Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie1 schreef:En het erge vind ik eigenlijk ook dat als je zelf iemand aan deze ziekte verloren hebt, je weet hoe zo iemand zich voelt. Dat je er zelf echt naar van kunt wezen omdat je het zo erg vind en het hele boeltje wat je zelf meegemaakt hebt weer naar boven komt. En dan wordt het erg moeilijk om iemand nog te gaan geloven.
orionneke schreef:Maar Leo_ke ik mag hopen dat als jij of ik zoiets plaatsen dat men ons wel geloofd met ons bokt-verleden zeg maar............
Juco schreef:Tja, ik heb ook getipt over het topic. Ik ben verpleegkundige en er werden dingen vermeld die niet kunnen op medisch gebied. Ik zal ze niet noemen.
Ik kijk soms ook wel eens hoe lang iemand al op bokt is en of deze wel serieuze, normale reacties geeft. Het leuke is dat ik er zelf nog niet zo lang ben..![]()
![]()
![]()
(maar door een blessure wel vaak!)
Ylana schreef:MarianneR schreef:En ik ben er voor de verandering ook weer eens ingetrapt.....
Vanaf nu reageer ik niet meer op zulke topics.
Zulke mensen zijn gewoon ziek. Gestoord. Heb er weinig andere woorden voor eigenlijk. Sporen niet en mogen wat mij betreft een permanente ban krijgen.
Ik begrijp je reactie!
Maar....
het kan natuurlijk ook zo zijn dat een verhaal echt is.
Ik ontdektte drie weken geleden een knobbeltje in mijn borst.
Zie topic: viewtopic.php?f=2&t=440103&hilit=
Nu bleek het na onderzoek niets ernstigs te zijn. Gelukkig!!!
Maar had het wel ernstig geweest, ik noem maar iets, kanker, had ik dan niet mijn verhaal op bokt moeten zetten omdat mensen kunnen denken dat het verzonnen is.
Of omdat niemand reageert.
Ik snap dat zo'n onzin verhaal hard aankomt, maar laat dat alsjeblieft niet ten koste gaan van de mensen die dus wel iets mankeren en hier op bokt hun hart willen luchten en echt behoefte hebben aan lieve reactie's van mede bokkers!
russel schreef:Ik heb dat topic gemist, gaat er iemand mij vertellen welke het is?