Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xtwisterx schreef:
Mooi gesproken! Amen.![]()
Anya, goed dat je dit topic geopend hebt. Ben alleen bang dat degenen die zich aangesproken zouden moeten voelen zich hier niet laten zien.
Pipo schreef:Spreek dan hardop uit, wie zich aangesproken moet voelen! Dit is namelijk weer steken onder water geven, weer veel onduidelijkheid, en wederom niet open communiceren.
Noem gewoon namen............dan weten de personen in kwestie of ze zich aangesproken moeten voelen. En dan pas kunnen ze er wat aan veranderen, mits ze dat willen dan.
Rinske schreef:
Verder erger ik me nu ook wel aan al die anti-bokt topics. En ik ben het er mee eens dat als je het hier niet leuk vindt, je makkelijk ergens anders heen kunt gaan, fora genoeg. Uiteraard boeit het niet als iemand op weet-ik-hoeveel fora zit, daar gaat het denk ik ook niet om (dit werd in andere topics wel eens gezegd). Ik denk dat het meer om de manier waaróp gaat.
Pipo schreef:Spreek dan hardop uit, wie zich aangesproken moet voelen! Dit is namelijk weer steken onder water geven, weer veel onduidelijkheid, en wederom niet open communiceren.
Noem gewoon namen............dan weten de personen in kwestie of ze zich aangesproken moeten voelen. En dan pas kunnen ze er wat aan veranderen, mits ze dat willen dan.
Pipo schreef:Rinske schreef:
Verder erger ik me nu ook wel aan al die anti-bokt topics. En ik ben het er mee eens dat als je het hier niet leuk vindt, je makkelijk ergens anders heen kunt gaan, fora genoeg. Uiteraard boeit het niet als iemand op weet-ik-hoeveel fora zit, daar gaat het denk ik ook niet om (dit werd in andere topics wel eens gezegd). Ik denk dat het meer om de manier waaróp gaat.
Waarom lees je dat soort topics dan?
Laura schreef:je moet mij toch eens vertellen hoe je iemand 'heel erg kan kwetsen' als je die persoon bij naam noemt op een internetforum. Wat kan er in hemelsnaam geplaatst worden dat iemand zich heel erg gekwest voelt? Of gaat het hiet om lange tenen?
Jongens; dit is een forum hoor...!
Laura schreef:je moet mij toch eens vertellen hoe je iemand 'heel erg kan kwetsen' als je die persoon bij naam noemt op een internetforum. Wat kan er in hemelsnaam geplaatst worden dat iemand zich heel erg gekwest voelt?
Laura schreef:je moet mij toch eens vertellen hoe je iemand 'heel erg kan kwetsen' als je die persoon bij naam noemt op een internetforum. Wat kan er in hemelsnaam geplaatst worden dat iemand zich heel erg gekwest voelt? Of gaat het hiet om lange tenen?
jeanie schreef:Alane dan reken jij jezelf tot niet zo beste mensen![]()
Alane schreef:ontopic:
Je kan iemand alleen kwetsen als die zich laat kwetsen. Er zijn er altijd 2 nodig.
xtwisterx schreef:Pfff...
Voel jij je nu aangesproken door mij??
Nu je er toch bent kun je misschien ook inhoudelijk reageren op de post van Anya.
Alane schreef:jeanie schreef:Alane dan reken jij jezelf tot niet zo beste mensen![]()
waar heb je het over????
Ik heb dit hele topic pas net gezien, en zie mijn naam ertussen staan... met een conclusie
verklaar u nader ......
ontopic:
Je kan iemand alleen kwetsen als die zich laat kwetsen. Er zijn er altijd 2 nodig.
Alane schreef:Als die tenen konstant opgezocht worden om op te gaan staan wel. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat sommige tenen andere tenen meer schijnen aan te trekkenAls 2 mensen dansen en de een staat op de tenen van de ander... ligt het dan altijd aan diegeen die op de tenen staat?
Pipo schreef:Waar staat dat ik mij aangesproken voel? Het is de posting waarin weer zeer onduidelijk word gedaan, en vandaar dat ik reageer. Dat jij toevallig de posting schrijft, is gewoon een toeval.
Waarom moet ik inhoudelijk reageren op de posting van Anya?
xtwisterx schreef:
Ik maakte een algemene opmerking en dat jij er een "steek onder water" uit interpeteerd is toch echt jouw verbeelding.
Ik vroeg me af waarom je niet op de post van Anya in gaat maar het wel belangrijk vind dat er "open" gecommuniceerd moet worden. Misschien kun jij daarmee beginnen?
Pipo schreef:Dit is namelijk weer steken onder water geven
Pipo schreef:want ik interpeteeerde jou opmerking niet als steek onder water
Anya schreef:Eigenlijk is het een soort oproep om de strijdbijlen eens te begraven en te proberen om eruit te komen. Of elkaar op zijn minst wederzijds te negeren.
xtwisterx schreef:Misschien zijn er meerderen die willen reageren? Wel Anya van vanalles beschuldigen, al dan niet via pb, maar niet ingaan op haar verklaringen die open en bloot op Bokt liggen. Waarom moet alles zo achterbaks?
Sugarmiss schreef:Alane schreef:Als die tenen konstant opgezocht worden om op te gaan staan wel. Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat sommige tenen andere tenen meer schijnen aan te trekkenAls 2 mensen dansen en de een staat op de tenen van de ander... ligt het dan altijd aan diegeen die op de tenen staat?![]()
Is het IRL ook niet zo dat uitersten elkaar op schijnen te zoeken