geld overgemaakt, niets meer gehoord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: geld overgemaakt, niets meer gehoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 16:16

Stuur mij ook even een pb, ik heb hier op mijn com een lijst staan met bokkers waar al eerder gedonder mee is geweest. Van sommigen heb ik naam en adres.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 18:02

Dank iedereen!!!

Maar ik denk dat het gelukkig toch wel goed zit.. Heb mailtje gehad waarin dat ze 2 weken weg was en niet meer op bokt kon komen en daarom mijn adres nog een keer wou weten, ze stuurt het morgen meteen op!!

Pff ik ben echt heel opgelucht, maar weet wel dat ik dit de volgende keer anders doe!

Iedereen wel bedankt trouwens, pb's zijn beantwoord!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:57

Gelukkig dat ze er weer is en je toch niet bedondert heeft!
Zoiets brengt altijd veel narrigheid met zich mee en ook betrouwbare mensen worden hier de dupe van..want bijna niemand maakt nu meer geld over als ze iets kopen..of je moet het onder rembours sturen of afhalen...maar meestal is het nooit in de buurt als je iets leuks ziet van een ander!

Nou veel plezier met je nieuwe tuig...!!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:17

Ik zou pas juichen als je het tuig in goede orde hebt ontvangen.

Te vaak smoesjes gehoord van: vakantie, ziek, de auto was stuk etc.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 19:36

amondi schreef:
Ik zou pas juichen als je het tuig in goede orde hebt ontvangen.

Te vaak smoesjes gehoord van: vakantie, ziek, de auto was stuk etc.

Ja heb je ook zeker gelijk in, we zullen het zien!

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:57

Ik had via Marktplaats een ANKY-pad en een BR dekje gekocht van iemand die hier ook op Bokt zit. Ik heb dit nog steeds niet ontvangen. Zij beweert dat ze ze wel heeft opgestuurd, maar ze zegt geen codes meer te hebben, want die waren kwijtgeraakt bij het opruimen. Ik heb gelijk een formulier ingevuld van de TPG zodat ze het pakje zouden kunnen vinden als het echt verstuurd was. Bij de TPG kunnen ze mij niet helpen, want zij zijn alleen verantwoording verschuldigd aan de afzender. Het is nu al bijna anderhalve maand geleden. Ik krijg nog wel reacties van haar, maar de dekjes zijn er nog steeds niet

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:01

Is er eigenlijk geen ' zware lijst' van verkopers op Bokt? net als je bij Ebay verkopers met verschillend aantal sterren hebt? Ik heb ook al eens zoiets met een medebokker aan de hand gehad en pas na lang zeuren en een topic op Bokt kreeg ik toen mijn spullen. Daar moet toch een voorziening voor te treffen zijn? ik had toen trouwens oko een PB aan de oderator gestuurd, maar daar nuiets mee op geoord, dus of dat nu echt werkt??? Wat doen de moderators met deze info?

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 21:28

Het berichtje wat ik kreeg van de moderaters:
Citaat:

Hoi ***,

Dit zijn altijd hele vervelende verhalen en het vervendste is dat wij er niet zo heel erg veel aan kunnen doen. Het ip adres mogen wij alleen aan de politie geven en dat zullen we uiteraard doen als ze daar om vragen. Ik kan je in ieder geval zeggen dat ze van verschillende ip's heeft gepost maar dat er wel een vast ip tussen zit waar ze wel iets mee moeten kunnen.
Ik heb nu een pb gestuurd naar ****maar gezien het feit dat ze naar haar oplichting niet meer online is geweest vrees ik dat ze dat ook niet meer zal doen.
Wat je in ieder geval wel kunt proberen is om het geld via een incassobureau terug te krijgen dit kost vaak niets omdat ze de kosten op haar zullen verhalen maar ik kan je niet precies vertellen hoe dat zit.

Ik ga je verhaal ook even voorleggen aan de rest van de moderators misschien dat iemand een idee heeft verder zal ik even achter het email adres aangaan en daar ook een bericht heensturen.
Laat ons even weten hoe het bij de politie gegaan is.

Groetjes ***

** zijn namen, heb ik even weggehaald aangezien er misschien niets aan de hand is.. Wil niet mensen onterecht 'zwart' maken.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 21:53

Verplaatst van VMR naar FZ.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:05

Ik weet wie je bedoeld en zij is intussen geband, omdat ze al eerder heeft opgelicht via een ander account....

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 14:37

Ik was het topic kwijt, maar dankzij figora weer gevonden

Het tuig heb ik dus natuurlijk niet, maar dankzij hulp wel haar adres, we gaan het dus oplossen!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 16:31