msn taal verboden??? waarom=S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Re: msn taal verboden??? waarom=S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:44

perdylover schreef:
srry hoor maar d8 is redelijk logisch en toG is net zo goed te lezen als toch lijkt me..

Geef dan eens een goede reden waarom je tog zou schrijven ipv toch?

Ik neem mensen die in msn taal schrijven meestal niet serieus, komen op mij nogal dom over...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:45

Ptries, die is al zou oud dat ze dement word en een eerder geplaatste tekst nog eens plaatst

Die kan toch echt geen MSN taal meer begrijpen hoor

Edit, toch nog een beetje hoop voor haar, ze zag het zelf ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:50

waar slaat t nou weer op dat het in msn taal niet serieus is=S als je op msn praat is het tog ook serieus ofniet soms?! k vind het eerlijk gezsegt nogal overdreven als je in je vrije tijd ook nog eens in abn moet gaan typen...

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:52

perdylover schreef:
ik vind het eerlijk gezsegt nogal overdreven als je in je vrije tijd ook nog eens in abn moet gaan typen...

Nee, schandaaaaalig is dat he...
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:52

Ik kan alles behalve foutloos schrijven, maar doe wel mijn best.
En dat vind ik niet van MSN

Als ik MSN taal zie, druk ik direct op vorige.
Ik kan er namelijk geen touw aan vast knopen en vind het inderdaad ook niet serieus, maar penny achtig over komen.

Dus jammer als iemand met MSN taal wel wat leuks te vertellen of te zeggen had.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:57

Is die een SA van iemand

Ik antwoord gewoon simpelweg niet meer op die mensen en word er gek van. Ook al is het leesbaar ik irriteer me eraan.
En ach ik ben het weer eens met RK eens
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:01

ohoh
SA

En wat saai, weer iemand die het met me eens is.
Lekker wat bekvechten is veel leuker

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:01

Mijn mentor zegt altijd: wees blij met de woorden die je schrijft.. als je ouder bent wil je dat, maar kan je dat niet meer..

Maar gewoon zo praaten: zow... wacht ffe en idd mag dat wel??

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:08

perdylover schreef:
k vind het eerlijk gezsegt nogal overdreven als je in je vrije tijd ook nog eens in abn moet gaan typen...

De meeste mensen zijn hier gelukkig zo intelligent dat dat ze geen moeite kost .

RK: SchaduwAccount

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:10

dat heeft nix met intelligentie te maken maar met wat je gewent bent misser..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:11

Ow ja, natuurlijk

Zat heel moeilijk iets MSN's te bedenken

En tijd om het af te wennen lijkt me
Worden vast leuke sollicitatie brieven

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:11

Ik vind het ook lastig als mensen een heel verhaal in msn taal zetten, ik vind het ook niet erg serieus overkomen.
en aangezien dit een openbaar forum is, vind ik dat iedereen gewoon abn moet praten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:16

Hier een jonge doos die het ook behoorlijk irritant vind! Posts met MSN-taal neem ik niet serieus. In1s, w88... Typ toch in godsnaam normaal joh. Egt is ook zo'n woord, en in deze ben ik het helemaal met rina eens: blijkbaar wordt op school niet meer geleerd dat egt toch echt met ch is. Ik vind het ronduit treurig om te zien hoe sommigen schrijven... Ik ben absoluut niet goed in de d'tjes en de t'jes, maar daar is ook alles mee gezegt.

Perdylover, ik vind het wel degelijk met intelligentie te maken te hebben. Als jij MOEITE moet doen om normaal Nederlands te schrijven - en dat moet je, aangezien je het over je vrije tijd hebt - dan vind ik dat niet getuigen van erg veel intelligentie...

Daarbij, draai het eens om: ik vind het van de zotte dat ik in mijn vrije tijd posts die geschreven zijn in MSN-taal moet gaan lezen...

