Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske20 schreef:voor zoiets zou je minimaal een maand een ban moeten krijgen, ook op je gewone account, en een permanente ban voor je schaduwaccount
en zelfs dat is nog te licht....
Sjoert schreef:Om welke reacties heb je gelachen?
De reacties waar men medeleven toont?
Ryanne schreef:Sjoert schreef:Om welke reacties heb je gelachen?
Dat er maar aangenomen moest worden dat het zo was...
Ik vind het jammer dat er zo vertrouwelijk gereageerd wordt op dit soort topics...
Je merkt al gauw genoeg of iets echt is of niet lijkt me, alhoewel dat verhaal met Miep wel heel sterk in elkaar was gezet. Maar zij had dan ook al een hele hoop posts...
Maar geen namen dus? *o/*
Ryanne schreef:Sjoert schreef:Om welke reacties heb je gelachen?
Dat er maar aangenomen moest worden dat het zo was...
Ik vind het jammer dat er zo vertrouwelijk gereageerd wordt op dit soort topics...
ingeborg schreef:Ik weet trouwens dat de echte computer'nerds' programmaatjes hebben waarmee je kunt regelen dat je IP adres steeds verandert (om bijv. anoniem te blijven als muziekdownloader) maar om dat te gaan gebruiken voor een aandachttrekkerijtopic..
ingeborg schreef:Het zal het geheim van de smid wel zijn...(Ik weet trouwens dat de echte computer'nerds' programmaatjes hebben waarmee je kunt regelen dat je IP adres steeds verandert (om bijv. anoniem te blijven als muziekdownloader) maar om dat te gaan gebruiken voor een aandachttrekkerijtopic..
)
marfiek schreef:Ik vind het ook vreemd dat je er om moet lachen en dat je zo ziet dat het nep is.. kun je nu makkelijk zeggen nadat je weet dathet niet waar is.
Stel dat ik zoiets te horen had gekregen en het niet onder mijn eigen naam had willen zetten had ik dat ook misschien wel zo gedaan en warrig gereageerd omdat je nou eenmaal in de war kan zijn van zoiets (erg logisch)
Ik vind ok dat er iets van een straf moet zijn gooi maar een ban naar zoiemand toe.. die hoef ik hier eigenlijk niet meer op bokt t e zien!!
Stel dat er straks echt iemand iets heeft komen er ook reacties van, ik geloof je niet en dat kan niet.. en dat voor iemand die al een zware tijd heeft.. diegene heeft dan wel onze steun nodig