[Dienstmededeling] Permanente ban voor Lovely

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Dienstmededeling] Permanente ban voor Lovely

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:49

Sorry hoor, maar dit vind ik echt ronduit belachelijk. Boos!
Ga zo door hoor, de gezelligheid wordt hier goed om zeep geholpen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:08

Valt wel mee denk ik MissJ, als iemand zich gewoon aan de regels houdt is er toch niks aan de hand?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:10

Rinske schreef:
Valt wel mee denk ik MissJ, als iemand zich gewoon aan de regels houdt is er toch niks aan de hand?

Als ze alleen "maar" gepeebeet heeft heeft ze zich toch aan de regels gehouden....
daarnaast zijn peebees Persoonlijke Berichten, tenminste wordt steeds verteld en telkenmale wordt het tegenovergestelde bewezen...

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:11

Dan is er inderdaad niets aan de hand Rinske.
Maar ik krijg het idee dat het nu een strijd gaat worden tussen fokt en bokt.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:12

Rinske schreef:

Nee, dat valt niet mee.
Lov heeft zich prima aan de regels gehouden door niet te posten tijdens haar ban.
Het enige wat ze gedaan heeft is pben met een oude account.
Als je daar al een permanente ban voor moet krijgen...Lips are sealed
Het maakt jou misschien niet uit, maar ik mis kleurrijke figuren als Lov en SP op dit forum, en ik vind de redenen voor hun bans eerlijk gezegd ronduit kinderachtig, maar dat is mijn mening.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:14

Nathalie1981 schreef:
Dan is er inderdaad niets aan de hand Rinske.
Maar ik krijg het idee dat het nu een strijd gaat worden tussen fokt en bokt.

En ja hoor.... daar wordt een ander forum er weer bij geroepen....
ik post op een hamsterforum.... die er ook maar bij betrekken?
oh en nog op een ander dierenforum, welshforum., welshstamboekforum.... allemaal betrekken in de strijd?????

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:16

Dat jij op die forums post best, heb ik geen problemen mee hoor.
Dat andere mensen bij fokt zijn aangemeld heb ik ook geen problemene mee (heb me er zelf ook aangemeld). Maar ik merk wel dat er op beide forums heen en weer wordt gezeurd en dat vind ik jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:30

MissJ schreef:
Lov heeft zich prima aan de regels gehouden door niet te posten tijdens haar ban.
Het maakt jou misschien niet uit, maar ik mis kleurrijke figuren als Lov en SP op dit forum, en ik vind de redenen voor hun bans eerlijk gezegd ronduit kinderachtig, maar dat is mijn mening.

Imo niet, een ban betekent dat je gewoon voor die tijd geheel niet op Bokt mag komen, dus ook niet op een schaduwaccount, ook niet op een oud of nieuw account. En ook niet om te pb'en, je hebt een ban, dus zolang die ban er is, heb je imo niks op Bokt te zoeken...

Als jij die personen zo sterk mist, waarom blijf je dan vragen om beslissingen ongedaan te maken? Zoek gewoon die gebruikers op een andere manier op. Bijv. op Fokt. Je moet niet op Bokt blijven komen... dat is en blijft een keuze Lachen

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:31

MissJ schreef:
Rinske schreef:

Nee, dat valt niet mee.

zal jou mening zijn, maar dat doet er niet toe, je bepaald hier het beleid niet, leg je daar nou maar bij neer... daarbij gaat het toch niet zozeer om de pb's? maar om het feit van een schaduwaccount?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:31

Alane schreef:
[
En ja hoor.... daar wordt een ander forum er weer bij geroepen....
ik post op een hamsterforum.... die er ook maar bij betrekken?
oh en nog op een ander dierenforum, welshforum., welshstamboekforum.... allemaal betrekken in de strijd?????
[/quote]

Foei Alane!
Ik eis dat jij stopt met het posten op het hamsterforum.
Boos!

