Arme Bart !!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: Arme Bart !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 22:10

Arme Bart,
al meer dan 155 topic's over problemen en vragen. en dan ook nog een groep negatieve bokkers die het allemaal niks vinden... Ach gut

Bart het is echt toppie wat je doet! OK dan!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 23:25

(hmm nu heb ik die blauwe balk ineens ook, snapte al niet wat jullie bedoelden, nu wel hoor! Haha! )

Maar idd.. vind het beetje aso dat veel bokkers zo negatief reageren. Uiteindelijk went iedereen er wel aan en zal het (hoop ik) ook beter zijn dan hiervoor. Dan ineens hoor je niemand meer..

Maar moet toegeven dat ik het ook erg wennen vind en het wel een heeel klein ietsiepietsie vervelend vind dat ik mijn berichten niet kan zien, aangezien ik natuurlijk niet kan onthouden waar ik allemaal gereageerd heb of zelf topics heb geopend... Clown

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 14:18

Ik ben er helemaal mee eens! Haha!
Bart doet het supper! *LOL*
Het is alleen even wennen...maar je zult zien over een tijdje willen we de oude niet eens meer!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 15:43

Op zich is het wel goed dat iedereen in dit forum allerlei problemen komt melden (ook al gaat het maar om een simpel knopje, typfoutje, etc), wij met zn allen komen namelijk meer problemen tegen dan Bart alleen bij het testen.
Dus handig voor hem dat hij hier al meteen een hele resem meldingen krijgt.

Langs de andere kant erger ik me verschrikkelijk aan mensen die niet even verderkijken dan hun neus lang is (op elke pagina staat nu de melding dat de zoekfunctie en profielen het NOG niet doen en weer terug zullen komen) of die hun meldingen op een hoogst arrogante manier plaatsen.

En ik vind het ook erg dat er meteen maar flink misbruik van gemaakt wordt om onderschriften gaan vol te pleuren met plaatjes en dergelijke, maar dan WEL allemaal zeuren dat Bokt zo sloom is... Boos!

Petje af voor Bart hoor.

Ik vind bokken even echt niet fijn omdat ik momenteel weinig tijd heb om alle veranderingen uit te pluizen en gewoon even snel bokken daar lastig door gemaakt wordt, maar op termijn zal alles wel opgelost raken en dan zal ik op dit deel van het forum ook wel iets actiever worden om allerlei dingen te melden.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:23

Hier ook een berichtje vol medeleven, Bart we weten dat je je best doet voor ons! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 16:45

Marliesje schreef:
Hier ook een berichtje vol medeleven, Bart we weten dat je je best doet voor ons! Ach gut

Ja idd

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:38

En dan nog eens een aanmoediging voor Bart OK dan!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 21:53

Nou niet meer gaan zeggen arme Bart, strakjes vind ie zichzelf ook nog zielig Clown

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 22:48

leentje schreef:
Op zich is het wel goed dat iedereen in dit forum allerlei problemen komt melden (ook al gaat het maar om een simpel knopje, typfoutje, etc), wij met zn allen komen namelijk meer problemen tegen dan Bart alleen bij het testen.
Dus handig voor hem dat hij hier al meteen een hele resem meldingen krijgt.

Langs de andere kant erger ik me verschrikkelijk aan mensen die niet even verderkijken dan hun neus lang is (op elke pagina staat nu de melding dat de zoekfunctie en profielen het NOG niet doen en weer terug zullen komen) of die hun meldingen op een hoogst arrogante manier plaatsen.

En ik vind het ook erg dat er meteen maar flink misbruik van gemaakt wordt om onderschriften gaan vol te pleuren met plaatjes en dergelijke, maar dan WEL allemaal zeuren dat Bokt zo sloom is... Boos!

Petje af voor Bart hoor.

Ik vind bokken even echt niet fijn omdat ik momenteel weinig tijd heb om alle veranderingen uit te pluizen en gewoon even snel bokken daar lastig door gemaakt wordt, maar op termijn zal alles wel opgelost raken en dan zal ik op dit deel van het forum ook wel iets actiever worden om allerlei dingen te melden.

Hier ben ik het helemaal mee eens, behalve het laatste stukje dan. Ik vind het bokt er nu een stuk mooier uitzien en die paar dingetjes die nog niet werken enzo, wat kan mij het schelen. Komt vanzelf wel Lachen

Ik vind trouwens ook de balk met logo, banner, FAQ etc. echt mooi geworden Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:33

Slapeloze nachten Bart? Ach gut
Ik vind als bokt klaar is dat je best een vakantie mag nemen hoor, we houden ons wel een weekje in. Haha!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:47

Sommige Personen!

Maar ik vind bokt nu wel veel moderner enz. Haha! Het ziet er cool uit hoor Bart!

Alleen Eerst liep iedereen te zeiken van: Stinkmodder bokt is te sloooom, maar nu is iedereen zooo blij met die plaatjes in hun onderschrift? Nouja, ik heb er igg. geen last van! Tong uitsteken

Maar iemand zei in dit topic dat je niet je eigen berichten kan zien...
Onder die blauwe balk heel klein staat bekijk je eigen berichten, maar is tijdelijk uitgeschakeld.
Kom wel Tong uitsteken

Alleen jammer dat iedereen profiel is verdwenen, maar ach bokt is veel leuker geworden, je kan niet alles hebben he Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 23:57

syltje_777 schreef:

Alleen jammer dat iedereen profiel is verdwenen, maar ach bokt is veel leuker geworden, je kan niet alles hebben he Haha!

Die komen terug, zie topic over profielen.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 00:31

Ik vind dat Bokt er erg veel op vooruit is gegaan!
Vind het ook zeer mooi geworden en het is nu een stuk sneller!
Bart je doet ut super ga zo door, en hopen dat Bokt snel weer 100% werkt!!!!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 13:16

@ miekspeciaal: da's ook geen verwijt ofzo, het is gewoon voor mij persoonlijk nu even helemaal niet makkelijk om even snel tussendoor te bokken omdat alles anders geworden is en de helft niet werkt en ik dan moet gaan zoeken en dan ben ik weer veel tijd kwijt enzovoort; Da's doodnormaal en daar klaag ik ook niet over, dat hoort erbij etc etc etc, maar voor mij is het ff superonhandig, that's all.

In tegenstelling tot diegene die nu zelfs al lopen klagen over profielvieuws en berichtenaantallen Rolleyes

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:30

r00z schreef:
ik heb idd best wel "medelijden" met bart om het maar zo te zeggen..

hij doet echt super zn best voor ons en is heel hard bezig..
en wat doet iederen? Sommige bokkers kunnen ook alleen maar
zeiken Lips are sealed Stoom uit je oren

helemaal mee eens OK dan!
het zal zeker en vast wel wennen. Lachen

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 19:51

Inderdaad arme Bart, zat er van de week ook aan te denken...

Mensen zijn gewoontedieren he, zodra er iets veranderd of afwijkt van het ''normale'' gaan ze flippen Tong uitsteken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:40

Ja idd... sommige beginnen gelijk te zeuren..
Sterkte ermee Bart Clown Ach gut