discussie of ordinaire reclame poging??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

Re: discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 00:12

happy H,het gaat mij erom,dat ik het zo zat ben,om welk topic ook,Aqua om de hoek komt,ze gelijk haar geloof gaat verkondigen,en in dit laatste topic gewoon een gesponserd intervieuw was,en meer niet!
dat is toch commercieel?
zet dan gewoon een advertentie bij commercieell,dan kunnen serieus geintresseerden,op het aquaforum komen,om daar vragen te stellen.

over de gecopieerde stukjes van het aquaforum:
hoe wil je dat verklaren,jullie noemen andere hier,onrechtvaardig,en hterbaks!!
hoe noem je die stukjes dan?
met je logo op je pet !?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:14

Ssstt Shadow...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:15

En Mexx2 natuurlijk ook

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 00:16

???????

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:20

het beste wat je met die sekte kunt doen is doodzwijgen

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:23

KiWiKo schreef:
Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.

Pfff. ik las net een bericht van friemel persoon.. (ofterwijl monster)
Jeetje wat een meeloper!

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:24

Ik heb nooit beweerd dat ik alles beter weet of kan, ik heb al aangegeven geen topruiter te zijn. Welke waarde je aan mijn bericht hecht laat ik aan jou over.

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken ik ben hierheen gekomen om er iets van te leren. Wat anderen doen daar zijn ze zelf verantwoordelijk voor. Helaas vind ik op bokt de manier waarop de discussie's die ik tot nu toe heb gevolgd niet erg leerzaam.
Als discussies op respectvolle manier worden gevoerd dan kom je ergens. Dit respect moet van twee kanten komen.
Ik denk dat er geen zinvolle discussie ontstaat als je de tegenpartij eerst onderuit haald. Let wel dit is in het algemeen gesproken.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:26

Goh, mischien moet je zelf eens doorlezen wat je nu typt...
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 03-09-05 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 00:28

Karl66 schreef:

ik wil niemand doodzwijgen,ik wil duidelijkheid of dit soort praktijken mogen op bokt,dus eigenlijk een reactie van een mod!!
anders wil ik (en velen met mij die wat te verkopen hebben) wel een apart spreekuur op bokt!

ik heb me op geen enkele manier uitgelaten of ik pro of anti Aqua ben,daar gaat het mij niet over,maar als iemand nergens iets heeft toe te voegen aan discussie's dan haar blabla te adverteren,en dan een eigen Topic krijgt,waar je absoluut geen kritische noot mag zetten,alleen maar vragen mag stellen aan een almachtig,krijg ik toch enge kriebels.

zou Tyrza,RK,of ieder ander bekende ruiter,of instructrice hier ook een eigen topic mogen?

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-05 00:29

werd er op dat andere forum wel met respect over andere gesproken,daar stond toch ook een quote van jou tussen?

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:31

Mexx2 schreef:
hoe noem je die stukjes dan?
met je logo op je pet !?

Ik vind het onnodig diep rijden van een paard een kwalijke zaak, ik denk dat je hiermee je doel voorbijstreeft. Vandaar dat no rollkur teken.
Wederom dit is mijn mening, daar heb ik recht op lijkt mij.
Aangezien ik al geband was voordat ik hier kon reageren heb ik dit logo klein geplaast.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:34

Aangezien men meende dat alleen voorstanders vragen mochten stellen - die dus in hun straatje pasten - vind ik het topic in kwestie idd één grote reclame-campagne... Die ietwat verkeerd afgelopen is

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:37

HappyH, ik wil even op jouw opmerking over het disccussieren reageren dat er in dit geval al een hoop discussie aan vooraf gegaan is...

Daarbij zal ik meer waarde hechten aan bijvoorbeeld de mening van KiWiKo, omdat ze langer op Bokt is, bekender, etc. Ik wil daar niet mee zeggen dat jij onzin uitkraamt, integendeel. Maar ik snap wel de opmerking over de nieuwelingen die ineens op Bokt verschijnen en in het topic gaan posten.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:37

Mexx2 schreef:
Karl66 schreef:

ik wil niemand doodzwijgen,ik wil duidelijkheid of dit soort praktijken mogen op bokt,dus eigenlijk een reactie van een mod!!
anders wil ik (en velen met mij die wat te verkopen hebben) wel een apart spreekuur op bokt!

ik heb me op geen enkele manier uitgelaten of ik pro of anti Aqua ben,daar gaat het mij niet over,maar als iemand nergens iets heeft toe te voegen aan discussie's dan haar blabla te adverteren,en dan een eigen Topic krijgt,waar je absoluut geen kritische noot mag zetten,alleen maar vragen mag stellen aan een almachtig,krijg ik toch enge kriebels.

zou Tyrza,RK,of ieder ander bekende ruiter,of instructrice hier ook een eigen topic mogen?

