Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludo schreef:Ik heb het er ook niet over gehad dat mp openbaar moet, alleen gevraagd of de moddies een topic willen aanmaken waarin zij een groep of een persoon waarschuwen, op deze manier kunnen de andere gebruikers ook zien wat er allemaal speelt. Het is gewoon erg onduidelijk.
stef schreef:hebben jullie allemaal zo'n slecht geweten dat jullie het moddie forum zo graag open willen hebben?
astridh schreef:Het lijkt wel een soap -goede tijden is er niets bij }> . Maar even alle gekheid op een stokje, ik denk dat de bans verdiend zijn, je hebt je aan de regels te houden en zo niet..... moven.
Ik wil wel 1 kanttekening plaatsen bij het moddiesforum zoals het nu door alle verhalen op mij overkomt (nooit gezien) als een dumpplaats van frustraties, waarbij alles gezegd/geschreven zou moeten kunnen worden omdat het 'besloten' is, dat vind ik niet kunnen. Ik begrijp dat Bart en de moddies wel eens gefrustreerd kunnen worden van al het gezeik maar hou het fatsoenlijk, besloten of niet.
Lovely schreef:Kayla, er gaan hier verhalen de ronde dat wij Puck dood zouden hebben gewenst, maar dat is niet zo. Hoe je het ook wendt of keert, dat is absoluut niet aan de orde geweest. Het heeft dus ook geen zin om toch te proberen iedereen dat te laten geloven. Als jij daar liever toch mee door gaat, moet je dat zelf weten.