn weten stond er geen TeM open. Als ik het 'op eigen initiatief' op slot zet dan moet de melding nog openstaan (moet apart afgehandeld worden, ook al wordt er een slotje gezet) maar die melding zie ik nergens meer staan. Als je wilt mag je gerust nog even met een ander topic testen
Ik heb ook nog voor een ander topic getemd op JVMR geloof ik.. *gaat even zoeken*
Edit: Gevonden, had ook op dit topic getemd, maar daar is nog niets mee gedaan.. Had getemd omdat ik het beter vind staan bij het subfora VP viewtopic.php?f=74&t=466222
Oke, het volgende slachtoffer meldt zich Scum, zou je ook even mee willen doen aan deze test? Graag even dit topic temmen, dan stuur ik je een reactie terug Even kijken wat er aan de hand is