Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Dat heet spammen
Aqua8horse schreef:
En wat doet de mod: een dubbel topic dus op slot. Dit slaat kan nog wal. En ik denk erover om het maar een juridisch te laten bekijken.
In Nederland hebben we namelijk recht op gelijke behandeling. En het ljkt erop dat dat hier op bokt nog wel eens mis gaat.
Met een pittige discussie is niets mis, daar leer je het meeste van. Maar is er nog sprake van discussie als je vragen die je stelt of de dingen die je zegt, met een hele andere achtergrond stelt?
Aqua8horse schreef:Het ligt alleen niet aan mij, beste mensen...want zeg nu zelf zou jij als je voortdurend met altijd dezelfde mensen met hetzelfde negatieve geluid wordt lastig gevallen zonder respect, terijl zij ervan overtuigd zijn dat je dom bent, niet kan rijden, een grote bek hebt (allemaal woordelijk gezegd) etc. dan stel je toch je grenzen?
Aqua8horse schreef:Ik heb dus, helaas, zelf die grens moeten stellen, ten koste van serieuze lezers die hele goede vragen hebben gesteld. Dat betreur ik. En daarom vind ik dus dat er met 2 maten wordt gemeten. Dat heeft dus helemaal niet te maken met of ik gelijk heb of niet maar gewoon met het normaal kunnen communiceren over dingen, of je het eens bent of niet is hierbij niet van belang!
Aqua8horse schreef:.
En wat doet de mod: een dubbel topic dus op slot. Dit slaat kan nog wal. En ik denk erover om het maar een
juridisch te laten bekijken
.
In Nederland hebben we namelijk recht op gelijke behandeling. En het ljkt erop dat dat hier op bokt nog wel eens mis gaat.
Venetia schreef:Ik verschil ook wel eens van mening met een moderator, maar daar moet je gewoon niet te moeilijk over doen. Je hebt ook wel eens plezier van hun aanwezigheid.
Aqua8horse schreef:Wat ik wel en niet wil doen, kan ik gelukkig nog heel goed zelf beslissen. Maar bedankt in ieder geval.
Het is alleen niet meer nodig, de mods doen hun werk nu prima!!!
Mijn complimenten voor de mods zijn daarom ook niet meer dan op z'n plaats!!!
Aqua8horse schreef:Het is alleen niet meer nodig, de mods doen hun werk nu prima!!!
Mijn complimenten voor de mods zijn daarom ook niet meer dan op z'n plaats!!!