Ik zal aqua nog steeds niet doodzwijgen omdat het probleem volgens bij haar discipelen ligt. Dat zijn de mensen die lopen te stoken in discussies, happyh is een van die stokers volgens de quotes van RK, dus wat mij betreft kan ze lekker op haar eigen forum blijven ouwehoeren.

Nog even een tip voor jou, als jij ook je eigen reclame topic wil, dan moet je gewoon zorgen dat je vanaf nu lekker controversieel bent, lekker tegen iedereen aanschoppen en dan komt vanzelf het moment dat men denkt, dat het niet meer om je handel gaat maar om jouw ideologie.

Je kan bijvoorbeeld gaan verkondigen dat paarden alleen met spulletjes die bij jou gekocht zijn gelukkig kunnen worden en dat het kopen bij iemand anders paardenmishandeling is

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:43

Er staat inderdaad een quote van mij. Op het andere forum heet ik anders,ja.
Ik was al permanent gebannen voordat ik überhaupt kon reageren, ja.
Dit komt omdat mijn partner hier is geregistreerd. Ik heb met de moderators overlegd of ik mezelf kon aanmelden aangezien het voor medeforum gebruikers verwarrend zou zijn als ik mijn parners berichten zou ondertekenen met mijn naam. Ze zijn hiermee accord gegaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 07:53

hadden ze nooit moeten doen! Sorrie Happy, in je eerste post op dit ropic schop je alweer tegen alles en iedereen aan.......... kijk eerst eens naar jullie eigen manier van communiceren en ga dan commentaar hebben op 20.000 andere bokkers. Maargoed een kritisch zelfbeeld is lastig.

Ik zou zeggen happy, als de boktmanier van discuseren je niet aanstaat............ weet ik nog wel een forum waar het je wel aanstaat........... Ik stel voor om alle aqua gerelateerde onderwerpen/problemen daar voor te leggen zodat bokt schoon lbijft van deze johan maasbach achtige praktijken. Dus gooi het forum weer open en doe bij elk rijtechnische vraag een oproep of TS het ook op jullie forum wil vragen........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 09:11

daantjuhhh schreef:
KiWiKo schreef:
Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.

Jeetje wat een meeloper!

Dit betekend dus dat friemel ook van dat forum afkomstig is, en dan dat bericht dat ze was wezen kijken, jawel zij had wel de moeite genomen , en ineens in hogere sferen terecht was gekomen? Dat was dus van te voren al bepaald dat dat walchelijke bericht zou komen? Kijk daar kots ik op. Dat is wat ik noem achterbaks.

Eigenlijk vind ik dat mensen die van dat forum komen geen toegang mogen krijgen op dit forum!! Wij mogen daar niet lezen, wellicht mag ik ook niet meer komen als ik mij aanmeld onder deze naam. Die revolutie gaan jullie maar op andere forums toepassen.

Lijkt me een taak voor de moderators om ip adressen te checken alvorens nieuwe leden zich aanmelden, zij die van dat aquaforum komen, komen met een missie, ben daar niet van gediend.

Als een methode op deze manier wordt uitgedragen, kan ik maar 1 ding zeggen, bullshit, Als je dan al over dierenmishandeling gaat denken, laat staan praten, ga dan niet op je paard zitten, ook niet als je hemels kan fluisteren om het te vertellen hoe hij dat mensding kan gaan dragen in 8 minuten.

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:09

Sylvia schreef:
Daarbij zal ik meer waarde hechten aan bijvoorbeeld de mening van KiWiKo, omdat ze langer op Bokt is, bekender, etc. Ik wil daar niet mee zeggen dat jij onzin uitkraamt, integendeel. Maar ik snap wel de opmerking over de nieuwelingen die ineens op Bokt verschijnen en in het topic gaan posten.

Hoeveel waarde je aan mijn berichten hecht, moet jezelf weten.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik nog niet lang op bokt ben.
Ik kwam in een discussie over die methode die ik volg terecht, deze werd niet begrepen. Ik vind het dan niet meer dan normaal als ik mijn visie naar voren breng. Als jullie mijn visie niet op prijs stellen is dat jullie recht. Ik kan ook niet elke reactie van andere bokkers op prijs stellen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:15

Wij zijn hier inderdaad ook over in discussie gegaan. Het is een experiment geweest omdat A8h topics in het algemeen op gekissebis uitliepen en er toch een hoop mensen waren die echt geïnteresseerd waren in haar methode. Helaas liep het topic niet zoals gepland. Het is nooit onze bedoeling geweest om kritische vragen niet toe te staan, als ze maar op een neutrale manier zonder tig steken onder water gesteld werden.

