[Dienstmededeling] Sharlyn een ban

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:02

Jezelf onder een schaduwaccount een leugenaar noemen, dat gaat wel erg ver Verward

Ik vind het wel fijn dat we nu weten hoe het zit. En we hebben weer een goede les: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel" Knipoog

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:01

Ik heb altijd gedacht dat er eerst ow of un of hoe die dingen ook heten ervoor af moesten gaan voor je een Ban krijgt....
Als ze niet reageerd op een pb van een moddie (wat ik heel begrijpelijk vind als je niet gelooft wordt) dan kun je haar toch ook een mailtje sturen?
Ik blijf bij mijn standpunt dat je altijd naar de 2e kant van een verhaal moet luisteren, voor dat je kunt oordelen! En dat is hier spijtig genoeg niet gebeurd door vele... Want helaas begonnen de meeste al met oordelen voordat er naar Sharlyn zelf geluisterd werd.
Om je na al die beschuldingen over het fantasie verhaal je zelf nog te verdedigen en wordt opgeeist om binnen een half uur met jou verhaal te komen op FZ anders krijg je ban.... Dan begrijp ik heel goed dat je langzaam aan geen behoefte er meer aan hebt om dát aan heel bokt uit te leggen..

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:16

Er staat toch nergens dat de moddie's haar niet geloofden? Die vroegen alleen om haar kant van het verhaal wat betreft die beschuldigingen, ze reageerde daar niet op, maar maakte wel een schaduwaccount aan die de bokker Sharlyn tegenspraak, lekker logisch Ziek
Laatst bijgewerkt door Ann op 13-01-05 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:18

idd vind het niet meer dan terecht dat ze op haar schaduwaccount ene permanente ban heeft, schaduw's mogen gewoon niet

en de 3 mnd ban zonder een UN of OW ofzo voorafgaand vind ik ook prima, ze heeft heel bokt voorgelogen, en ging zichzelf onder een andere naam ook nog eens voor leugenaar uitmaken, dan zit je wel erg in de knoop met jezelf lijkt me Scheve mond

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:24

Ann schreef:
Er staat toch nergens dat de moddie's haar niet geloofden?

Hoor je mij dát zeggen dan??

Waar is dan het echt nauwkeurige bewijs van die desbetreffende schaduwaccount?
Er waren idd enkele dingen die erg over een kwamen met Sharlyn zelf, maar is er daarover dan meer zekerheid?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:28

Er zal heus wel een IP check gedaan zijn voordat het account van annemarlien werd gesloten. Hoe konden ze anders weten dat het om een schaduwaccount van Sharlyn ging?
Laatst bijgewerkt door Ann op 13-01-05 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:28

Annelou die zekerheid wordt verkregen dmv een IP check en ik geloof dat die methode altijd uit de kast gehaald wordt om schaduws te checken.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:33

Annelou schreef:
Hoor je mij dát zeggen dan??...

Citaat:
Als ze niet reageerd op een pb van een moddie (wat ik heel begrijpelijk vind als je niet gelooft wordt) dan kun je haar toch ook een mailtje sturen?

Daardoor ben ik er vanuit gegaan dat jij denkt dat de moddie's haar niet geloofden...maar dat zal ik wel weer verkeerd gelezen hebben Rolleyes

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:40

Maar wie is die Joris onder de naam riro dan? die een topic over haar heeft geopend dat ze een leugenaar is? Hij heeft zich vandaag hier aangemeld...

Ik vraag het me af..

Denken jullie ook wat ik denk? Haha!

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:44

uhm ik geloof dat ik nu niks denk Bloos
wat denk jij dan?

o,nee wacht *krijgt idee*
ja volgens mij snap ik je nu wel! Knipoog

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:52

hahahaha....ik dacht die snappen ze wel...ik denk wel meerdere dingen....

waarom doe je zoiets? Haha!
Is dat DE joris? Haha!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:55

Toen ik dat andere topic las vond ik die merley (met maar 5 berichten niet echt serieus dus) veel verdachter en ongeloofwaardiger overkomen dan sharlyn Verward Zegt tegen zichtzelf 'merel goed dat je dat geplaatst hebt' omdat ze geen zin had zelf in te loggen... dat betekend dat dus ook dat er iemand anders op haar acaunt zit of ben ik nou stom?? heb het idee dat er daar gewoon geprobeerd werd iemand zwart te maken beetje trietse zaak, maar goed er wordt wel meer gezieverd en gemekkerd op bokt Lachen

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:56

inderdaad vind het raar dat ze het doet..snap ook niet wat voor een nut het heeft.

