Moderator worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zou jij een Moderator willen worden?

Nee dan zie ik bokt als een andere kant en krijg het er mee te druk
18 (20%)
Nee heb echt geen tijd.
28 (31%)
Als het een leuke forum waar ik mod van kan worden wel!
22 (24%)
Ja omdat....
13 (14%)
Nee omdat...
9 (10%)

Totaal aantal stemmen: 90

Monster

Re: Moderator worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 21:48

poe, geen tijd Clown
bokken meot wle leuk blijven nartuurlijk, denk dat je as moddie toch ook wel een beetje voor politie agentje speelt Scheve mond

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:25

ik zou het wel willen op Huiskamer en algemeen, daar kom ik nl het meest of op fotofun en voedertijd ook nog wel!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 23:53

Nee niet op zo'n groot forum als bokt dat kost teveel tijd..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 03:04

jawel op ea

veel mensen leeeeeeeeeezen niet en wens regelmatig dingen te verplaatsen , helaas dat kan ik niet ben geen modie

weet niet of mijn dislexi een probleem is ,...

en heb toch tijd genoeg zit in wao,.....

aan de andere kant zoals bokt nu is geworden
met de gestappo ideeeen , tja zal misschien niet zo bedoeld zijn maar komt op de gemiddelde bokker zeker zo over,.. weet ik het zonet nog niet

laat de mensen een beetje in hun waarden , daarom mede ea bv wel
sommige forums niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 13:37

Ik zou op Bokt voor geen miljoen mod willen worden.
Ik ben mod geweest op een ander paarden forum, en als ik zie wat een schijnheiligheid erbij komt kijken dan pass ik daar voor.
Mijn ervaring is dat zodra mensen mod worden dat de "macht" ze boven het hoofd stijgt en dat ze veranderen in complete kwallen en achterbakse figuren.

Nee bedankt...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:29

Ja hoor, waarom niet... Haha!
heb gekozen voor... Als het een leuke forum waar ik mod van kan worden wel!

(jeugdforums lijkt me wel wat)

Ik heb genoeg tijd, ben zowieso elke dag op bokt en spit wat af op bokt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:51

Als het een forum is dat mijn interresse heeft wel.

Alleen wordt er van de mod's op Bokt verwacht dat ze zich over alle zaken (willen) buigen als ze online zijn. En omdat ik geen zin heb om in alle diepgaande vete's "betrokken" te worden denk ik dat ik toch beleefd zou bedanken als het gevraagd werd Haha!
MSN-taal, berichten verplaatsen, oude topics sluiten ed geen probleem, maar ruzies... daar heb ik een hekel aan. Helaas worden de mod's regelmatig gevraagd om ook die zaken op te lossen en ik denk dat de gebruikers niet blij met mij zouden zijn als ik dan mod zou zijn Knipoog

_maud_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:07

Nee, liever niet zeg, kan je niet eens meer af en toe een beetje lol hebben, want je bent tenslotte moddie dan.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:23

Ik heb daar echt geen tijd voor. Scheve mond

Bokt is voor mijn plezier / vrije tijd.. ff lekker rustig. Dan ga ik niet een serieuse taak van moddie op me nemen. Nagelbijten / Gniffelen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:14

Nee, ik zou geen mod willen worden..........

Ik wil graag gewoon mijn mening blijven geven en iemand voor zuurkool uit kunnen maken omdat iemand onzin uitkraamt Haha! Haha! Haha!

Als ik mod zou zijn, zou ik ontzettend op moeten passen hoe en waarop ik reageer.......... en dat zou ik niet willen Haha! Haha! Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:47

Het leek me wel leuk.
Maar nu niet meer. Ik kom eigenlijk weinig meer op bokt, en ben al mod van 2 andere forums. Waarvan de ene explosief stijgt qua ledenaantal Haha!
Heb het dus druk zat.
Het modden zelf is wel heel erg leuk. Je hebt veel contact met de verschillende leden, mensen vragen je om hulp, enz.
Alleen als er wat mis is. Als er ruzie is of wat dan ook, de mods worden er altijd op aangekeken. Zij moeten het oplossen en het is niet altijd even goed.
Maar goed, dat weegt niet op tegen de leuke dingen Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:03

Ik denk dat veel mensen die hierop reageren met een 'Jaa tuurlijk!' niet beseffen hoe ontzettend veel werk het modereren is, en dan al helemaal op Bokt.
Natuurlijk weet ik dat zelf ook niet 'echt' maar ik krijg er wel een indruk van, zeker als je ziet hoe vaak moderators eigenlijk er mee moeten stoppen ivm tijd en er weer nieuwe benoemd moeten worden.
Tja, wat ik zelf zou doen als Bart of Heike me een pb'tje zou sturen met deze vraag? In elk geval niet meteen ja zeggen, maar veel informatie inwinnen en eventueel een week 'proefdraaien' Haha! .

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 02:15

Nee bedankt. Ik heb geen groene kleur nodig om te kunnen zeggen wat ik over bepaalde posts denk en ik houd niet zo van mensen die een mod aan hun jas trekken of ze voor hen op willen komen in plaats van zelf de discussie aangaan.

Bovendien zou ik mijn naam niet verbonden willen hebben aan een bestuur wat niet consequent is en mensen naar willekeur bant.

En voor de rest ga ik met Prima mee.