stef schreef:harstikke handig sammm, maar dat is nou net het probleem, dat doen ze niet
In de regels zetten en topic verwijderen als ze dat niet doen? Blijft het tenminste overzichtelijk..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:harstikke handig sammm, maar dat is nou net het probleem, dat doen ze niet
Citaat:Kort samengevat de vraag: wat zijn de twee tags die gebruikt kunnen woorden voor deze twee groepen advertenties:
<knip>
Want dat je nu alleen paarden mag aanbieden en verzorgpaarden mag zoeken levert blijkbaar te veel onduidelijkheid op. Misschien [PzR] en [RzP] (paard zoekt ruiter/ruiter zoekt paard)? Of zijn er mensen met (veel) betere ideeën?
Ellende schreef:Kort samengevat de vraag: wat zijn de twee tags die gebruikt kunnen woorden voor deze twee groepen advertenties:
- Gezocht: verzorgpaard in Rotterdam
- Aangeboden: ervaren bijrijder in Rotterdam
En
- Aangeboden: verzorgpony in Noord-Limburg
- Gezocht: verzorgstertje in Noord-Limburg
Want dat je nu alleen paarden mag aanbieden en verzorgpaarden mag zoeken levert blijkbaar te veel onduidelijkheid op. Misschien [PzR]
en [RzP]
(paard zoekt ruiter/ruiter zoekt paard)? Of zijn er mensen met (veel) betere ideeën?
Citaat:De oplossingen die worden gegeven zijn voor het grootste deel technische oplossingen waarvoor eerst programmeerwerk nodig is. Het probleem daarvan, is dat je dan modificaties moet gaan maken aan een stuk software dat nu nog niet geheel af is. En zelf ben ik bang dat ik het niet kan, en Bart heeft het toch behoorlijk druk
Sammm schreef:stef schreef:harstikke handig sammm, maar dat is nou net het probleem, dat doen ze niet
In de regels zetten en topic verwijderen als ze dat niet doen? Blijft het tenminste overzichtelijk..
Fairie schreef:Dat zei Fairie dus ook al, maar daar wordt niet echt op ingegaan geloof ik... Dus zal 't wel niet kunnen.Ik weet niet of het kan:
Een aanklik-optie waarin je persee een keuze moet maken, vóór dat je bericht gepost word.
Citaat:Om het gebruik van dit forum voor iedereen mogelijk te maken, moeten topics hier aan twee eisen voldoen:
- Je topictitel moet beginnen met de tag [AP] of [PG]
- Daarna zet je neer in welke regio je iets zoekt
In de rest van de titel kan je meer informatie geven.
De tag [AP], Aangeboden: Paard, gebruik je als je een verzorgpaard aan te bieden hebt, en op zoek bent naar een bijrijder/verzorger.
De tag [PG], Paard gezocht, gebruik je als je op zoek bent naar een verzorgpaard/bijrijdpaard en dus jezelf als bijrijder/verzorger aanbiedt.
Twee voorbeelden:
[PG] Leiden, serieuze amazone zoekt leuk bijrijdpaard
[AP] Rotterdam-Noord, leuke verzorgshetlander voor klein ruitertje
Advertenties die niet aan deze voorwaarden voldoen, worden verwijderd