wanneer doet ALLES het nou weer??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: wanneer doet ALLES het nou weer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 11:43

paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 12:42

JoAnn schreef:
Niet om je aan te vallen, en ja, het is vervelend als je beter gewend bent maar vergeet dit niet : bokt
moet
het helemaal niet doen en draait voornamelijk op de goodwill van enkele mensen, waarvoor veel dank!!!

Daar heb je zeker gelijk in, en dat vind ik ook echt TOP, dat schrijf ik verderop in het topic ook, maar feit blijft dat "ze" zeiden dat het enkele dagen zou duren en dat lukt gewoonweg niet en dat vinden een hoop mensen erg jammer! That's all!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:11

Ik ben echt heel erg blij met de veranderingen (de vernaderingen die het nu al doen Knipoog ) Maar mij viel het wel op dat Bart (en anderen denk ik ook wel) in het begin er heel erg aan werkten om alles van Bokt weer zo goed mogelijk te laten werken en alles terug te halen.
Nu staat het sticky met de onderdelen wat er verbeterd is al een tijdje stil, er is al een tijdje niets nieuws verbeterd en dat vind ik jammer. Ik weet natuurlijk niet hoe hard Bart eraan werkt achter de schermen, maar ik zou graag wat willen horen over de vorderingen van alles. Ja

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:52

Mijn geduld begint langzamerhand ook wel een beetje op te raken. Ik dacht dat het maximaal een weekje zou duren voordat alles weer goed was, maar nu word ik het wel een beetje zat. Vork

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 18:05

Als alleen de zoekfunctie maar weer een beetje werkt ben ik al een blij mens!

Maar ik ben de mensen achter Bokt ook dankbaar voor het steengoede forum wat bokt is! Neem er jullie tijd voor! Liever een goed product, dan een half product!

Maar ik dacht ook dat het maar een paar daagjes zou duren... Hoe kan een mens zich vergissen! Cool

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 19:32

Het is nu helemaal geen goedforum. Ik snap niet waarom het allemaal op deze manier moet. Had het lekker even bij de oude gehouden, en maakt 3.0 lekker in een schaduw omgeving in orde, en voer het dan pas allemaal door. Op deze manier is het helemaal niet nodig. Vermoeiend voor iedereen en ook de beheerders van dit forum.

fast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 00:38

Inderdaad vind ik dit een goed bedoelde maar niet overdachte actie, waarom niet eerst een proef opstelling? Ach gut men had ook vanuit het oude forum een link kunnen maken naar het nieuwe om te testen, dan had je tenminste een keus gehad.........Sorry voor t commentaar maar uiteindelijk raak je op deze manier leden kwijt....zonde! En laat nu ook iets van jullie horen!

Maaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:24

ik vind het heel dubbel:

Ik ben blij dat bokt bestaat en dat Bart het beste voor ons wil. Uiteindelijk doet hij dit allemaal vrijwilllig, of in ieder geval grotendeels, maar wat ik wel jammer vind is dat je idd nergens van iemand hoort hoe de vorderingen zijn, wat de problemen zijn en wat er opgelost wordt. Of dat wij misschien iets kunnen doen??

Naja uiteindelij vertrouw ik er wel op dat het goedkomt!! Haha!

Marliess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 13:50

Heey,

Ik vind het ook stukken moeilijker om iemand te vinden.
Dat is niet ten goede veranderd Verdrietig

Maar goed ik snap best dat jullie je best doen Knipoog

Gr. Marlies

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 14:59

flettie schreef:
Ik zal eerlijk zijn door te zeggen dat Bokt voor mij sinds veranderingen een stuk minder aantrekkelijk en uitnodigend is.
Omdat ik veel gebruik maakte van de zoekfunctie om allerlei onderwerpen of mede-Bokkers op te zoeken kan ik dat nu niet meer doen.
Bij mij werkt het via het profiel zoeken naar berichten van mede-Bokkers ook niet.
Dit maakt Bokt voor mij een stuk minder leuk......

