Anya schreef:Sorry Alane,
Kennelijk lees jij ook selectief (maak ik me ook wel eens schuldig aan dat klopt). Maar ik ben pas fokt gaan aanhalen toen de moderator van fokt meldde dat mods van bokt stiekem op fokt langskwamen en onder andere naam posten. Ik ben pas fokt gaan aanhalen toen een andere prominente foktgebruiker ging uitleggen dat op fokt zeer onpartijdig werd gemodereerd. Op basis van deze en enkele andere posts (waarbij fokt-prominenten een aantal stevige beschuldigingen in het rond slingeren) heb ik gereageerd. Dat is een wellicht klein maar essentieel verschil.
Kan er ook nog wel bij vandaag...
ik heb behalve een roze bril ook nog eens een leesprobleem, geen leven en ben ik schizofreen ...
ik ben spontaan jullie geworden......
@Sylvia het laat wel je werkelijke gezicht zien...
@Anya: wie de schoen past, moet de 2e erbij zoeken... ik schreef oa omdat er vooral gezegd werd dat mensen die ook lid van fokt zijn fokt alleen aanhalen... Mij n reactie terug lezen kan ik jouw reactie begrijpen omdat ik Sylvia geheel gequote heb maar het ging mij bij haar bericht alleen om de rose bril....
en het zijn geen mensen van fokt maar bokkers die ook lid zijn van een ander forum...
Is BArt ook niet lid van een of ander informaticaforum of iets met computers? Gaan we hem dan ook maar benoemen als dat mens van dat ***** forum? (*****=naam van dat forum)