Penny alarm..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moirsa

Re: Penny alarm..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:41

Sylvia schreef:
Panny-Patrouille topic, bestaat al lang...

panny patrouille sireus is die erook al Clown

eigenlijk ben ik ook ene beetje penny Tong uitsteken

maar je heb wel gelijk vind ik

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:36

Mja.. Zelfs op een advertentie op commercieel werd al 'pennyalarm' gepost Ach gut

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 12:46

Ik was nog helemaal in het begin bij de PP, maar op een gegeven moment werd op alles *Stemp* gezet en toen had ik er eigenlijk niet zo'n zin meer in..

Achja, iedereen was inderdaad penny.. Mijn vriendin en ik had oneindig groot gebied, met bossen, strand, heide, prarie, noem maar op Haha! We hadden elk verschillende rassen waarvan de paarden per ras in kuddes van 15-20 paarden leefden in het gebied. En we hielden alles keurig bij in een map, alle namen en hoe het met ze ging, welk paard welke sport uitoefende enz. (Heb de map nog steeds Bloos Zonde om weg te doen, jarenlang werk Tong uitsteken )
En dan gingen we de kuddes langs en dan namen we er een paard uit dat we gingen rijden en trainen.
We hadden stokpaarden die m'n vader had gemaakt, sprongen met skippyballen over strotouwtjes die tussen twee paaltjes gespannen waren (wel tot 80 cm hoog Cool ) en reden zelfs kürs op muziek.

Mijn fiets heette Black en was een grote zwarte wilde arabische hengst. Black was ook mijn geweldigste paard uit de kuddes.

Soms speelden we Brooke Hospital, en daar hadden we ook weer een aparte map voor, waarin onze patiëntjes en hun dieët stond.

Geweldig toch? Soms krijg ik zelfs de behoefte terug in de tijd te gaan.
Sterker nog... Af en toe heb ik zelfs zin om mijn MBH paardjes te pakken en mijn stoeterij van kartonnen stallen weer op te bouwen Haha!

Ik moet bekennen dat ik in sommige topics waar de meest geweldige fantasiën staan wel moet lachen. Maar daar is de TS zelf bij, ze zou kunnen weten dat zo'n duidelijk verzonnen verhaal niet geloofd wordt.. Maar in sommige topics waarin ieder meisje onder de 12 als penny wordt bestempeld, dat vind ik ook te ver gaan

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 20:42

je kunt je eigenlijk afvragen waar zij het lef en de arogantie vandaan halen om een ander een stempel te geven...
Ik zet ook mijn vraagtekens wel eens in een topic, moet kunnen...
Maar aanwijzen en stempelen?? Wees blij met mensen die veel fantasie hebben en het lef tonen anders was de wereld wel heel saai...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 21:48

en in veel gevallen heeft het niks met fantasie te maken, maar gewoon met een jonge user...

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:11

mmmmmmmm ik heb een "penny"dochter, is dat erg Tong uitsteken
lag me rot om het kind Haha! , want het is uiteraad de mijne Knipoog , ik heb haar besmet met het virus en dus tja. Bloos De appel valt niet ver uit de boom, of tewel, de beste ruiters staan aan de bakrand Haha!
Heb ik genoeg emotions gebruikt??? Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:27

stef schreef:
vind het nogal laag nl als een meisje van 8 een verslag schrijft (met een beetje fantasie en het een en ander aan fouten) dat er gelijk penny geblert wordt. Zo'n kind is 8, en ik vraag me dan serieus weleens af of de mensen die dat roepen nooit kind zijn geweest....

Joh, ik had vroeger een complete manege, uiteraard met zwarte arabieren. Als ik met mijn vz pony door de berm galopeerde dacht ik er zand en zee bij....

We zijn allemaal penny's geweest.

Tuurlijk zijn er die werkelijk te ver doorslaan, maar lang niet allemaal

Ik vind het juist heerlijk om verhalen van een persoon jonger dan pakweg 13 te lezen............. geweldig helemaal goed......... Nooit mag je daar Pennie aan plakken, absoluut niet!

Maar een 16 jarige die de hele flikkerse bende aan het besodemieteren is............ jaaaaa, dan wel Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:31

mijn dochter van 6 is overigens een UBERpennie Haha! Haha! Haha!

maar wel heeeeeeel, heeeeeeel erg leuk Haha! Haha!:D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 01:34

Mijn dochter van 11 is ook een UBER penny en dat wordt al wat minder geslaagd Haha! Als ze weer eens roept hoe lief en leuk een paard is krommen mijn tenen weleens spontaan.

Ze heeft hier ook wel eens gepost en ze is mijn dochter dus zal niemand dat in twijfel trekken maar de waarheid zou zo uit de mond van een Penny kunnen komen. Wie heeft er nu als vijfjarige een Welsh K die voor de helft Arabier is gekregen? En toen ze van het weekend boos op me was is ze "weggelopen" met haar pony, heeft een hut gebouwd maar gelukkig voor mij stortte de hut in waardoor ze wel weer terug moest komen Knipoog

Van de verhalen van de kleintjes geniet ik ook maar net als Gijsenkim begint de ergenis te groeien wanneer het geen kleintjes meer zijn. Maar ja, op internet wordt wel meer bij elkaar gelogen, ook door volwassenen. Als ik daar wakker van moet liggen heb ik geen nachtrust meer dus doe ik dat maar niet.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:30

dat onderschrift van gijsenkim doet mij denken aan mijn dochtertje, die stond ook een de verrichtingen te bekijken van mams. mmmmmmm zegt ze, ik rij al veel beter dan u mam, want IK kan al lichtrijden Bloos
was gewoon aan het doorzitten, om iets wat makelijker uit voeren Knipoog
Lache toch zo,n kind. (nu nog wel)