foto's "geleend"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: foto's "geleend"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:38

mijn stal??? Huh??Wat is dat dan?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:22

www.mijnstal.nl

Is een automatisch paardenspel.

Ook weer foto van Hypofocus:
Afbeelding

*Gaat hypofocus weer pben*

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 17:35

en weer één van hypofocus:

Afbeelding

houdt het nou nooit op...

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 18:08

Mooie foto die laatste!
Zoals het copyright daar staat vind ik prettig, stoort de foto niet maar is wel duidelijk. Dit is eigenlijk vooral goeie reclame. Als ik zo'n foto zie, is de kans best groot dat ik eens op die website ga kijken.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:36

Mag ik hier ook heel klein even ergeren?
Ik word weer moe van iets nieuws in ITP: Topics waar staat supermooie foto's blaat
En dan open je het topic en dan

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 15:44

Faniek schreef:
Ach nu zie ik op mijnstal weer Dessie van Austria wanneer houd het op

erg is het he? maarja wat kunnen we hier aan doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:13

0ojannekeo0 schreef:
mensen...copyright helpt niet. ik heb nu 3/4 maanden cp in mijn foto´sstaan..maar als iemand ze pakt en ergens anders neerzet doen ze dat toch wel..cp of niet..dat maakt hun niet uit..ik kom er net achter dat het weer gebeurt is met mijn foto´s

Je houdt mensen niet tegen door er copyright tekst doorheen te zetten, MAAR, als ze de foto's dan toch kopiëren is het wél gratis reclame die ze maken. Bovendien kunnen mensen dan direct zien dat het jouw foto is, en soms sturen ze je dan een mailtje waarmee ze je erop attend maken, zodat jij weer actie kunt ondernemen om de foto te (laten) verwijderen.
Daarnaast kan de plaatser niet zeggen: Goh, ik wist niet dat er copyright op zat. Dus professionele fotografen kunnen in dat geval een dikke rekening achteraf sturen gna gna gna }>

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 14:01

Hypofocus schreef:
0ojannekeo0 schreef:
mensen...copyright helpt niet. ik heb nu 3/4 maanden cp in mijn foto´sstaan..maar als iemand ze pakt en ergens anders neerzet doen ze dat toch wel..cp of niet..dat maakt hun niet uit..ik kom er net achter dat het weer gebeurt is met mijn foto´s

Je houdt mensen niet tegen door er copyright tekst doorheen te zetten, MAAR, als ze de foto's dan toch kopiëren is het wél gratis reclame die ze maken. Bovendien kunnen mensen dan direct zien dat het jouw foto is, en soms sturen ze je dan een mailtje waarmee ze je erop attend maken, zodat jij weer actie kunt ondernemen om de foto te (laten) verwijderen.
Daarnaast kan de plaatser niet zeggen: Goh, ik wist niet dat er copyright op zat. Dus professionele fotografen kunnen in dat geval een dikke rekening achteraf sturen gna gna gna }>

daar zit ook wat in, dan zit ik in de copy right mn site maar zetten