Dat ze niet beantwoord werden en het topic inderdaad op een monoloog uitliep is voor ons de reden geweest het te sluiten. Vanaf nu zullen we er strenger op toezien dat dit soort topics niet meer op RT, maar op CO geplaatst worden.

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:17

russel schreef:
[Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.
[/quote]

Jeetje wat een meeloper!

.

Eigenlijk vind ik dat mensen die van dat forum komen geen toegang mogen krijgen op dit forum!! Wij mogen daar niet lezen, wellicht mag ik ook niet meer komen als ik mij aanmeld onder deze naam. Die revolutie gaan jullie maar op andere forums toepassen.

quote]

Juist om de reden waarop er nu gereageerd word heeft onze beheerster het forum niet meer voor iedereen toegankelijk gemaakt.

Het staat iedereen vrij zich aan te melden. Het communicatie vermogen van een ieder is doorslag gevend of je toegang krijgt. Juist door deze beledigende reactie´s heeft de beheerster besloten het andere forum voorlopig niet meer voor iedereen toegankelijk te maken. Wij willen graag een open en eerlijk gesprek.
[/quote]

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:19

natuurlijk, hoe open en eerlijk heb ik wel kunnen lezen voordat ik gebanned was.,.... SCHAAM JE!!!!

enuh, nogmaals ik weet een veeeeeel leuker forum voor jou dan bokt is

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:21

Waarom krijg ik dan de melding dat ik gebanned ben, terwijl ik nog nooit op het forum geweest ben?
Ik heb open en eerlijk gediscussieerd, als jullie dat anders vinden, wil ik graag een quote wat ik dan miszegd zou hebben.
Als jullie een open en eerlijk gesprek hadden gewild, hadden jullie je niet onder valse voorwendselen op bokt aangemeld om de boel eens lekkker op te stoken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:27

HappyH schreef:
russel schreef:
[Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.
[/quote]

Jeetje wat een meeloper!

.

quote]

Juist om de reden waarop er nu gereageerd word heeft onze beheerster het forum niet meer voor iedereen toegankelijk gemaakt.

Het staat iedereen vrij zich aan te melden. Het communicatie vermogen van een ieder is doorslag gevend of je toegang krijgt. Juist door deze beledigende reactie´s heeft de beheerster besloten het andere forum voorlopig niet meer voor iedereen toegankelijk te maken. Wij willen graag een open en eerlijk gesprek.

[/quote]

Nou nee hoor, dit is al dagen eerder gedaan, heeft er niets mee te maken, is een belediging voor de bokkers die in de discussie belanden en op een eerlijke manier hun mening uiten en dan blijken ze in de maling genomen te worden door aquaers die onder een andere naam op hun eigen forum afspraken maken wie nu weer een topic opent om bokt weer even te zieken en te kakken te zetten. Zogenaamd als bokkers meepraten en ineens aqua niet kennen, maar dan ineens in hogere sferen terecht komen.

Jullie komen hier niet met goede en eerlijke intenties. Op een besloten forum bokkers afkatten en dan onder een andere naam op bokt komen, slijmen e.d, dan je vriendjes roepen en een heel topic over de zeik trekken. Moeder overste doet nog even een duit in het zakje op haar eigen forum, een forum die niet voor mij te bezoeken is, niet in te lezen zonder kommentaar maar wel door de opruiers zelf hier te bezoeken.

Bah, bah en dubbel bah, een giga hekel heb ik aan zulke mensen. Dat noemt men schijnheiligen, fariezeers.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:37

HappyH schreef:Het staat iedereen vrij zich aan te melden. Het communicatie vermogen van een ieder is doorslag gevend of je toegang krijgt. Juist door deze beledigende reactie´s heeft de beheerster besloten het andere forum voorlopig niet meer voor iedereen toegankelijk te maken. Wij willen graag een open en eerlijk gesprek.

Communicatievermogen??? Zo gebrekkig als het maar kan en dan word je toegelaten!!

Goh ja leuke toelatings eis!

Sorry maar ja dan kom ik niet in aanmerking om lid te worden.
oow wat jammer nou!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 12:37

maw, of je wel of niet het licht hebt gezien