Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Onder de 13 mag je hier ook komen...maar dan moet je toestemming van je ouders hebben
Joppie74 schreef::( Nou dat heb ik dus ook ervaren....
had een stelling geplaatst voor een discussie....maar iedereen dacht dat ik mensen persoonlijk zat te beledigen....(komt misschien door leeftijd of i.q.)
[
[/quote]
Sammie schreef:Wat ik trouwens ook niet helemaal snap, want je moet min. 13 zijn mag je je op een forum aanmelden. En dan zie je een hoop berichten van 11 of 12 jarigen.. En die worden dan ook nog in bescherming genomen door de mod's, want we moeten in begrijpelijke en normale taal tegen ze spreken. Ze mogen hier nog niet eens op, dus waarom niet blokkeren ofzo.
Waar ik mij wel aan erger is de hoeveelheid msn, breezah en dyslectie taal die steeds mee voorbij komt zeilen. En waar niks van gezegd mag worden, want zo typen ze altijd en als je het bevalt dan ga je toch ergens anders heen
Gunufje schreef:Dit vat ik dus erg persoonlijk op.
Ik ben 11 jaar en wat ik uit jouw bericht op kan maken is dat alle 11&12-jarigen irritant en vervelend zijn en je er toch niets aan hebt.
Cassidy schreef:Gunufje schreef:Dit vat ik dus erg persoonlijk op.
Ik ben 11 jaar en wat ik uit jouw bericht op kan maken is dat alle 11&12-jarigen irritant en vervelend zijn en je er toch niets aan hebt.
Sorry Gunufje, ergens moet je een leeftijdsgrens trekken. Dat is met autorijden zo, of met discobezoek, of met bezoek aan bepaalde films in de bios. Kan best dat 16 jarigen best in staat zijn om een auto te besturen, en dat sommige 12 jarigen gerust naar een 16+ film kunnen. Regels zijn regels. Hou je daar dan ook aan. Jou tijd komt nog wel.
Het probleem met 12, 13, 14, 15 jarigen is dat ze erg graag volwassen behandelt willen worden. Doe je dat dan, moet je ze ontzien omdat ze nog "maar" 12, 13, 14, 15 zijn. En daar hebben een heleboel mensen geen zin in.
Bovendien komen er op een forum voor ouderen altijd onderwerpen langs die niet voor 11 jarige ogen bestemd zijn. Ook op bokt. Je kunt serieus een flinke dreun krijgen als je daar gaat meelezen.
Citaat:Oké, als je slaapt zijn je ogen dicht,
Gunufje schreef:Je moet het niet persoonlijk opvatten, zo was het iig niet bedoelt. Tevens zie ik nergens in mijn bericht dat dan alle 11 en 12 jarige vervelend zijn. Prima jij bent 11. Dat kan. Ik blijf erbij dat als die regel van min 13 jaar zijn om erop te komen, dan ook streng gehandhaaft moet worden. Achteraf blijkt dat je maar toestemming hoeft te hebben, maar ja wie controleert dat nou. Ik wil jou niet persoonlijk weg. Het gaat gewoon om de leeftijdsgrens.Sammie schreef:Wat ik trouwens ook niet helemaal snap, want je moet min. 13 zijn mag je je op een forum aanmelden. En dan zie je een hoop berichten van 11 of 12 jarigen.. En die worden dan ook nog in bescherming genomen door de mod's, want we moeten in begrijpelijke en normale taal tegen ze spreken. Ze mogen hier nog niet eens op, dus waarom niet blokkeren ofzo. Waar ik mij wel aan erger is de hoeveelheid msn, breezah en dyslectie taal die steeds mee voorbij komt zeilen. En waar niks van gezegd mag worden, want zo typen ze altijd en als je het bevalt dan ga je toch ergens anders heen
Dit vat ik dus erg persoonlijk op.
Eehm... Je kent me niet eens! Ik bedoel, dit is echt een vooroordeel, ik heb nog nergens gemerkt dat mensen mij liever weg wilden.
Moet jij me toch eens uitleggen waarom ik zo vervelend ben en waarom jij mij graag wilt geblokkeerd? (en anderen)
Sammie schreef:Wat ik trouwens ook niet helemaal snap, want je moet min. 13 zijn mag je je op een forum aanmelden. En dan zie je een hoop berichten van 11 of 12 jarigen.. En die worden dan ook nog in bescherming genomen door de mod's, want we moeten in begrijpelijke en normale taal tegen ze spreken. Ze mogen hier nog niet eens op, dus waarom niet blokkeren ofzo.
Waar ik mij wel aan erger is de hoeveelheid msn, breezah en dyslectie taal die steeds mee voorbij komt zeilen. En waar niks van gezegd mag worden, want zo typen ze altijd en als je het bevalt dan ga je toch ergens anders heen
NadjaThaBest schreef:o oke ik ben het wel met de msn en breezah eens maar niet met dat van dyslectie want je kan er dan niks aan doen dat je iets verkeerd schrijft. het is al erg genoeg dat je het heb.