Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NehnaDagmar schreef:Hmm kwam gisteren pas achter de 'rellen' van de laatste tijd![]()
Het hangt er inderdaad vanaf welke topics je leest.. Ik erger me trouwens wel dood aan een nieuwkomer en haar vriendinnetje..Maar goed.. Die reacties lees ik niet eens meer..
MoonChloe schreef:NehnaDagmar schreef:Hmm kwam gisteren pas achter de 'rellen' van de laatste tijd![]()
Het hangt er inderdaad vanaf welke topics je leest.. Ik erger me trouwens wel dood aan een nieuwkomer en haar vriendinnetje..Maar goed.. Die reacties lees ik niet eens meer..
Waar, waar
Yessy schreef:Het valt mij idd ook hoeveel 'nieuwelingen' hier alleen lijken te zijn om alles en iedereen naar beneden te halen, erg jammer..
crossmonster schreef:ik zeg iig absoluut niet dat de moddies hun werk niet goed doen, maar ik vind gewoon dat de mentaliteit ontzettend hard achteruit gaat en dat je niet eens meer normaal commentaar mag geven, of goede tips mag geven
ze weten het toch allemaal beter !
crossmonster schreef:
ik zeg iig absoluut niet dat de moddies hun werk niet goed doen, maar ik vind gewoon dat de mentaliteit ontzettend hard achteruit gaat en dat je niet eens meer normaal commentaar mag geven, of goede tips mag geven
ze weten het toch allemaal beter !
SAKKIA schreef:Daarbij is het nog zo dat verschillende mensen elkaar bij het minste of geringste in de haren vliegen.