Ik vind het wel fijn dat we nu weten hoe het zit. En we hebben weer een goede les: "Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annelou schreef:Hoor je mij dát zeggen dan??...
Citaat:Als ze niet reageerd op een pb van een moddie (wat ik heel begrijpelijk vind als je niet gelooft wordt) dan kun je haar toch ook een mailtje sturen?
Klijn schreef:Toen ik dat andere topic las vond ik die merley (met maar 5 berichten niet echt serieus dus) veel verdachter en ongeloofwaardiger overkomen dan sharlynZegt tegen zichtzelf 'merel goed dat je dat geplaatst hebt' omdat ze geen zin had zelf in te loggen... dat betekend dat dus ook dat er iemand anders op haar acaunt zit of ben ik nou stom?? heb het idee dat er daar gewoon geprobeerd werd iemand zwart te maken beetje trietse zaak, maar goed er wordt wel meer gezieverd en gemekkerd op bokt
leentje schreef:Goh Annelou, vandaar dat Sharlyn dan maar onder een schaduwaccount ook zichzelf in de zeik begon te nemen, zodat iedereen haar zou geloven?
Annelou schreef:En dat ze bedacht oh laat ik even lekker Sharlyn in de zeik nemen en een groot banketstaaf verhaal ophangen dat niemand meer Sharlyn zal geloven...