Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_beer schreef:Hmm de eerste? Denk het niet, bokt loopt al wat langer dan vandaag. Vind het een leuk idee, en wil dan ook graag mee helpen.
x_shirley_x schreef:POKEMONN
Als ik de goede voor me heb is dat toch diegene met de groentesoep, dekens en stal bij de buren ofzo?..
En aqls ie ziek was kreeg de pony een hoestdrankje geloof ik..
Ik vind het btw een goed idee!
Cadish schreef:Ik vond Amethyst's penny-profiel ook wel noemenswaardig, volgens mij stegen haar profielviews toen met 200 op 'n uur ofzo.
Pokemon schreef:we hebben vanmiddag een pony genomen het is een hele lieverd, en ze is bijna 130 meter zei die man en ze is 11 jaar en ze heet bejoutyen ze hebben haar gepoets en we mogen rijden met haar en ze staat ook in een schuur voor haar met een hooirijf erin en we moegn zelf voer betalen leuk he?later neem ik zelf een eigen pony dat mag ik , als ik mijn kamer op ruim.
Alane schreef:Als je het kan terug vinden..je kunt je afvragen of iemand zo'n boek wil kopen terwijl het gratis te lezen is bokt..... en zelfs mee te maken is.
Kan geen kwaad, misschien begrijpen ze dan extra goed dat zoiets geen grapje is.Citaat:ik bedoel het modteam zou dan wel erg te kakken staan met hun ondoordachte puberale aktie onder de noemer van een "grapje"....
Serendipity1 schreef:Hmm, daar heeft Alane een punt. Zelfs al zou je het anoniem doen, of met toestemming, het is en blijft een boek, wat door iedereen te lezen is enzo. En zie het maar eens uit te geven ed. Waarschijnlijk zijn er alleen Bokkers die het kopen, omdat die de gein erachter snappen. 'Andere' mensen kennen de achtergrond niet, en zullen het dus niet grappig vinden, evenals de uitgever dat zal vinden.
En dan terug op toestemming: Het is en blijft internet, ik weet neit exact hoe dat zit daar, maar je weet natuurlijk dat je geen dingen moet plaatsen die echt 'prive' zijn, als het ware. Je kan dan wel toestemming vragen, maar bijv. Pokemon is hier niet meer, en dat word dus heel alstig op die manier.
carola schreef:Hoe wil jedit in hemelsnaam doen als je alles letterlijk overneemt?In een boek kan je wel dingen uit z'n verband halen,