Overigens vind ik je niet echt veel moeite doen om op de schrijfstijl te letten, maar dat zal wel aan mij liggen.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:18

runningkawa schreef:
ohoh
SA

Ik ken het ook alleen maar door bokt, omdat ik kijk wie en waarom mensen soms een ban krijgen en heb ook een week erover gedaan om uit te vogelen wat SA betekende

Ik ben overigens ook een jonge persoon en vrienden van mijn leeftijd praten ook soms in msntaal en weet je op msn beantwoord ik ze niet eens, omdat ik er helemaal gek van word.
En met d'tjes en t'tjes ben ik heeeeeeeeeeeeeel slecht

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:18

perdylover schreef:
waar slaat t nou weer op dat het in msn taal niet serieus is=S als je op msn praat is het tog ook serieus ofniet soms?! k vind het eerlijk gezsegt nogal overdreven als je in je vrije tijd ook nog eens in abn moet gaan typen...

Perdylover, volgens mij is Sizzy heel erg duidelijk geweest.
Je mag het belachelijk of overdreven vinden, dat is je goed recht.
Het is wel zo dat je bij je aanmelding accoord bent gegaan met de Boktregels waar oa. in staat dat MSN-taal niet toegestaan is.
Dan kun je 2 dingen doen: of je respecteert dat en je past je aan, of je blijft het belachelijk vinden en gaat op zoek naar een site waar je je beter thuisvoelt.
Je 'moet' immers niets, je bent hier vrijwillig gekomen.
Ik wil je hier niet wegjagen (integendeel zelfs), maar als je hier op Bokt wilt blijven dan zul je het gewoon moeten accepteren en je schrijfstijl aanpassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:24

nja t zal allemaal wel..ma k wil wel ff weten wie het wel met me eens zijn.!! en uhm de zin die k hiervoor typte.. mag die wel?? of is dat nog niet goed?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:26

Nee, dat is nog niet goed... Wat is in hemelsnaam het probleem met voluit schrijven?! Moeilijk woord, IK?

Degenen die het met je eens zijn hebben toch echt pech, het mag niet... Period.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:29

moet k IK dan zo gaan typen: 'k? is het dan misschien wel goed?? wowie zitten we hier bij een les nederlands ofzo=S

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:30

Perdylover, leg me eens uit waarom je ik niet voluit kunt schrijven?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:32

Jeetje.. ts schrijf nou eens normaal! Zie je het kan wel degelijk kwaad je kan niet eens meer normaal typen.
Ik baal al verschrikkelijk van mijn naam hier op bokt; PaulaTJUH, maar Paula was er al en ik had eerst PaulaN maar daar ging wat mee mis..
Dus typ a.j.b normaal nederlands want ik word gek van dat msn getyp waar ik geen wijs uit kan worden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:34

perdylover schreef:
nja t zal allemaal wel..ma k wil wel ff weten wie het wel met me eens zijn.!! en uhm de zin die k hiervoor typte.. mag die wel?? of is dat nog niet goed?

Wat betekent "nja"?
Wat betekent "t"?
Wat betekent "ma"?
Wat betekent "k"?
Wat betekent "ff"?

Dit zijn allemaal vormen van MSN-taal.

En nogmaals: dit mag dus niet.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:39

perdylover schreef:
moet k IK dan zo gaan typen: 'k? is het dan misschien wel goed?? wowie zitten we hier bij een les nederlands ofzo=S

Nee, maar is het nou zo moeilijk of zoveel werk om gewoon "ik" in plaats van ''k'' te typen, of "even" in plaats van "ff"?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:45

perdylover schreef:

Het is niet =S maar :S
Als je echt msn-taal wilt typen, moet je het ook wel goed doen

Nu even serieus: Typ aub in normaal Nederlands, ik typ af en toe ook wel eens een woordje verkeert, maar echt geen msn-taal

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 19:55

perdylover- Jij weet misschien allemaal wel wat er staat en wat je allemaal typt. Maar mensen die hier gewoon op bokt zitten en niks met msn te maken hebben snappen er meestal niks van. Ik zit zelf bijna elke dag op msn en van sommige woorden snap ik niet eens iets!!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:05

Snap je dit ook? hll k hbbb eunnn prd d h nls lk h??

Nee dat denk ik niet, maar ik zelf wel. Snap je nu hoe irritant msn-taal is? Je zult het zelf misschien wel weten wat er staat maar een ander ziet het misschien voor een ander woord aan en dan kunnen er allerlei misverstanden onstaan. Dus; gewoon abn typen!