Boktsloomheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Re: Boktsloomheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 14:29

Ik heb drie regels; als toegestaan Clown

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:35

love_sander schreef:
Ja, je kunt ze pb'en maar dat kost veel tijd..
Of kunnen ze daar ook niet op andwoorden?

Pb jij ze allemaal even *LOL*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 01:35

Onderschriften worden (erg) binnenkort ingeperkt, deze hebben overigens niets te maken met de traagheid. Zelfde met inactieve gebruikers en de zoekfunctie. De zoekfunctie geeft pas problemen als jullie weer op woorden kunnen zoeken. Om dat weer mogelijk te maken hebben we nodig extra servers nodig.

Een van de servers (fluorine) heeft flinke problemen. Die machine is behoorlijk instabiel en hard toe aan vervanging. Het plan is nu dat de huidige database server fluorine gaat vervangen en dat er dan een nieuwe (en snellere) database server komt.

Ik ben de afgelopen tijd druk bezig geweest met die nieuwe server. Ten eerste bezig geweest met geld verdienen (die 2400 euro groeit niet op m'n rug), nu bezig met uitzoeken wat ik precies ga bestellen en na het bestellen het inrichten en testen van die machine. Maar over een paar weken is bokt dus als het goed is een heeeeeel stuk sneller.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 22:50

Goed hoor Bart. Sommige onderschriften reizen ook wel de pan uit met enorme grote en dikke letters, groter dan de post over het algemeen Lachen
Als ik het goed begrijp ligt de traagheid vooral aan de servers. Dus ook niet aan alle opgeslagen peebeetjes? Het lijkt me dat dat ook flink wat geheugen kost. Het was in ieder geval kommer en kwel als je 's-avonds wilde bokken. Ben blij dat ik kabel heb en niet meer op een telefoonlijn zit....die kosten rezen de pan uit.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 23:18

Soxje schreef:
Goed hoor Bart. Sommige onderschriften reizen ook wel de pan uit met enorme grote en dikke letters, groter dan de post over het algemeen Lachen

Mwogh... valt toch wel mee? Schijnheilig Knipoog

Hoi Sox! Gaat 'ie? Doei!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 18:27

Soxje schreef:
Als ik het goed begrijp ligt de traagheid vooral aan de servers. Dus ook niet aan alle opgeslagen peebeetjes? Het lijkt me dat dat ook flink wat geheugen kost. Het was in ieder geval kommer en kwel als je 's-avonds wilde bokken. Ben blij dat ik kabel heb en niet meer op een telefoonlijn zit....die kosten rezen de pan uit.

Whaha, ik heb er ook meer dan driehonderd opgeslagen Pling