Verhuisbericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Re: Verhuisbericht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 01:52

Jammer zeg. Ik kom eigenlijk nooit op andere fora, daar heb ik de tijd helaas niet voor, dus ik zal niet echt op de hoogte kunnen blijven, gezien ik dan niet weet waar je rondhangt.

Ik hoop dat ik je nog eens mag komen lastig vallen samen met Kasje Lachen

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 02:09

Jammer Lia, maar begrijpelijk. Ik zie je nog wel bij de buren Lachen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 02:56

Mickey schreef:
Ilindra, Sb en Arie53 er moet toch een andere manier zijn om dit op te lossen of in ieder geval af te sluiten.
Wat er precies in Den Bosch gebeurd is, weten alleen de betrokkenen. Het heeft geen zin om met twee verschillende verhalen hier op Bokt te gaan ruziën.

Ik ga ondertussen even verder dit topic lezen.

Mickey mischien handig geweest als je bij al die moddiepaat was geweest..
hadden bokkers zich mischien niet zo te kak gezet gevoeld..
En ik geef Ilindra groot gelijk...heb erover gedacht om ook te gaan (stilzwijgend) maar dat gun ik niemand... ik houd de eer aan mijzelf.. als ik ga dan om een reden en niet omdat ik alweer mijn verontschuldigen aan moet bieden (en dan bedoel ik niet mijn openbare excuses mee)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 10:06

Jammer Ilindra, ik snap het wel. En het was niet nodig geweest uitendelijk er is tenslotte best therapie tegen achtervolgingswaanzin! Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:02

Vind het ook jammer, maarja, een ieder maakt zijn eigen keuzes. Keek altijd trouw naar de foto's van ustinov...

En tja, het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn dat je vertrekt......

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:59

Jammer Lia.. Maar ik weet je te vinden en we houden contact Knipoog Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 13:18

Lia ik kan je alleen maar heel erg groot gelijk geven ik ken jou IRL weet hoe je bent en hoe eerlijk en oprecht je altijd bent.

Sarabande ken ik niet IRL maar het is zo grappig om te zien dat ze met tig mensen overhoop ligt en het altijd aan anderen ligt. Misschien iets om over na te gaan denken?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:00

Onwijs jammer ilindra!
Zal je foto's en verhaaltjes wel missen hoor Lachen
Jammer dat het zo moet .....

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:21

He, jammer Lia.

Zal je leuke foto's missen en de verhaaltjes ook.

Ik begrijp je wel, ik zou ook geen zin meer in hebben.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:39

Jammer dat je zo weg moet gaan Ach gut..
Hopelijk tot gauw..

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:52

horselover23 schreef:
Ilindra, ik vind het erg jammer dat je deze beslissing hebt gemaakt.

Ik weet waar ik moet zijn om op de hoogte te blijven van de gebeurtenissen rondom je paarden.

Inderdaad erg jammer Huilen

Maar waarom bekruipt me toch het gevoel dat dit de zoveelste user is die dit overkomt en altijd in combinatie met dezelfde namen?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:29

Waarom laat je je op deze manier wegjagen? Ik weet niet wat er in Den Bosch is gebeurd, hoef ik ook echt niet te weten want dat is wat tussen jou en die personen die het hebben "meegemaakt"!
Jammer dat je weggaat en hopelijk tot gauw!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:47

Nimber schreef:
Sarabande ken ik niet IRL maar het is zo grappig om te zien dat ze met tig mensen overhoop ligt en het altijd aan anderen ligt. Misschien iets om over na te gaan denken?

Wouter24 schreef:
Maar waarom bekruipt me toch het gevoel dat dit de zoveelste user is die dit overkomt en altijd in combinatie met dezelfde namen?

Papagaaien? Verward
Willen jullie nou werkelijk zeggen dat het jullie alles zo klakkeloos van een ander aannemen? Aangezien Arie53 niet van plan is te reageren op mijn vraag kunnen jullie het misschien doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:57

waarom nou weer papagaaien? Kunnen 2 mensen niet hetzelfde denken en dezelfde mening hebben? Ik ken verder heel SB niet en kom zelden op FA, dus ik heb wat dat betreft zowiezo geen mening

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:08

Stef, er wordt hier gepost met een "zie je wel" en "arme Lia" ondertoon.
Wie jaagt hier wie weg en wie zegt dat iemand weg moet? Het is Lia's eigen beslissing om op te stappen, en daar heeft 1 persoon schuld aan?

Wat ik wil zeggen is, laat je niks aanpraten door een ander, en bekijk ook eens de andere kant van het verhaal.

Dit is echt om te huilen. Huilen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:17

xtwisterx schreef:
Wat ik wil zeggen is, laat je niks aanpraten door een ander, en bekijk ook eens de andere kant van het verhaal.

Dit is echt om te huilen. Huilen

En amen!

