Virus via msn? - Open geen bestanden die je via MSN krijgt!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Virus via msn? - Open geen bestanden die je via MSN krij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:25

Kl*te dingen zijn dat....

Mijn pa is een heel tijd bezig geweest...
Link openen = virus binnen halen
De link activeren (toestaan/ uitvoeren whatever) = virus activeren.

In boven comp hadden we een ongeactiveerde vorm ztten, beneden was er dus een worm bezig... In nog geen twee uur tijd had die worm blijkbaar een andere worm binnen gelaten en nog een of ander virus...

Mijn pa heeft een bestandje gestuurd met alles erop en eraan, wat en hoe hij het heeft gedoet (verwijderen en dergelijke).
Daar heb je alelen niet echt veel aan, omdat het allemaal verschilledne zijn (ik heb volgens mij al minstens 6 verschillende virussen/links aan geboden gekregen over msn.)

Oja, ovrigens merkte ik er geen flikker van dat er een virus in mijn computer zat. Ik kwam er per toeval achter (ik wilde hem afsluiten, alle programma sen dingen en hij was nog wel bezig, en kon bij systeem beheer (ofzo) zien dat er een aantal onbekende (de virusjes waren dat) flink bezig waren.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:40

Sinds afgelopen weekend ligt m'n hele msn lijst overhoop. Ben dit weekend niet online geweest. Meldde me zonet aan en een heleboel adressen staan er niet meer in en wildvreemden (of hele oude) contactpersonen praten ineens tegen me. Moet dus de helft weer opnieuw gaan toevoegen.

Heb een tijdje geleden wel zo'n link gehad en ook geopend, maar direct de scan erover heen gegooid en als het goed is, is het eruit gehaald.

Heeft iemand dit ook gehad of heeft het niks met virus te maken?

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 15:25

sorry dat ik het weer ophaal, maar ik vind de link niet van het topic met oplossingen...?

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 16:18

oja trouwens voor je me begint uit te lachen Clown ik heb het gekregen van iemand die normaal al dingen doorstuurt en het had geen rare naam (iets met photo ofzo).
ik heb het verwijderd, eenmaal in mijn map ontvangen bestanden, toen gescand, platinum vond een virus maar werd afgesloten. daarna nog eens verwijderd toen ik 'm vond via de zoekfunctie. het was een pif bestand. is het nu weg?
bedankt Haha!