*zucht* Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*zucht*
. Maar ik ben echt super blij met de nieuwe Bokt. Mensen klagen nu nog, maar dat was ook toen er van 1 naar 2 werd gegaan. Nu is het gewoon kwestie van wennen
Amvbeek schreef:volgens Bart gister kwamen alle profielen gewoon weer terug, allen dit kon wel een paar dagen duren. maar ze kwamen terug!
Dus wees niet bang
Amvbeek schreef:volgens Bart gister kwamen alle profielen gewoon weer terug, allen dit kon wel een paar dagen duren. maar ze kwamen terug!
Dus wees niet bang
Was juist blij met profielen en die van mij vond ik zelf ook leuk om bij te houde enzo! mariellexxx schreef:ohhh gelukkigmaar want zo vind ik het saai...
vind deze bokt veeeeeel leuker en mooier, moet alleen nog ff wennen. Bart dit heb je goed gedaan _/-o_![]()
yfande schreef:Ik heb geen idee waar ik mijn profiel moet zoeken, en als je naar de lay-out van sommige pagina's kijkt dan loopt de blauwe kleur door waardoor de ikoontjes van bv:
Uitloggen [ yfande ] 0 nieuwe berichten FAQ Leden User Control Panel
niet duidelijk kunt lezen.

Heb hem laatst nog een heeeeeel stuk ingekort en foto's weg gehaald dus bij mij zou er niet zo veel verloren zijn gegaan. Maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dachten... Help waar is mijn werk 
!
Dus wees niet bang
Tomaatje schreef:Uhhh... like waar?