Riant schreef:Nou voor alle betrokkenen.. is ook niet altijd even makkelijk .. in geval van een schaduw of een "oudhollands potje rellen" is het denk ik snel duidelijk wie de OW krijgen, maar als iemand mij voor rotte vis uitmaakt dan lijkt mij dat ik geen OW verdien als ik mijzelf daarin wil verdedigen. Blijft lastig maar ik vind het progressieve idee wel goed bedacht.
En dan inderdaad pas bij gebleken goed gedrag de OW teller weer op 0
Best ook wel slim misschien om niet 2 maar 1 waarschuwing te geven. Nu kan iemand wel drie keer vreselijk stennisschoppen voor er een ban volgt. 1 OW is niet zo erg .. bij de 2e moet iemand zich pas koest gaan houden
Lijkt mij 1 keer waarschuwen.. en die OW een bepaalde tijd laten staan en bij de tweede OW gelijk een ban van zeg 3 weken ofzo. Dan de tijd van de bans op laten lopen als het er meer worden.
En ik ben er ook erg voor gelijke monniken gelijke kappen. Dus geen uitzonderingen of smoezen. De regels zijn de regels..
Die regels hebben namelijk een doel en laten we dat doel niet vergeten.
Het doel is dat het hier voor iedereen leuk en gezellig blijft, afen toe een pittige discussie moet kunnen een misverstand kanook een keer gebeuren, zoalang het maar een beetje respectvol blijft.
Goed verhaal Riant.