Wat ik overigens wel irri vind... Ik krijg regelmatig antwoorden als: 'ik zal er eens naar kijken' of 'dat moet ik even overleggen'. Het zou wel handig zijn vind ik als concreet gezegt wordt wat er gedaan wordt, of dat er op teruggekomen wordt. Aangezien jullie nu openheid verschaffen over bans lijkt het me ook geen halszaak als er wordt gezegt dat er een pb gestuurd wordt, het topic op slot gezet wordt, etc etc...
wat we vaak doen, is eerst de melding sluiten (om te voorkomen dat er twee mods tegelijk aan de slag gaan) en dan het topic bekijken.
het lastige met overleggen is dat in het nieuwe TeM systeem de melding in cyberspace verdwijnt en niet meer terug te halen is. Dan moet je dus zelf een lijstje bijhouden van wie je hebt verteld dat er iets moest worden overlegd en dat wil wel eens mis gaan.
Om even geen nieuw topic te openen, wil ik ook even wat melden over TEM. Ik heb wel eens dat ik iets wil melden (heeel soms), maar niet over een topic, maar dat hoeft dan niet iedere bokker te kunnen zien. Eerst kon je dan gewoon een nieuw topic aanmaken in TEM, nu kan dit niet en zou je een mod moeten pben, maar dat vind ik niet hetzelfde. Ik vind het erg jammer dat dit niet meer kan, misschien dat dit weer terug veranderd kan?