Sjek dat achterbeentje...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Sjek dat achterbeentje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:31

Ik kom ook weleens op HAW en ITP (ja, echt *LOL*) en het lijkt inderdaad een soort modeverschijnsel *LOL*
Een tijdje geleden hadden we het fenomeen 'rasvermelding'; als het ras van je paard niet overduidelijk in de titel stond (liefst met vage tekentjes en tags erbij) dan hoorde je er niet bij.

Het zal vanzelf wel weer overwaaien Knipoog
Of misschien moeten we wat beter sjekken, misschien hebben we iets over het hoofd gezien? *LOL*

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:53

kwam laatst een paar keer 'check dat voorbeentje' *LOL* tegen, en ja goh voorbeentje werd dan leuk opgetild, alleen zo jammer dat de achterhand vergeten werd en er ergens een halve meter achteraan hobbelde Clown

maarja, als de eigenaar/ruiter/topicstarter er maar blij mee is dan is t mij allang goed, maar het was me idd ook opgevallen, en opgevallen dat 9 vd 10 keer dat achterbeentje niets bijzonders doet Nagelbijten / Gniffelen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:18

Je kan geen topic in ITP of HAW openen of je ziet het staan idd Haha!

Achja, moet de TS zelf weten, ik ga me er niet druk om maken, de vorige-knop is dichtbij genoeg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:02

hahaha ik stoor me niet aan dat zinnetje, het zal wel in de "mode"zijn ofzo..... Bloos waar ik me wel aan stoor is de msn taal van veel leden hier, en het gebrekkige nederlands woorden afkorten en schrijven in spreek taal, waar moet dat heen met die mensen ik vraag me af hoe ze dat op school doen..... Verdrietig

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:50

Oscar schreef:
Ik kom ook weleens op HAW en ITP (ja, echt *LOL*) en het lijkt inderdaad een soort modeverschijnsel *LOL*
Een tijdje geleden hadden we het fenomeen 'rasvermelding'; als het ras van je paard niet overduidelijk in de titel stond (liefst met vage tekentjes en tags erbij) dan hoorde je er niet bij.

Het zal vanzelf wel weer overwaaien Knipoog
Of misschien moeten we wat beter sjekken, misschien hebben we iets over het hoofd gezien? *LOL*

Dat is mij idd ook opgevallen ja, Arabier @ work , KWPN'er in de sneeuw, Fjord @ springwork...

Ik zet juist altijd onherkenbare titels neer, was laatst iemand niet blij mee, ik plaatste foto's van springende Bas met als titel : Toekomstige springcrack! o.i.d
Werd mij verteld dat het misleidend was en dat ik erbij had moeten zetten dat het om een shetlander ging, dan had ze niet gekeken Vork

Geeft mij alleen maar meer de push om vooral NIET neer te zetten dat het om een shet ging Haha!

Check dat achterbeentje heb ik idd ook wel vaak voorbij zien komen, en heb het zelf ook vast wel eens gebruikt in andere woorden, maar toen was het ook echt waar natuurlijk Haha!