Bokt in slaapstand ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:53

@ Sanex: Weet jij hoeveel Bokt per maand kost? Het geld van de actie Help bokt de winter door was volgens insiders voldoende om bokt een maand te laten draaien.

Bokt kost Bart en vooral Ime handen vol geld. We mogen blij zijn dat we bokt hebben, het zou heel fijn zijn als de problemen worden opgelost zodat we zonder problemen kunnen bokken, maar tot dan blijven er twee opties:

We doneren, of we moeten leven met de gevolgen dat Bokt het soms niet doet.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:30

Ik denk dat als iedereen bv een euro inlegd we al een heel eind komen! waarom start je hier niet een topic over bart?

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:01

Ik denk dat veel mensen toch geen geld geven omdat ze het niet eens zijn met de manieren hoe bokt met de user omgaat Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:12

Cassidy schreef:
Bokt kost Bart en vooral Ime handen vol geld. We mogen blij zijn dat we bokt hebben, het zou heel fijn zijn als de problemen worden opgelost zodat we zonder problemen kunnen bokken, maar tot dan blijven er twee opties:

We doneren, of we moeten leven met de gevolgen dat Bokt het soms niet doet.

Als Bart Bokt aan me overdoet is hij de kosten meteen kwijt en kan ik Bokt even een geld-injectie geven en de servers op korte termijn upgraden..........
Iedereen blij.

(je moet ook geen grote auto kopen en dan later gaan zeuren over de wegenbelasting en de dure benzine).

Neem ik Bart misschien wel aan als systeembeheerder............... Knipoog

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:15

CGJ12 dan mag je aardig wat centjes over de balk smijten... Knipoog

En zal bokt dan nog steeds zo druk blijven als jij de touwtjes in handen hebt?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:20

Sundancer schreef:
CGJ12 dan mag je aardig wat centjes over de balk smijten... Knipoog

Als Bokt zoveel geld kost zou ik eigenlijk geld TOE moeten krijgen om die loden last van Bart over te nemen...........

Bokt is net een beetje als een klein schattig krokodilletje dat Bart in een opwelling uit het ei heeft gebroed, maar is nu zo groot en hongerig geworden dat hij niet meer in de badkamer past en per dag een schaap opvreet.

Dan kan hij dat beestje nu toch beter een plek gunnen waar ze beter voor hem kunnen gaan zorgen en het beestje verder kan opgroeien?
Beetje egoïstisch om ten koste van je eigen ego het beestje met opzet honger te laten lijden en in een klein badkamertje te blijven opsluiten..... Nagelbijten / Gniffelen

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:22

Euhm, het is maar een server hoor Knipoog Ik behandel mijn 4 servers ook gewoon als servers (En die zijn zo nu en dan ook aan vervanging toe!) En niet als beestjes Knipoog Het moet natuurlijk allemaal even gebeuren he Knipoog Makkelijker gezegt dan gedaan...!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:23

CGJ12 schreef:
Als Bokt zoveel geld kost zou ik eigenlijk geld TOE moeten krijgen om die loden last van Bart over te nemen...........

Waarom heb ik nou zomaar het vermoeden dat dat - vooropgesteld dat Bart uberhaupt ooit afstand doet van Bokt - opgehoest mag gaan worden door de users?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:25

Dus je was bang dat bokt onder een andere eigenaar geld zou gaan kosten?
Dat valt wel mee.

Internetters haken af als iets geld gaat kosten.
Een goede marketeer weet dat gelijk.

Waarom moet toch altijd alles rendabel zijn?
Sommige dingen koop je gewoon voor de FUN !

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:35

Zou Bart het daarom altijd een uit de hand gelopen hobby noemen??

Ik hoor Bart nooit klagen dat hij het zo slecht heeft, hij verdedigt zich alleen wanneer men "scheldt" op Bokt, maar dat lijkt me niet meer dan logisch...

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:41

CGJ12 schreef:
Dus je was bang dat bokt onder een andere eigenaar geld zou gaan kosten?
Dat valt wel mee.