Ik zat ook bij dat hele gedoetje (nou ja, ik kwam 5 seconden later aan).
En zelfs nu heb ik er nog geen mening over, behalve dan dat ik het een beetje zielig vond, en dan heb ik het over het 'foto-incident'.
Wat eindigde in wat sneu taalgebruik aan de kant van Ilindra. Jammer.

Wat er verder gebeurd is weet ik niet want ik was zoals gewoonlijk weer net te laat Haha! dus NOGMAALS, ik ben een buitenstaander.

Iedereen zit op de tribune om van de paarden te genieten, kunnen we aub niet zo triest doen tegen elkaar?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:20

Missouri schreef:
Iedereen zit op de tribune om van de paarden te genieten, kunnen we aub niet zo triest doen tegen elkaar?

En het incident op de tribune achterlaten? Huilen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:24

xtwisterx schreef:
En het incident op de tribune achterlaten? Huilen

Dat bedoel ik niet.

Iemand kan alleen 'je leven verpesten' als je dat zelf laat gebeuren.

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:25

Voor het eerste: Heb jij je ooit verdiept in de andere kant van het verhaal of ben je alleen af gegaan op de ervaringen en meningen van anderen?

Natuurlijk heb ik me voor dat ik dit schreef ,mij een mening gevormd, ik heb zoveel mogelijk nagelezen, en tot de conclusie gekomen ,dat de iritatie voor een groot deel door sb opgeroepen word .
Zelf heb ik dat een aantal weken geleden, mogen ervaren dat zij in een topic mij toevertroude, wie ik eigenlijk wel was, ik kwam nog net kijken op Bokt ,zulke opmerkingen verbeteren de sfeer niet!!!!!

Voor het tweede: Waarom zou 1 partij zich anders moeten opstellen en mag de andere partij ongestoord zijn gang gaan al dan niet op een ander forum/ via pb of mail??[/quote]

Natuurlijk moet iedereen zijn fatsoen houden op het forum ,p b of mail
Maar ik zeg het nog een keer ik krijg nooit geen rare pb of mails, dus blijf ik mij afvragen roept sb het niet over zich zelf uit .

Ten slotte, laten wij deze discussie nu maar sluiten, en ons allemaal aan de fatsoensnormen gaan houden ,ook het sb kamp, geen steken onder water meer, iedereen in z*n waarde, en proberen op een goede kritische wijze, met elkaar te discusseren.
Kunnen we allemaal noch wat van elkaar leren . Haha! Haha!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:32

Arie, het moge duidelijk zijn dat je door topics door te spitten geen objectieve mening over iemand kunt vormen.

Verder wens ik niet bij een "kamp" te zitten.
Ik zit op de troon.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:37

arie53 schreef:
Ten slotte, laten wij deze discussie nu maar sluiten, en ons allemaal aan de fatsoensnormen gaan houden ,ook het sb kamp, geen steken onder water meer, iedereen in z*n waarde, en proberen op een goede kritische wijze, met elkaar te discusseren.
Kunnen we allemaal noch wat van elkaar leren . Haha! Haha!

O, fijn... ik word weer eens in een kamp ingedeeld omdat ik te laat kwam om de één te horen schelden, en de ander wel gehoord heb?

Dat zeg ik toch ook?

Ik vind het gewoon in- en intriest dat mensen zo op elkaar reageren. Ja, ik zat bij SB op de tribune en ik vond het erg leuk, maar de dag ervoor zat ik bij Pipo en dat was méér dan gezellig Haha! Haha!

Bijvoorbeeld.

En nog zoiets; omdat jij nu meent dat ik in een ander kamp zit dan jij moet je even op me snauwen. Beetje jammer.

En om dan te zeggen dat ik het eens van een andere kant moet bekijken vind ik ook niet echt gepast, blijkbaar heb jij ECHT geen idee wie ik ben (gelukkig).

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:38

Missouri, ik zie jou helemaal niet in een kamp ingedeeld worden Verward

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:39

Verder wens ik niet bij een "kamp" te zitten.
Ik zit op de troon.[/quote]

Val er maar niet af !!! Huilen Huilen Huilen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:44

Lielle schreef:
Missouri, ik zie jou helemaal niet in een kamp ingedeeld worden Verward

Gelukkig niet meer zo openbaar Haha! en daar ben ik echt blij om. Waarschijnlijk omdat ik me voortaan (bijna) overal buiten hou...
Ik vind het alleen zo jammer dat mensen niet gewoon met iedereen om kunen gaan die ze mogen, of het nou uit "kamp X" is of "kamp Y".
Ikzelf blijf het gewoon proberen, en het lukt wel aardig Haha!
Maar een allemansvriendje zijn wordt ook wel eens uitgelegd als 'overloper' of 'huichelaar' helaas Verdrietig

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:45

arie53 schreef:
Ten slotte, laten wij deze discussie nu maar sluiten, en ons allemaal aan de fatsoensnormen gaan houden, geen steken onder water meer, iedereen in z*n waarde, en proberen op een goede kritische wijze, met elkaar te discusseren.

Dit geldt voor iedereen Lachen
En met de wijze woorden van Arie53 sluit ik het topic af.