Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaj schreef:Wat had Bart dan moeten doen? De regel is heel duidelijk dat je geen schaduwaccount mag aanmaken om je ban te omzeilen. Dat dit af en toe toch gebeurd en ook wordt gedoogd als deze persoon verder geen problemen veroorzaakt dat klopt. Maar deze personen komen er dan niet rechtstreeks voor uit dat ze de ban omzeild hebben.
Als deze personen dit wel zouden doen dan krijgen ze ook een permanente ban lijkt me?
kaj schreef:Echter door zo open en bloot te vermelden dat je lekker toch doorbokt tijdens je ban, tja dan roep je het toch over jezelf af.
Wat had Bart dan moeten doen? De regel is heel duidelijk dat je geen schaduwaccount mag aanmaken om je ban te omzeilen. Dat dit af en toe toch gebeurd en ook wordt gedoogd als deze persoon verder geen problemen veroorzaakt dat klopt. Maar deze personen komen er dan niet rechtstreeks voor uit dat ze de ban omzeild hebben.
Ann schreef:Een mening over iets geven vind ik iets heel anders dan mekkeren en zeuren, waarom zou ik naar een ander forum moeten verkassen als ik het ergens niet mee eens ben![]()
runningkawa schreef:Als je meld een schaduw te weten, komt er niet eens reactie
Dus hoe belangrijk is het?
Daaruit lijkt dan toch erg sterkt dat het vooral is als het iemand is die minder graag gezien word op bokt.
Apple schreef:Het probleem met schaduwaccounts is dat niet altijd even duidelijk is of en van wie het een SA is.
Soms bestaat er wel een vermoeden van een SA, maar is er verder niets te vinden in welke richting dat SA leidt. Met andere woorden: het is niet duidelijk welke bokker achter dat SA zit.
Op zo'n moment is het ook heel lastig om iets te doen aan dat SA.
BartVB schreef:En idd, er zijn mensen terug gekomen een hele tijd nadat ze permanent gebanned zijn. Als die mensen zich dan wel kunnen gedragen dan willen wij ze over het algemeen best een tweede kans geven.