Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PhiaBink schreef:Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.
Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!
Hippique schreef:PhiaBink schreef:Bijna 4 maanden nieuwe Bokt. Het is nog steeds niet af! Wordt het niet eens tijd dat alles het een keer gaat doen? Moeten wachten voor de nieuwe nieuwe bokt over een paar maanden, omdat deze weer te klein is?
Als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken. Je ziet dat de profielen gemist worden, de zoekmachine doet het ook niet goed en ik vind dat er maar heel weinig aan de problemen gedaan wordt.
Heb je er geen tijd voor of geen zin Bart, dan moet je er mee kappen of iemand anders zoeken die het wel snel voor elkaar krijgt!
Vraagje: betaal jij voor zijn diensten?
Zo niet, dan heb jij geen recht om dit te eisen...
amie_x_mij schreef:Een onderwerp aanmaken waarin iedereen zijn profiel als topic kan maken, en dan in je onderschrift hiernaar linken (dit hebben ze ook op anndere sites, is een groot succes en niet zo moeilijk dan gewone profielen maken voor bart)
Ellende schreef:Jongleurtje: het doet het inderdaad nog niet, en je hoeft als het goed is niets aan te passen. Bart zet de 'volle' (oude) profielen namelijk terug.