Clown

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:33

Maya schreef:
[Imo niet, een ban betekent dat je gewoon voor die tijd geheel niet op Bokt mag komen, dus ook niet op een schaduwaccount, ook niet op een oud of nieuw account. En ook niet om te pb'en, je hebt een ban, dus zolang die ban er is, heb je imo niks op Bokt te zoeken...

Als jij die personen zo sterk mist, waarom blijf je dan vragen om beslissingen ongedaan te maken? Zoek gewoon die gebruikers op een andere manier op. Bijv. op Fokt. Je moet niet op Bokt blijven komen... dat is en blijft een keuze Lachen

Kijk dit vind ik dan weer een bijzonder trieste reactie.
Ik bok niet voor 2 bepaalde personen, ik bok omdat ik dat leuk vind.
Toevallig vind ik Lov en SP 2 leuke personen die voor mij opvielen.
Maar ik begrijp dat jij vindt dat je niet meer op bokt mag blijven komen als je het niet eens bent met bepaalde punten van het beleid?
Wat zal jij dan in een klein wereldje leven.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:33

runningkawa schreef:
Mag je ook al niet meer pb-en?
Ik snap dat het officieel niet mag, maar door rood fietsen mag ook niet...
Tjee, als er nu weet ik hoeveel berichten waren geplaatst vind ik het heel wat anders dan met kennisen pb-en.

denk idd dat hier Bart teveel gefokt heeft

Tja, dan krijg je weer van: je mag geen schaduw aanmaken en dat soort gezeur,

ben het met deze ban net zo min eens als die van SP maar dat is weer een ander onderwerp,

wat ik al eerder zei; wie maakt er geen schaduw aan en pb't soms mensen als ze gebannend zijn?!
Ik zou echt precies hetzelfde doen.

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens RK

ik denk dat als het topic over het "welkom terug SP en lovely" niet was geopend dat niemand er meer naar om had gekeken, en hun morgen gewoon weer hadden kunnen bokken, maar nu kregen ze de aandacht weer op zich, en boem.... Niets persoonlijk naar de bokker die dat topic heeft geopend trouwens....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:34

*staat met de bek vol tanden*

Nou ja zeg, iemand die permanent geband is maar weer gaat posten wordt gedoogd. iemand die niet post, behale PRIVE berichtjes, wordt extra gepakt.

Ik vrees toch dat Bart pb's heeft gelezen, lijkt me dat hij daar een querietje voor heeft geschreven met het woord lovely erin.

triest.

Wat een k*tfunctie dat je iedere keer als iemand anders plaatst weer op ok moet drukken!

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:38

Je kon laatst een kijkje op de mesthoop nemen. Stonden ook hele leuke en vooral belastende dingen op! Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:42

Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft. Hiermee haalt hij nog meer kritiek op zijn hals. Ik weet niet hoor, zou hij het lekker vinden? Clown

Zo wordt het hier nooit rustig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:43

MissJ, wat kan jij mensen lekker veroordelen zeg... pfoe Haha! Ik zeg wat ik zeg, zoals jij het interpreteert is niet wat ik bedoel, maar ik ga geen energie erin blijven steken om het jou duidelijk te maken.

Ik heb alleen het idee, dat de enige reden waarvoor jij, en nog een aantal, op Bokt komen, juist om het beheer en Bart ervan te overtuigen dat ze niet goed bezig zijn geweest, en dat ze hun excuus aan moeten bieden, en de mensen terug te laten komen. Vandaar mijn reactie, want beslissingen van het beheer, zijn nu eenmaal zo, we hebben imo genoeg inspraak, maar we kunnen niet alle inspraak hebben. Accepteer het, leg je erbij neer en move on Ja

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:54

Maya schreef:
MissJ, wat kan jij mensen lekker veroordelen zeg... pfoe Haha! Ik zeg wat ik zeg, zoals jij het interpreteert is niet wat ik bedoel, maar ik ga geen energie erin blijven steken om het jou duidelijk te maken.

