viewforum.php?f=11
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoAnn schreef:Niet om je aan te vallen, en ja, het is vervelend als je beter gewend bent maar vergeet dit niet : bokt
moet het helemaal niet doen en draait voornamelijk op de goodwill van enkele mensen, waarvoor veel dank!!!
flettie schreef:Ik zal eerlijk zijn door te zeggen dat Bokt voor mij sinds veranderingen een stuk minder aantrekkelijk en uitnodigend is.
Omdat ik veel gebruik maakte van de zoekfunctie om allerlei onderwerpen of mede-Bokkers op te zoeken kan ik dat nu niet meer doen.
Bij mij werkt het via het profiel zoeken naar berichten van mede-Bokkers ook niet.
Dit maakt Bokt voor mij een stuk minder leuk......
fast schreef:Inderdaad vind ik dit een goed bedoelde maar niet overdachte actie, waarom niet eerst een proef opstelling?
Maya schreef:Ik zou persoonlijk ook graag het automatisch inloggen, de zoekfunctie en de profielen terug hebben...
Maya schreef:
Dit is feitelijk de proef opstellingWij testen met z'n allen Phpbb 3.0 uit...
Ik zou persoonlijk ook graag het automatisch inloggen, de zoekfunctie en de profielen terug hebben...
Joyce schreef:Bij mij deed het automatisch inloggen het weer toen ik mijn tijdelijke internetbestanden en alles had geleegd.
Lielle schreef:dat gebeurde in het verleden ook![]()
voor een update over de zoekfunctie kijk hier
viewtopic.php?f=81&t=363648&p=7546220&hilit=#7546220