Ga zo door hoor, de gezelligheid wordt hier goed om zeep geholpen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Valt wel mee denk ik MissJ, als iemand zich gewoon aan de regels houdt is er toch niks aan de hand?
Rinske schreef:Valt wel mee denk ik MissJ, als iemand zich gewoon aan de regels houdt is er toch niks aan de hand?
Nathalie1981 schreef:Dan is er inderdaad niets aan de hand Rinske.
Maar ik krijg het idee dat het nu een strijd gaat worden tussen fokt en bokt.
MissJ schreef:Lov heeft zich prima aan de regels gehouden door niet te posten tijdens haar ban.
Het enige wat ze gedaan heeft is pben met een oude account.
Als je daar al een permanente ban voor moet krijgen...
Het maakt jou misschien niet uit, maar ik mis kleurrijke figuren als Lov en SP op dit forum, en ik vind de redenen voor hun bans eerlijk gezegd ronduit kinderachtig, maar dat is mijn mening.
MissJ schreef:Rinske schreef:Valt wel mee denk ik MissJ, als iemand zich gewoon aan de regels houdt is er toch niks aan de hand?
Nee, dat valt niet mee.
Lov heeft zich prima aan de regels gehouden door niet te posten tijdens haar ban.
Het maakt jou misschien niet uit, maar ik mis kleurrijke figuren als Lov en SP op dit forum, en ik vind de redenen voor hun bans eerlijk gezegd ronduit kinderachtig, maar dat is mijn mening.
Alane schreef:[
En ja hoor.... daar wordt een ander forum er weer bij geroepen....
ik post op een hamsterforum.... die er ook maar bij betrekken?
oh en nog op een ander dierenforum, welshforum., welshstamboekforum.... allemaal betrekken in de strijd?????
[/quote]
Maya schreef:[Imo niet, een ban betekent dat je gewoon voor die tijd geheel niet op Bokt mag komen, dus ook niet op een schaduwaccount, ook niet op een oud of nieuw account. En ook niet om te pb'en, je hebt een ban, dus zolang die ban er is, heb je imo niks op Bokt te zoeken...
Als jij die personen zo sterk mist, waarom blijf je dan vragen om beslissingen ongedaan te maken? Zoek gewoon die gebruikers op een andere manier op. Bijv. op Fokt. Je moet niet op Bokt blijven komen... dat is en blijft een keuze
runningkawa schreef:Mag je ook al niet meer pb-en?
Ik snap dat het officieel niet mag, maar door rood fietsen mag ook niet...
Tjee, als er nu weet ik hoeveel berichten waren geplaatst vind ik het heel wat anders dan met kennisen pb-en.
denk idd dat hier Bart teveel gefokt heeft
Maya schreef:MissJ, wat kan jij mensen lekker veroordelen zeg... pfoeIk zeg wat ik zeg, zoals jij het interpreteert is niet wat ik bedoel, maar ik ga geen energie erin blijven steken om het jou duidelijk te maken.
Ik heb alleen het idee, dat de enige reden waarvoor jij, en nog een aantal, op Bokt komen, juist om het beheer en Bart ervan te overtuigen dat ze niet goed bezig zijn geweest, en dat ze hun excuus aan moeten bieden, en de mensen terug te laten komen. Vandaar mijn reactie, want beslissingen van het beheer, zijn nu eenmaal zo, we hebben imo genoeg inspraak, maar we kunnen niet alle inspraak hebben. Accepteer het, leg je erbij neer en move on
baroen schreef:[
Nee, dat valt niet mee.
Lov heeft zich prima aan de regels gehouden door niet te posten tijdens haar ban.
faye schreef:Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft.
Fairie schreef:Aan de ene kant vind ik die permanente ban terecht.
Een schaduwaccount om gewoon verder te gaan terwijl je gebant bent is en blijft het zelfde. Of je deze nu gebruikt om te bokken, of om te pb'en.
Anders kan er net zo goed een systeem komen waarin enkel de mogelijkheid om te posten word werd gehaald.
Ben je ook meteen van dat hele gezever af.
Overgens vind ik het zwak van Lovely om dat te doen net voor haar ban afloopt. Wat maken die paar dagen wachten nou uit?
Maar ik begon met 'aan de ene kant' dus er is ook een 'andere kant':
Een permanente ban vind ik erg lang. Het lijkt me niet verkeerd om een korter termijn hiervoor te geven, inplaats van permanent.
En om dan nog even een zijkant te geven,
Als het dan, in de ogen van sommigen, hier zo fout is. En er te hard word gehandeld, en het team flauw en zeverig is, waarom posten die users hier dan nog vrolijk door?
Ik hoef niet persee een antwoord, ik vroeg het me enkel af.
Lielle
Het is vrij normaal dat je het met een ding niet eens bent, daar heeft iedereen wel eens last van.
Maar als je het dan niet eens bent met dat ene ding, dan is het een goed idee om met suggesties te komen die dat ene ding zouden kunnen verbeteren.
Mooi gezegt.
Rinske schreef:faye schreef:Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft.
Je kunt iets toch ook normaal zeggen? Ik vind dit nou niet echt bepaald aardig, sorry.
Citaat:Ik kan enkel voor mezelf spreken.
Ik vind niet "alles hier zo fout"
Ik trek alleen de redenen voor de bans van 2 personen in twijfel, that's it.
Voor de rest bok ik met veel plezier, daarom bok ik hier vrolijk door.
Je kan het niet altijd overal mee eens zijn.