profielen bekijken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mexx

Re: profielen bekijken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 11:48

Ik zit hier nog niet zo heel lang, dus heb nog geen profielen gemist Knipoog Wel had ik al het idee dat de zoekfunctie absoluut niet goed werkt, hij pakt lang niet alles, waardoor ik nooit vind wat ik zoek. Maar zoals ik nu begrijp, wordt daar nog aan gewerkt?

Hippique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:18

PhiaBink schreef:
Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.

Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!

Vraagje: betaal jij voor zijn diensten?

Zo niet, dan heb jij geen recht om dit te eisen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 16:19

Hippique schreef:
PhiaBink schreef:
Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.

Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!

Vraagje: betaal jij voor zijn diensten?

Zo niet, dan heb jij geen recht om dit te eisen...

Eerst even een blij verhaaltje dat ik het erg waardeer wat hij allemaal doet het voor het forum en dat ik gerust wel snap dat hij hiervan niet leeft en dat hij hiervoor betaalt enz. En ook ik snap dat hij vast helemaal gek wordt van die mensen die lopen te zeiken over het forum. Maar het is eenmaal zijn beslissing...

Eh ik heb meer het idee dat we blij zijn gemaakt met een 'dooie mus'. Veel mensen waarderen niet alleen de profielen, maar ook de zoekfunctie onwijs. Profielen werken helemaal niet en de zoekfunctie ook minimaal. Ik denk dat er heel veel mensen waren die heel veel zochten op dit forum en die ook hun reacties op mensen aanpasten zodra ze het profiel zagen.

Na 4 maanden is dit nog niet terug, terwijl dit eerst wel werkte. Vindt je het dan gek dat er sommigen onder ons wat ongeduldig worden? Nou ik in ieder geval niet. Als je wist dat je geen tijd had, had de database dan niet geconverteerd, ik heb liever dat bokt het soms niet doet dan dat ik niet kan zoeken en profielen kan bekijken van mensen. Overigens is bokt nu ook nog steeds traag enz.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 16:13

Ik begrijp ook best dat bart het allemaal niet kan.. Tzal ook moeilijkzijn zo'n forum bijtehouden Knipoog..
Maar misschien een idee:
Een onderwerp aanmaken waarin iedereen zijn profiel als topic kan maken, en dan in je onderschrift hiernaar linken (dit hebben ze ook op anndere sites, is een groot succes en niet zo moeilijk dan gewone profielen maken voor bart Knipoog)

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:28

Bart krijgt via de reclames (Banners) geld. Dus krijgt hij er inkomsten uit. Die inkomsten gebruikt hij als het goed is voor Bokt.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 23:18

KLopt. Maar die inkomsten komen niet in de buurt van wat Bokt eigenlijk kost/zou kosten (we worden behoorlijk gesponsord als het gaat om bandbreedte door Ime)

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 10:48

amie_x_mij schreef:
Een onderwerp aanmaken waarin iedereen zijn profiel als topic kan maken, en dan in je onderschrift hiernaar linken (dit hebben ze ook op anndere sites, is een groot succes en niet zo moeilijk dan gewone profielen maken voor bart Knipoog)

Dit lijkt me wel een goed idee. Als tijdelijk forum totdat de profielen er weer zijn.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:35

Lijkt me een strak plan Haha! OK dan!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 16:51

ja idd, is al meerdere malen voorgesteld, maar niet op gereageerd, niet door de mods en niet door bart,
t zou een goede TIJDELIJKE oplossing zijn, maar zeker niet ideaal, maar het is iig wat tot de profielen weer terug zijn.

Er zitten nog heel veel fouten in bokt maar de vraag naar profielen is verlieverlee groter dan dat af en toe bokt niet helemaal meewerkt dat dat eens word gemaakt, want dat zal je denk ik toch wel blijven houden, tis een groot en druk forum en de server zal heus niet altijd de drukte aankunnen, dat was bij de oude bokt dat zal ook bij de nieuwe bokt zo zijn, dat ligt gewoon aan fluorine en oxygen.

ik zie gewoon de laatste tijd heel weinig veranderingen, en wij moeten maar aannemen dat er achter de schermen veel gebeurt, maar zeker weten doen we het niet, tuurlijk, wat ik en heel veel andere al heel vaak hebben gezegd, bart heeft ook een priveleven, maar 4 maanden is het nu ongeveer, of 5 verlieverlee?! dan moeten de meeste dingen toch wel klaar zijn/bijna klaar zijn, zelfs met een priveleven erbij?!

Dat topic hierboven vind ik niet dat wij daarin goed op de hoogte worden gehouden,
en idd, wij kunenn neits eisen, maar ik zou het prettig vinden als er een soort "logboek" kwam met daarin de veranderingen wat er per dag is gebeurt ofzo, want aan het topic wat er nu staat kan ik geen wijs uit wat er gebeurt en wanneer, want er zijn nog steeds heel veel dingen zwart en bijna alle dingen die in het begin groen waren, zijn nu nog steeds groen en er is bijna niets bijgekomen...

want als je kijkt is het topic voor het laatst bewerkt: Laatst bewerkt door Ellende op 14-05-05 15:06, in totaal 13 keer bewerkt.
is toch al een week niets aan gedaan, en niet eens door bart, en het is wsl alleen een probleem/dingetje toegevoegd door ellende toen.

