Ik hoop dat ik je nog eens mag komen lastig vallen samen met Kasje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mickey schreef:Ilindra, Sb en Arie53 er moet toch een andere manier zijn om dit op te lossen of in ieder geval af te sluiten.
Wat er precies in Den Bosch gebeurd is, weten alleen de betrokkenen. Het heeft geen zin om met twee verschillende verhalen hier op Bokt te gaan ruziën.
Ik ga ondertussen even verder dit topic lezen.
horselover23 schreef:Ilindra, ik vind het erg jammer dat je deze beslissing hebt gemaakt.
Ik weet waar ik moet zijn om op de hoogte te blijven van de gebeurtenissen rondom je paarden.
Nimber schreef:Sarabande ken ik niet IRL maar het is zo grappig om te zien dat ze met tig mensen overhoop ligt en het altijd aan anderen ligt. Misschien iets om over na te gaan denken?
Wouter24 schreef:Maar waarom bekruipt me toch het gevoel dat dit de zoveelste user is die dit overkomt en altijd in combinatie met dezelfde namen?
xtwisterx schreef:Wat ik wil zeggen is, laat je niks aanpraten door een ander, en bekijk ook eens de andere kant van het verhaal.
Dit is echt om te huilen.
Missouri schreef:Iedereen zit op de tribune om van de paarden te genieten, kunnen we aub niet zo triest doen tegen elkaar?
xtwisterx schreef:En het incident op de tribune achterlaten?
arie53 schreef:Ten slotte, laten wij deze discussie nu maar sluiten, en ons allemaal aan de fatsoensnormen gaan houden ,ook het sb kamp, geen steken onder water meer, iedereen in z*n waarde, en proberen op een goede kritische wijze, met elkaar te discusseren.
Kunnen we allemaal noch wat van elkaar leren .![]()
![]()
Lielle schreef:Missouri, ik zie jou helemaal niet in een kamp ingedeeld worden
arie53 schreef:Ten slotte, laten wij deze discussie nu maar sluiten, en ons allemaal aan de fatsoensnormen gaan houden, geen steken onder water meer, iedereen in z*n waarde, en proberen op een goede kritische wijze, met elkaar te discusseren.