Welkom terug SP en Lov!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 18:26

BartVB schreef:
Merendeel van de mensen die gebanned zijn daar zie je vrij weinig van. Die hebben in totaal 3 berichten ofzo die allemaal op de mesthoop staan met animal sex foto's en meer van dat soort fraais Scheve mond

ahaaa......... ben blij dat ik dat dus niet weet Haha! Haha! Haha!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:14

Hmm jammer, nou ja dan gaan we vanaf nu maar aftellen, nog 20 dagen... .

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 20:41

BartVB schreef:
Anna42 is al lang weer welkom op Bokt (of ja, weet niet hoe lang, staat iig niet meer in de lijst met bans).

Inderdaad.... Het is onderhand al een hele lijst.... Scheve mond

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 21:42

Wat wil je ook......als je ook maar iets zegt krijg je direct een ban op je naam Knipoog

Kan ik een ban kopen Bart?

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 22:36

Tony, als je nou nog eens zo schattig kijkt zoals jij dat kan, dan kan je er vast wel gratis eentje krijgen Lovers

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:16

Georgette schreef:
Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom zijn ze gebanned?

Vraag ik me ook af .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:02

angelke schreef:
Achja, die paar weken extra zijn nog wel uit te houden denk ik, niet Knipoog?
In ieder geval:
Welkom terug Pipo!

Dank je, maar ik was al een tijdje terug Haha!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:05

Oeps Schijnheilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:07

Chestnut schreef:
Vraag ik me ook af .

Ja, dat vraag ik mij ook nog steeds af Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 00:30

Sundancer schreef:

Kan ik een ban kopen Bart?

Tijdens de examenperiodes komt het nog wel eens voor dat we die vraag maar dan serieus krijgen hoor Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 10:47

Pipo, welkom terug (laat maar goed)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 10:54

Ellende schreef:
Tijdens de examenperiodes komt het nog wel eens voor dat we die vraag maar dan serieus krijgen hoor Knipoog

tsjah kan ik me wel iets bij voorstellen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:41

BartVB schreef:
Ik denk dat ik wel weet waar de verwarring vandaan komt, de software die de mail stuurt bij een ban is niet helemaal jofel, daar stond om de een of andere vage reden in dat ze na 42 dagen weer welkom waren (en dat was gisteren ofzo?)

Controleer je dat dan niet voordat je het verstuurt Verward
Vind het nogal een sullige fout.............

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:50

Kan iemand mij nou vertellen waarom je gebant zijn Schijnheilig ?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 12:31

Ilindra schreef:
Controleer je dat dan niet voordat je het verstuurt Verward
Vind het nogal een sullige fout.............

Nee joh het is net een fabriek *LOL* Loopt maar door...niemand kijkt er naar om Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:45

Bart, ik verbaas me er wel over dat je dit zo luchthartig af doet. Als er een mail uitgaat met een datum, automatisch, of het nou klopt of niet, lijkt het me wel zo fair om je daar ook gewoon aan te houden. Ik bedoel. op deze manier wordt je steeds ongeloofwaardiger, want als je je op regeltjes wilt beroepen, moet je er zelf wel voor zorgen dat de informatie aan de gebruiker klopt, lijkt me.

Of is het een persoonlijke kwestie?

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:20

Volgens mij is 't een wonder dat Bokt over 't algemeen wél werkt. Notificaties van nieuwe posts/pb's werkt lang niet altijd, zoekfunctie is bagger, pb's komen soms niet aan en kennelijk werkt de einde ban mail ook al voor geen meter. Ik weet dat een site onderhouden (veel) tijd kost (m'n eigen site zit ook al tijden te wachten om te worden gefatsoeneerd), maar veel gekker moet 't toch echt niet gaan worden.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:23

Die mail is automatisch verstuurd en krijg ik niet eens te zien, ik hoorde pas veel later dat die datum niet klopte. Verder vind ik het eerlijk gezegd nogal gemut. Ze hebben op 11 december een ban gekregen, in het topic is toen gezegd dat ze voor 2 maanden gebanned zijn, in de mail over de ban staat dat ze 2 maanden gebanned zijn. Als er dan ergens onderaan staat dat je ban na 42 dagen af loopt dan denk ik dat er toch een lichtje moet gaan branden? Die ban geldt gewoon voor twee maanden (tenzij je tijdens je ban een schaduwaccount aanmaakt) of er nou een bug in het beheer systeem zit of niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:29

Cathelijne schreef:
Volgens mij is 't een wonder dat Bokt over 't algemeen wél werkt. Notificaties van nieuwe posts/pb's werkt lang niet altijd, zoekfunctie is bagger, pb's komen soms niet aan en kennelijk werkt de einde ban mail ook al voor geen meter. Ik weet dat een site onderhouden (veel) tijd kost (m'n eigen site zit ook al tijden te wachten om te worden gefatsoeneerd), maar veel gekker moet 't toch echt niet gaan worden.

kweenie hoor, maaruh dit is voor Bart en de zijnen hobbie Haha! Haha! Haha! Een onbetaalde fulltime hobbie.

En so what dat dingen het niet altijd evengoed doen? Ik bok heel veel, en heb er geen last van.

Ik vind dat je iets teveel commentaar heb op een forum waar je wel graag gebruik van maakt en dat geheel door vrijwilligers gedragen wordt.

Als jij nou Bart en Heike in dienst neemt, dan hoeven hun niet meer ergens anders hun brood te verdienen en kunnen ze fulltime aan Bokt werken, en dan zal best alles naar jouw standaard functioneren

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:37

Chestnut schreef:
Kan iemand mij nou vertellen waarom je gebant zijn Schijnheilig ?

word nu stiekum ook nieuwsgierug Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 14:41

BartVB schreef:
Die mail is automatisch verstuurd en krijg ik niet eens te zien, ik hoorde pas veel later dat die datum niet klopte. Verder vind ik het eerlijk gezegd nogal gemut. Ze hebben op 11 december een ban gekregen, in het topic is toen gezegd dat ze voor 2 maanden gebanned zijn, in de mail over de ban staat dat ze 2 maanden gebanned zijn. Als er dan ergens onderaan staat dat je ban na 42 dagen af loopt dan denk ik dat er toch een lichtje moet gaan branden? Die ban geldt gewoon voor twee maanden (tenzij je tijdens je ban een schaduwaccount aanmaakt) of er nou een bug in het beheer systeem zit of niet.

Sorry Bart, maar of jij die mail nou wel of niet te zien krijgt, blijkbaar is bij jou bekend dat die mail niet klopt. Dan kan je wel naar het redelijk verstand van de gebruiker wijzen, maar dat lijkt me een beetje hypocriet. Als je nou een beetje vent bent geef je toch gewoon toe dat het je niet interesseert omdat het voor jou een persoonlijke kwestie is!
Het lijkt mij namelijk dat je als beheerder in het andere geval er alles aan zou doen om dit soort misverstanden te voorkomen of bij constatering recht te trekken! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:04

Bart, ik begrijp niet zo goed waarom je een pb stuurt en niet gewoon hier reageert Verward

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:04

staat een topic hier op FZ over de bans Knipoog

Hmm nog even wachten dan.. Haha!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 15:50

Blackje schreef:
staat een topic hier op FZ over de bans Knipoog

Hmm nog even wachten dan.. Haha!

Waar staat dat topic dan Haha! ?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 16:00