Westernforum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:28

Steaming schreef:
Misschien een "western saloon waar we lekker kunnen ouwehoeren. Haha!
En dan Romkabouter als moderator Schijnheilig "

Nou, dat staat gelijk aan geen mod Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:47

Ik kom ook veel op Western en zie ook geen reden om binnen bokt nog meer aparte fora te hebben speciaal voor Western mensen, er zijn ook al andere Western Fora en zo ontzettend veel western ruiters zijn er ook niet, het gaat toch ook allemaal al prima zo?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:06

Dat is echt onzin ze kunnen het op verschillende forums plaatsen dus... ik weet niet waar je moeilijk over doet Verward

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:23

het *oorspronkele* doel van bokt was een gezellig onderkomen voor paardenliefhebbers.
Naar mijn inzien ben je paardenliefhebber, of je bent het niet, ongeacht wat voor dicipline je beoefent.
Waarom zou een western rijtechnische vraag niet op het engelse rijtechnisch kunnen? En andersom?
Waarom kunnen engelse en westerners niet samen?

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 22:29

Chantalleke schreef:
Beste Klaasjuhhh,

Ik denk dat jij een paar dingen moet leren.

Ten eerste moet jij leren om een andere tak van Paardensport niet af te katten!
Iedereen doet zijn best met de paarden en dat maakt niet uit of het nou springen, mennen, dressuur of whatever is. Het blijft tenslotte maar 1 tak en dat is paardensport.

Ten tweede moet jij niet vergeten dat over het algemeen veel meer bokkers zijn die geinterreseerd zijn in dressuur, springen, mennen en natural horsemanship. Daar vallen wij als western ruiter erg buiten als een klein groepje!

Ten derde zoals Nienke het al aangeeft. je hebt ook nog meer soorten sporten met paarden. Je hebt mennen maar zit je in de tuigers, marathon of dravers. Dat is een heel verschil en hun zitten ook onder verdeeld onder Uit het Zadel!

Ten Vierde vergeet niet dat we al een "voorkeursbehandeling"hebben door linkjes te mogen plaatsen. Nergens anders mag het alleen in het western.

Dus dank BartVB op je blote knieetjes dat dit allemaal mag.

Ja sorry, heb hier ook spijt van, heb het zelf ook allemaal gereden, maar ik kan me zo irriteren aan dat soort dingen...En het gaat slecht met mn oma, daar zal het ook wel door komen...Heb daar ook spijt van...

Maar ik irriteer me eraan dat als er iets word voorgesteld (alleen maar positief bedoeld!!!!!) er gelijk negatief over gepraat wordt... Scheve mond

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:53

sterkte met je oma Ach gut

Maar als er iets voorgesteld wordt komen er niet alleen maar positieve reacties maar ook negatieve. Anders hoeft het voorstellen niet te gebeuren en kan het gelijk geregeld worden Knipoog.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:46

klaasjuhhh schreef:
Ja sorry, heb hier ook spijt van, heb het zelf ook allemaal gereden, maar ik kan me zo irriteren aan dat soort dingen...En het gaat slecht met mn oma, daar zal het ook wel door komen...Heb daar ook spijt van...

Maar ik irriteer me eraan dat als er iets word voorgesteld (alleen maar positief bedoeld!!!!!) er gelijk negatief over gepraat wordt... Scheve mond

Excuses aangevaard! En sterkte met je oma Ach gut