Maargoed, ik ben super blij al dat een tijdje geleden de snelantwoord is teruggekomen, hoplijk komen de profielen binnenkort ook ineens er weer

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 22:52

Ik ga dat nu aan bart voorstellen. (De reden dat ik er niet gelijk zelf één open, is dat het me heel handig lijkt dat mensen hun 'tijdelijke profiel' dan zelf ook oneindig kunnen editten, en daar is Bart voor nodig. Uberhaupt weet ik niet zeker of dat kan)

En Illkah: je hebt gelijk, er is al een tijdje (geen vier maanden) op een aantal kleine dingen na weinig gebeurt. Om die reden wordt de 'loglijst' dus ook niet geupdate.

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 09:20

Lijkt mij ook een erg goed plan van dsie tijdelijke profielen Knipoog.. Ik vind het nl super leuk om er 1 te heben

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:14

Zoals al vaker gezegd; Bokt is niet voor de lol geconverteerd, ik had op dat moment weinig keuze. Het hoe en wat daarvan is al vaker uitgelegd. Bottomline is dat de versie van phpBB waar Bokt nu op draait een ontwikkelversie is die zeker nog niet af is. Hij had eigenlijk al lang geleden af moeten zijn maar door tijdgebrek bij zowel mij als de andere developers is de planning flink wat opgeschoven. Daarnaast ben ik de afgelopen maanden erg druk bezig geweest met een project voor de publieke omroepen dat goed verdiend maar ook erg veel tijd heeft gekost. Veel meer tijd dan eigenlijk is ingeplanned waardoor ik (ook tot mijn eigen grote ergernis) veel te weinig tijd aan Bokt heb kunnen besteden.

Anyway.
Ik heb vanochtend de profielen geconverteerd. Er moet nog het e.e.a. getest worden maar als alles een beetje mee zit hebben jullie ergens dit weekend de profielen weer terug. Eindelijk Lachen

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 13:37

Goedzo Bart!
En over de zoekfuncties,... Werkte ie voor de vernieuwing van bokt ook goed dan?... Bij mij wassie vaak dood Vork

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 20:28

Bart, ik lees hier dat je iets met de profielen hebt gedaan, kan het daardoor komen dat ik bepaalde profielen niet kan zien? (die van Sani bv wel, maar die van jouw niet)

Bij profielen die ik niet kan zien krijg ik deze melding: Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: bbcode in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/functions_profile_fields.php on line 377

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:21

Dat heb ik ook Annetje. Vraag me ook af hoe dat komt.

Ik ben trouwens wel blij dat de profielen weer terug komen Lachen Ik wacht geduldig af Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 15:23

Geweldig bart!
dat is echt goed nieuws!
denk dat er op het moment hard aan gewerkt word aangezien de profielen het nu niet doen Lachen

[edit] idd, die van bart doet het niet en die van de persoon boven mij weer wel, even kijken of die van mij werkt

[edit2] ja die van mij werkt ook Go jij! Go jij!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 16:19

Bart wil gewoon anoniem blijven Vork

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 17:59

nee, het is bij meer mensen, had er ook al last van, nou ja last Tong uitsteken.
Ik zal blij zijn als de profielen het weer doen, als ik me dan verveel, kan ik m'n profiel weer updaten Haha!.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 17:31

Ik zie dat ik nu mijn profiel weer kan aanmaken.. Dus ik zit een heeeeeeeeel verhaal te typen met allemaal mooie foto`s erbij.. ik druk op verzenden en floep alles weg.. Ik oke zal wel ff mis gegaan zijn. Ik nogmaals alles intypen fototjes erbij en weer verzenden hup weer alles weg... Hij werkt nog niet helemaal toppie...

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:35

*zucht*
ik mis ze zo Schijnheilig en ik moet er nog zoveel foto's in bewerken Schijnheilig

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:00

om eerlijk te zijn zie ik nergens staan dat ik mijn profiel kan aanmaken Bloos..

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:31

nou..ik weet heus wel dat bart nog andere verbintenissen heeft naast bokt en hij ook een sociaal leven heeft (hopelijk voor hem Tong uitsteken) maar spijtig genoeg mis ik de profielen het hardste van allemaal hier op bokt (jaja nog harder dan de pakjes als je verjaard..)

Ik wacht geduldig af en hoop dat ze snel weer in orde zijn !!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 08:59

Jongleurtje: het doet het inderdaad nog niet, en je hoeft als het goed is niets aan te passen. Bart zet de 'volle' (oude) profielen namelijk terug.

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 17:45

Ellende schreef:
Jongleurtje: het doet het inderdaad nog niet, en je hoeft als het goed is niets aan te passen. Bart zet de 'volle' (oude) profielen namelijk terug.

Serieus???? oh dat is wel gaaf want sommige foto`s kan ik zelf nergens meer vinden, terwijl die toch echt op het internet staan..
Ik ben nu enorm blij *o/*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 01:06

Het bekijken zou nu weer moeten lukken, bewerken nog niet (en had eigenlijk ook nog niet zichtbaar mogen zijn op Fluorine).

Laat het aub even weten als je profiel het nu ineens niet meer goed doet. Een bekend probleem is dat sommige foto's het niet meer doen. Dit is vooral het geval bij MSN groups waar allemaal vreemde tekens (als haakjes) in de URL staan of sites waar de URL niet eindigt met iets als .jpg

Ik ga morgen verder klussen om de profielen ook weer aanpasbaar te maken.