Verder had ik de problemen ook al een beetje aan zien komen, ik ben ook voor een ban! Zero-tolerance voor dit soort mensen die van te voren weten waar ze aan begonnen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Irish_Lady, ik zie in dit topic: viewtopic.php?f=79&t=347795&start=25 dat de veiling om de een of andere reden geannuleerd is. Jouw veiling is dus geheel afgehandeld en hoewel het aangebodene blijkbaar niet door kan gaan is het niet zo dat jouw hoogste bieder nog een ban te goed heeft ofzo.
irish_lady schreef:Apple schreef:Irish_Lady, ik zie in dit topic: viewtopic.php?f=79&t=347795&start=25 dat de veiling om de een of andere reden geannuleerd is. Jouw veiling is dus geheel afgehandeld en hoewel het aangebodene blijkbaar niet door kan gaan is het niet zo dat jouw hoogste bieder nog een ban te goed heeft ofzo.
Waarom niet? Naar mijn weten heeft de betreffende persoon gewoon niet betaald! Geboden op iets, maar mocht later niet van pap en mam want ze had geen geld, maar ze kon wel vrolijk dingen kopen op ea!
Apple schreef:Het nakomen van de veilingen is niet alleen een moderatortaak, maar ook iets waar de bokkers onderling afspraken met elkaar over kunnen maken.
mandy_b_s schreef:dat was ik inderdaad, in overleg met Apple.
dat was behoorlijk banketstaaf, en ik heb mijn excuses ook aangeboden.
het is inderdaad rot voor de personen die iets "aanboden", maar een ban ?
xtwisterx schreef:Sorry hoor maar als je nog niet eens 12 Euro kunt overmaken.
Volgensmij stond er duidelijk in het stickey dat alle biedingen bindend waren en dan moet je niet achteraf gaan miepen.
Mijn mening is dat als er verschillende keren pbtjes naar desbetreffende users gestuurd zijn (en deze zijn ook gelezen) maar er komt geen reactie, dat ze dan een ban mogen krijgen. Na 9 maanden moet het toch wel een keertje klaar zijn, dan doe je zoiets ook bewust en moet je de consequenties ook zelf aanvaarden. Het is vooraf heel duidelijk geweest, en regels zijn regels.
Apple schreef:Je quote nu enigzins selectief. In mn stukje daarboven heb ik nl uitgelegd hoe het komt dat er nog geen bans van 1 maand zijn uitgedeeld.
mandy_b_s schreef:Lieverd, jij weet het beste wat er in jou portomonnee zit. Als die bekant leeg is, moet je niet gaan bieden op een veiling!hoeveel geld ik te besteden heb, gaat jou niks aan.