Nou....stel...Bart verkoopt bokt.nl aan jou, met verder niets erbij...ik denk dat jij dan aardig wat geld moet neerleggen per dag....IVM dataverkeer.....en hosting en de hele zooi wat er bij zit.... Bart kan dit ook niet waarmaken zonder Ime....(of iemand anders die goed in die handel zit) Knipoog

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:56

Ik heb daar nu alweer wat dagen geen last van. Maar daarvoor was het iedere dag mis rond een bepaalde tijd wanneer s'avonds de meeste bokkers erwaren deed hij het vooral bij mij.
Hij kon hem ook vaak niet vinden.
Ach ja een winterslaap Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 20:14

Ik heb ook veel last van bokt die aan het slapen is.. Dacht eerst dat het aan mijn internetverbinding lag maar bij mijn ouders is het precies hetzelfde..

Enne, misschien dat veel internetters voor gratis gaan, maar als op het bokt aankomst wil ik best wat doneren

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:20

Wat een gezemel altijd toch dat bart het niet goed doet!
NIEMAND is verplicht om hier te komen, maar ondertussen wel allemaal zeveren.
Ik zit er vanaf de start van bokt bij, heb weleens een tik op mijn vingers gehad, maar daar blijft het bij, en dat was dan meestal ook terecht.

De beste stuurlui staan aan wal.
Als je het beter kan... wie houdt je tegen?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:34

Bokt heeft een winterslaapje/winterstop/rustperiode/burnout alles in een keer nodig. Ach gut
Ik ben al harstikke blij als bokt bij mij na lang wachten opent. Of als hij nog steeds iets niet geopend heeft waardoor je afkickverschijnselen optreden, kan gebeuren, Daarom oliebol happends. Haha!
Bokt heeft het soms ook zwaar door de goede acties op BVA.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:46

Ik vraag me wel af wat een page als bokt per maand kost inderdaad.
Iemand een antwoord?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:50

Of een richtlijn of idee? Ik ben er niet in thuis, dus heb ook geen flauw idee...

En naar mijn idee kan het ook niet al te gek veel zijn. Want waarom zou iemand dan zoveel geld ergens in steken zonder dat het iets oplevert? Dat kan ik niet goed begrijpen. Mocht het wel erg veel zijn, dan wil ik weten waar dat geldstekje vandaan komt Knipoog Haha!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:00

stalleke schreef:
Ik denk dat als iedereen bv een euro inlegd we al een heel eind komen! waarom start je hier niet een topic over bart?

Het probleem daarvan is dat de administratiekosten zo groot zijn dat er weinig van overblijft (heb ik Bart ergens zien typen)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 22:20

Klopt ellende, Overmakingen en accepts zijn "duur"
Het goedkoopste zou een machtiging zijn... maarja *goh, komt mijn welk toch nog van pas Haha!)

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:40

goh had nooit gedacht eigelijk dat bokt zoveel geld koste Scheve mond
nou, bokt gaat dan misschien minder snel... maar ik ben al blij dat ie het doet Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:42

Joyce schreef:
Ik vraag me wel af wat een page als bokt per maand kost inderdaad.
Iemand een antwoord?

rond de 1500 Euro, als je alle kosten meerekent? Lips are sealed

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:50

Cassidy schreef:
rond de 1500 Euro, als je alle kosten meerekent? Lips are sealed

Zo geheim zal dat toch niet zijn?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 00:53

Blijkbaar wel...

Hoe hoog denk je dat een eventuele bijdrage van bokkers moet zijn om het een beetje leuk te houden?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 01:23

Cassidy schreef:
Blijkbaar wel...

Hoe hoog denk je dat een eventuele bijdrage van bokkers moet zijn om het een beetje leuk te houden?

Het is maar hoe je dat vette gedeelte definieert........ Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 01:32

CGJ12 schreef:
Bokt is net een beetje als een klein schattig krokodilletje dat Bart in een opwelling uit het ei heeft gebroed, maar is nu zo groot en hongerig geworden dat hij niet meer in de badkamer past en per dag een schaap opvreet.

Dan kan hij dat beestje nu toch beter een plek gunnen waar ze beter voor hem kunnen gaan zorgen en het beestje verder kan opgroeien?
Beetje egoïstisch om ten koste van je eigen ego het beestje met opzet honger te laten lijden en in een klein badkamertje te blijven opsluiten..... Nagelbijten / Gniffelen

Tjonge jonge CGJ, ik had al gemerkt dat je in een creatieve bui was vandaag. Maar dat het zóóó erg was...... Haha!:D:D