Ik heb alleen het idee, dat de enige reden waarvoor jij, en nog een aantal, op Bokt komen, juist om het beheer en Bart ervan te overtuigen dat ze niet goed bezig zijn geweest, en dat ze hun excuus aan moeten bieden, en de mensen terug te laten komen. Vandaar mijn reactie, want beslissingen van het beheer, zijn nu eenmaal zo, we hebben imo genoeg inspraak, maar we kunnen niet alle inspraak hebben. Accepteer het, leg je erbij neer en move on Ja

Mensen veroordelen?
Lieve schat, jij zegt letterlijk dat je dan niet meer op bokt moet komen, als je het niet eens bent met het beleid.
Hoe valt dat nou anders te interpreteren?
Jij trekt een conclsuie over mij, ik zou alleen bokken om Bart duidelijk te maken dat hij verkeerd bezig is.
Ik heb wel wat beters te doen zeg.
Ik bok voor mijn lol.
Als er beslissingen worden genomen die in mijn ogen niet eerlijk zijn, dan zeg ik daar wat van.
Ik ben namelijk niet het type dat dan haar mond houdt en schaapachtig ja en amen knikt op alles wat de mods beslissen.
Want ook de mods zijn maar mensen, en die nemen ook wel eens besluiten die niet juist zijn.
Verder plaatst Bart deze mededeling op een forum, zodat daar over gediscussierd kan worden.
Dat is wat er hier gebeurd, want een discussie is gewoon het geven van verschillende meningen, en luisteren naar die meningen.
Verschillende mensen, verschillende meningen.
Dus om dat nou op zo'n manier te veroordelen snap ik niet helemaal.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 12:56

baroen schreef:
[
Nee, dat valt niet mee.

zal jou mening zijn, maar dat doet er niet toe, je bepaald hier het beleid niet, leg je daar nou maar bij neer... daarbij gaat het toch niet zozeer om de pb's? maar om het feit van een schaduwaccount?
[/quote]

Dat is idd mijn mening, heb het nog even zwart gemaakt. Knipoog
Ik bepaal hier het beleid niet, maar dat betekend niet dat ik er geen mening over heb.
Zoals ik net al zei in mijn reactie op Maya, je hoeft het toch niet allemaal eens te zijn met de besluiten van het mod team?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:00

en dat probeer ik dus ook. Ik heb gewoon zo mijn ideeen over wat er hier gebeurt, en die uit ik. Zowel in topics als per PB, dat doe ik IRL ook. Het zit niet in mijn aard om mijn mond maar te houden, en alleen kankeren houd ik ook niet van, dus ik probeer ook met suggesties te komen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:05

faye schreef:
Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft.

Je kunt iets toch ook normaal zeggen? Ik vind dit nou niet echt bepaald aardig, sorry.

En nog steeds vind ik: Een ban is een ban, anders was het geen ban (ok, volgen jullie me nog Tong uitsteken). Je hebt je er dus aan te houden.

[edit]Natuurlijk mag je ergens een mening over uiten, maar er zijn nou eenmaal regels waar men zich aan moet houden.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:09

Aan de ene kant vind ik die permanente ban terecht.
Een schaduwaccount om gewoon verder te gaan terwijl je gebant bent is en blijft het zelfde. Of je deze nu gebruikt om te bokken, of om te pb'en.

Anders kan er net zo goed een systeem komen waarin enkel de mogelijkheid om te posten word werd gehaald.
Ben je ook meteen van dat hele gezever af.

Overgens vind ik het zwak van Lovely om dat te doen net voor haar ban afloopt. Wat maken die paar dagen wachten nou uit?

Maar ik begon met 'aan de ene kant' dus er is ook een 'andere kant':
Een permanente ban vind ik erg lang. Het lijkt me niet verkeerd om een korter termijn hiervoor te geven, inplaats van permanent.