Helemaal mee eens, merk dat ik de laatste tijd ook steeds minder "bokt".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:07

fast schreef:
Inderdaad vind ik dit een goed bedoelde maar niet overdachte actie, waarom niet eerst een proef opstelling?

Dit is feitelijk de proef opstelling Ach gut Wij testen met z'n allen Phpbb 3.0 uit...

Ik zou persoonlijk ook graag het automatisch inloggen, de zoekfunctie en de profielen terug hebben... Bloos

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:27

Maya schreef:
Ik zou persoonlijk ook graag het automatisch inloggen, de zoekfunctie en de profielen terug hebben... Bloos

Het automatisch inloggen werkt bij mij al heel lang.....
Ik ben direct als Kiara ingelogd als ik op bokt kom.
Of bedoelde je dat niet?
(ik kan me overigens niet afmelden en dan weer met een andere account aanmelden... wilde gister bij esme_27 ook wat posten, maar ik kreeg niet de mogelijkheid me aan te melden... ik kon haar afmelden, en haar aanmelden...)

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:45

Maya schreef:

Dit is feitelijk de proef opstelling Ach gut Wij testen met z'n allen Phpbb 3.0 uit...

Bij mij deed het automatisch inloggen het weer toen ik mijn tijdelijke internetbestanden en alles had geleegd.

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 18:56

auromatisch inloggen is bij mij ook geen probleem, is he ook nooit geweest...

maar de zoekfunctie...... die mis ik echt. mijn "bokuren" zijn echt duidelijk korter geworden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:00

Joyce schreef:
Bij mij deed het automatisch inloggen het weer toen ik mijn tijdelijke internetbestanden en alles had geleegd.

Allemaal al geprobeerd... op de diverse andere fora waar ik kom geen problemen, behalve hier...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:06

Maya, al geprobeerd om via Deze computer, Lokaal station, Windows de map Cookies handmatig te legen? Voor veel mensen bracht dit de oplossing voor in- en uitlogproblemen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:05

Bij de vorige nieuwe bokt ging alles veel sneller. Alles werkte eigenlijk meteen goed. Nu is het een zooitje in mijn ogen. Iedereen klaagt. De verwijzingen naar de dingen die wel en niet gefixt zijn blijven in mijn ogen ook gelijk. Met andere woorden, er wordt niet veel aktie ondernomen om het forum weer zo snel mogelijk goed te krijgen.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:08

Ik mis eigenlijk vooral de zoekfunctie... er komen nu ook tig topics over dezelfde onderwerpen..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:43

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 17:51

Wat ik het meest mis is de Zoekfunctie, was voor mij een belangrijk onderdeel van Bokt.
Begin echt een beetje de lol te verliezen hierdoor...

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 18:20

Me to. Bokt is Bokt niet meer zoals het was Verdrietig
En indd wat kunnen wij eraan doen om Bart te helpen met deze frustrerende situatie, misschien weer geld doneren??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 19:41

Ik heb sterk het gevoel dat er momenteel redelijk tot niets aan de site wordt gedaan...

Als je het hier zo leest dat het plezier en de bezoekkracht door de ontbrekende features als profiel en zoekfunctie daalt, zou je denken dat dit allang al weer op de baan had moeten zijn...

Ik vind het ook zeker niet leuk meer...maar ja...je moet wat.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 23:54

Ik denk als het nog lang gaat duren, dat er veel naar een andere paardensite gaan waar wel alles werkt.

Er wordt steeds verwezen naar de topic wat gedaan is en wat niet. Als je die bekijkt is er niet veel veranderd de laatste tijd.
Als bokt.nl de grootste wil blijven, dan moet er heel rapido wat gebeuren.
Zoekfunktie is het meest gemiste knopje. De pop-up voor de PB's wordt ook gemist en ook de profiles.

Als je aan iets begint, dan moet je het ook afmaken en snel ook, want er zitten iets van 23.000 bokkers te wachten dat bokt weer normaal draait.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 00:09

Ryanne, Phia, hebben jullie de link gezien die ik hierboven heb geplaatst Knipoog

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 00:24