mijn profiel is gehackt.Andere foto's geplaatst.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: mijn profiel is gehackt.Andere foto's geplaatst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:16

shadow0 schreef:
Zo'n programmaatje heb ik ook ongeveer hoor Dabo: mijn browser. Die onthoudt mijn wachtwoorden een stuk beter dan ik. Alleen dat helpt dus geen fluit als ik bepaalde dingen ook ergens anders wil kunnen bekijken....

hahah ja ook leuk, maar stel je voor dat iemand je cookies weggooit? of je hele pc crasht, en je moet windows opnieuw installeren... ehm.. die wachtwoorden ben je dan echt wel kwijt.
Toch ook niet zo'n probleem om je wachtwoorden op een stukkie papier te schrijven, en die goed op te bergen.. (zodat je broer/vader/schoonmaakster het niet vind...)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:33

Jaaa, ik weet het
De echt belangrijke (mijn email, een webserver, bokt ) weet ik wel uit mijn hoofd. En voor de plekken waar het schade kan gebruik ik ook niet mijn meest simpele wachtwoord.

Maar voor allerlei obscure fora, eenmalige aanmeldingen om iets te kunnen bekijken of downloaden, plekken waar ik eens in de zoveel tijd eens kom, dat is dan pech. Soms kan ik mijn aanmeldmailtje vinden, of kun je een nieuw wachtwoord toegemaild krijgen. Of ik registreer me gewoon opnieuw.

Papiertje heeft hetzelfde probleem als zo'n programmaatje: werkt alleen maar als ik thuis ben. En de kans dat ik dat kwijt raak is nog vele malen groter dan dat mijn computer crasht. Ik ben niet zo goed in opruimen. (Dat is niet helemaal waar, belangrijke papieren berg ik goed op, maar dingen die ik ook *gebruik* raken onherroepelijk zoek)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 23:43

Wat voor emailaccount gebruik je? Yahoo webmail heeft een handige functie 'notepad' (een kladblok dus wat je altijd bij je hebt als je webmail paswoord maar kan onthouden ) daar staat bij mij geloof ik ook een wachtwoorden file met obscure wachtwoorden (in de categorie: clubmetro etc ) tussen.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 08:02

Billy schreef:
Het schijnt dat sommige uploadsites op een gegeven moment de foto's eraf gooien, en andere foto's in de plaats zetten. Dat zou jou misschien ook gebeurd kunnen zijn

ja dit heb ik ook een keer gehad, kreeg toen ook geen normale foto's dus denk dat bij jou hetzelfde is gebeurd

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 10:40

Dat vermoeden begin ik ook te krijgen. Ik hou gewoon alles in de gaten en als het weer gebeurt. Tsja dan maar een ander wachtwoord.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 18:26

Dabo schreef:
Guinevere schreef:
Dat lijkt me eigenlijk best eng zo'n programmatje. Dan hoeft er maar één geraden te worden en dan hebben ze gelijk alles.

Dat programmaatje installeer je op je computer hoor, dat staat uiteraard niet online!
Dan zal eerst je pc al gehackt moeten zijn, en dan zouden ze het wachtwoord van dit proggie moeten raden...
Of je pc zou worden gejat, maar dan nog moeten ze het wachtwoord raden.

Nee, dat snap ik, maar zo moeilijk is het niet om gehackt te worden. Ik vind het nog steeds een griezelig idee.

Ellende schreef:
Ik zelf heb een stuk of 6 verschillende paswoorden, en ik weet niet hoe maar meestal onthoud ik wel welke bij welke site hoort. En zo niet is het een kwestie van even schelden en ze alle 6 een keer intypen tot je de goede hebt.
Hihi ... en dan bij de derde keer krijg je zo'n leuk schermpje waarop staat dat je het te vaak geprobeerd hebt en dat je account tijdelijk disabled wordt.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 23:01

Ik heb voor alles het zelfde wachtwoord maar verander het ook om de zoveel tijd. ook heb ik het opgeschreven Mijn meoder weet niet eens hoe een computer aan moet dus zal niet zomaar in Bokt aan de gang gaan

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 00:47

Guinevere schreef:
Hihi ... en dan bij de derde keer krijg je zo'n leuk schermpje waarop staat dat je het te vaak geprobeerd hebt en dat je account tijdelijk disabled wordt.

Dán is het tijd om wat te drinken te gaan halen