En om dan nog even een zijkant te geven,
Als het dan, in de ogen van sommigen, hier zo fout is. En er te hard word gehandeld, en het team flauw en zeverig is, waarom posten die users hier dan nog vrolijk door?
Ik hoef niet persee een antwoord, ik vroeg het me enkel af.

Lielle OK dan!
Het is vrij normaal dat je het met een ding niet eens bent, daar heeft iedereen wel eens last van.
Maar als je het dan niet eens bent met dat ene ding, dan is het een goed idee om met suggesties te komen die dat ene ding zouden kunnen verbeteren.
Mooi gezegt.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:12

Fairie schreef:
Aan de ene kant vind ik die permanente ban terecht.
Een schaduwaccount om gewoon verder te gaan terwijl je gebant bent is en blijft het zelfde. Of je deze nu gebruikt om te bokken, of om te pb'en.

Anders kan er net zo goed een systeem komen waarin enkel de mogelijkheid om te posten word werd gehaald.
Ben je ook meteen van dat hele gezever af.

Overgens vind ik het zwak van Lovely om dat te doen net voor haar ban afloopt. Wat maken die paar dagen wachten nou uit?

Maar ik begon met 'aan de ene kant' dus er is ook een 'andere kant':
Een permanente ban vind ik erg lang. Het lijkt me niet verkeerd om een korter termijn hiervoor te geven, inplaats van permanent.

En om dan nog even een zijkant te geven,
Als het dan, in de ogen van sommigen, hier zo fout is. En er te hard word gehandeld, en het team flauw en zeverig is, waarom posten die users hier dan nog vrolijk door?
Ik hoef niet persee een antwoord, ik vroeg het me enkel af.

Lielle OK dan!
Het is vrij normaal dat je het met een ding niet eens bent, daar heeft iedereen wel eens last van.
Maar als je het dan niet eens bent met dat ene ding, dan is het een goed idee om met suggesties te komen die dat ene ding zouden kunnen verbeteren.
Mooi gezegt.

Ik kan enkel voor mezelf spreken.
Ik vind niet "alles hier zo fout"
Ik trek alleen de redenen voor de bans van 2 personen in twijfel, that's it.
Voor de rest bok ik met veel plezier, daarom bok ik hier vrolijk door.

Verder ben ik van mening dat de mods goed werk doen.
Ik ben ook blij dat Bart en Heike bokt gemaakt hebben voor ons, daar heb ik alleen maar lof en respect voor.
Maar je kan het nou eenmaal niet altijd overal mee eens zijn, toch?
Laatst bijgewerkt door MissJ op 10-02-05 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:13

Rinske schreef:
faye schreef:
Deze actie toont wel weer aan dat Bart niet echt intelligent is en een EQ van rond de 10 heeft.

Je kunt iets toch ook normaal zeggen? Ik vind dit nou niet echt bepaald aardig, sorry.

Je hebt gelijk Rinske, maar hey, ik ben ook maar een mens. Ik vind het gewoon niet zo'n handige actie en 10 is idd wel erg laag, ben een cijfertje vergeten, maar kan niet meer wijzigen..

Sorry Bart, mijn excuses.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:14

Citaat:
Ik kan enkel voor mezelf spreken.
Ik vind niet "alles hier zo fout"
Ik trek alleen de redenen voor de bans van 2 personen in twijfel, that's it.
Voor de rest bok ik met veel plezier, daarom bok ik hier vrolijk door.
Je kan het niet altijd overal mee eens zijn.

Dan spreek je ook voor mij Haha!

Ik ben het gewoon soms niet eens met bepaalde dingen.
Wil niet zeggen dat ik het met alles oneens ben.
waarom zien mensen dat verschil toch niet?

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 13:15

Tjonge da's wel wat triest zeg Rolleyes . Klein beetje kinderachtig ook.