@candorlover : na wat nadenken wat bij mij soms nog niet helemaal lukt snap ik je nu helemaal Knipoog

Afanaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 19:59

@ klijn: Dat las ik ook ja, dat snapte ik ook niet maar goed, tis allemaal 1 duistere zaak volgens mij...en ik vraag me af hoeveel account daar voor nodig waren geweest misschien?

Eloise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:03

hmm vind het allebei niet echt geloofwaardig jullie wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:35

Ik vind het allemaal erg overtrokken.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 20:46

@Annelou: Ik snap zelf niet helemaal wat het voordeel van ook nog per email contact opnemen met iemand is. De pb's zijn gelezen. Het 'nauwkeurige bewijs' is voor een deel verkregen door middel van een IPcheck. Bovendien komt informatie over afstamming/naam/leeftijd van haar paard en van haarzelf overeen.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:02

Dat laatste is dan natuurlijk ook wel heel dom van d'r geweest Tong uitsteken

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:07

Klijn schreef:
Toen ik dat andere topic las vond ik die merley (met maar 5 berichten niet echt serieus dus) veel verdachter en ongeloofwaardiger overkomen dan sharlyn Verward Zegt tegen zichtzelf 'merel goed dat je dat geplaatst hebt' omdat ze geen zin had zelf in te loggen... dat betekend dat dus ook dat er iemand anders op haar acaunt zit of ben ik nou stom?? heb het idee dat er daar gewoon geprobeerd werd iemand zwart te maken beetje trietse zaak, maar goed er wordt wel meer gezieverd en gemekkerd op bokt Lachen

Inderdaad!
En dat blijft nog steeds een grote mysterie....

In plaats van dat onderzocht wordt of die Merley niet een fantasie verhaal plaatst. Maar nee, Sharlyn wordt direct beschuldigd van het neerzetten van een fantasie verhaal..
Misschien was of is die Merley wel jaloers geworden op Sharlyn dat zij wel was door gekomen om mee te mogen doen aan 'Boer zoekt vrouw'. En dat ze bedacht oh laat ik even lekker Sharlyn in de zeik nemen en een groot banketstaaf verhaal ophangen dat niemand meer Sharlyn zal geloven... Scheve mond

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:09

Goh Annelou, vandaar dat Sharlyn dan maar onder een schaduwaccount ook zichzelf in de zeik begon te nemen, zodat iedereen haar zou geloven?

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:12

leentje schreef:
Goh Annelou, vandaar dat Sharlyn dan maar onder een schaduwaccount ook zichzelf in de zeik begon te nemen, zodat iedereen haar zou geloven?

én daarom vind ik het zo ongeloofwaardig dat die Annemarlien een schaduwaccount is van Sharlyn. Ik bedoel waarom zal je je zelf in de zeik nemen, wat heeft dat voor zin..?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:13

Dus zat er iemand vanop Sharlyn's pc Sharlyn in de zeik te nemen?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:14

Het is wel heel toevallig dat de berichten van Annemarlien en Sharlyn vanaf dezelfde pc kwamen toch? Of misschien heeft er iemand ingebroken bij Sharlyn om haar ongeloofwaardig te maken...

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:15

Annelou schreef:
En dat ze bedacht oh laat ik even lekker Sharlyn in de zeik nemen en een groot banketstaaf verhaal ophangen dat niemand meer Sharlyn zal geloven... Scheve mond

De beslissing over de ban van Sharlyn is niet overhaast genomen zoals de moderators zeggen, er is contact gezocht, uit voorzorg is het topic gesloten, zodat er geen verdere speculaties komen, maar er werd niks meer van Sharlyn vernomen. Dan is het niet zo heel gek dat er mensen zijn die Sharlyn niet geloofwaardig meer vinden.

Heeft er überhaupt iemand PB's van Sharlyn gehad de laatste dagen?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 21:22

Er zijn er waarschijnlijk wel meer met een 2e account. Je kan er thuis één hebben en dan op je werk ook één. Op school wordt dat denk ik wat moeilijker. Ik heb op bokt ook wel eens topics gelezen waarvan ik dacht "neem je grootje in de maling". Je gunt iemand altijd het voordeel van de twijfel maar in dìt geval is er geen twijfel. Ze heeft d'r onzinverhaal blijkbaar zó "goed" neergezet dat er nog steeds bokkers zijn die haar geloven. Goedgelovige Thomassen Knipoog