al meer dan 155 topic's over problemen en vragen. en dan ook nog een groep negatieve bokkers die het allemaal niks vinden...

Bart het is echt toppie wat je doet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marliesje schreef:Hier ook een berichtje vol medeleven, Bart we weten dat je je best doet voor ons!
leentje schreef:Op zich is het wel goed dat iedereen in dit forum allerlei problemen komt melden (ook al gaat het maar om een simpel knopje, typfoutje, etc), wij met zn allen komen namelijk meer problemen tegen dan Bart alleen bij het testen.
Dus handig voor hem dat hij hier al meteen een hele resem meldingen krijgt.
Langs de andere kant erger ik me verschrikkelijk aan mensen die niet even verderkijken dan hun neus lang is (op elke pagina staat nu de melding dat de zoekfunctie en profielen het NOG niet doen en weer terug zullen komen) of die hun meldingen op een hoogst arrogante manier plaatsen.
En ik vind het ook erg dat er meteen maar flink misbruik van gemaakt wordt om onderschriften gaan vol te pleuren met plaatjes en dergelijke, maar dan WEL allemaal zeuren dat Bokt zo sloom is...
Petje af voor Bart hoor.
Ik vind bokken even echt niet fijn omdat ik momenteel weinig tijd heb om alle veranderingen uit te pluizen en gewoon even snel bokken daar lastig door gemaakt wordt, maar op termijn zal alles wel opgelost raken en dan zal ik op dit deel van het forum ook wel iets actiever worden om allerlei dingen te melden.
syltje_777 schreef:
Alleen jammer dat iedereen profiel is verdwenen, maar ach bokt is veel leuker geworden, je kan niet alles hebben he
r00z schreef:ik heb idd best wel "medelijden" met bart om het maar zo te zeggen..
hij doet echt super zn best voor ons en is heel hard bezig..
en wat doet iederen? Sommige bokkers kunnen ook alleen maar
zeiken![]()