Virusscanner gooit internetverbinding eruit..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juno1

Re: Virusscanner gooit internetverbinding eruit..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:34

Je moet je wel even aanmelden, maar dat is een keurig forum en je kunt er zo gauw je ook maar even een probleem denkt te hebben weer een hijacklog ter controle plaatsen.

Aan de linkerkant zie je het woord ' HijackThis' staan, klik daarop en de uitleg wat het is en hoe je het doet staat er beschreven.
Dat tekstbestand plaats je dan op het forum ( na je registratie ) en vermeld er in het kort bij wat je probleem precies is.
( Je Internetprobleem en dat je virussen had/verwijderd hebt en geen systeemherstel kunt doen )
Daar weten ze je dan mee te helpen.

Succes en laat het nog even weten hier

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 18:25

Voorlopig........maar even met de nadruk op voorlopig is dat even niet nodig allemaal.

Mijn lieve paps heeft vandaag opnieuw windows geïnstalleerd (met nogal wat pijn en moeite, maar oké) en... HIJ DOET T WEER
Mijn pc draait weer als een tierelier, is supersnel, wel op een nieuwe harde schijf, maar goed..alles werkt.

Misschien is het toch handig om alsnog zo'n log te maken/plaatsen om te zien waar het probleem zat?

Ik kan iig weer ongestoord bokken

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 17:44

Een Hijack log heeft alleen zin als er iets met de computer aan de hand is.
Nu er een nieuwe installatie is gedaan kun je de fout niet meer achterhalen

Maar stop de link bij je favorieten, wie weet hoe snel je het nog eens nodig hebt ( in deze tijd van virussen/trojans/hardnekkige spyware )

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 22:22

De oude installatie is er nog, dus als het nodig is, kan ik altijd nog proberen om een hijacklog te maken en te plaatsen.
Ben zelf toch eigenlijk ook wel benieuwd waar de fout nu zit