vreemd boktbeleid: alles in de doofpot?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:21

Jantien schreef:
Hoe zie je dat dan? Dat er bijv bij een slotje komt te staan: "er zijn nav dit topic 1 OW en 1 UN uitgedeeld"?
Of: "die en die user zijn aangesproken op hun posts"?
Dat vind ik eigenlijk al te ver gaan.

Ik bedoel: je buurman weet niet van jou dat je een boete hebt gekregen voor te hard rijden, en dat vraagt hij zich ook niet af, terwijl hij wel zeker weet dat degenen die hem met 150 km/uur voorbij komen razen een keer gepakt worden.

Ik vind dit als ik dat mag zeggen een beetje een onlogische post. Als gebruikers geband zijn wordt dat immers ook publiekelijk mede gedeeld en deze gebruikers kunnen zich dan niet eens 'verdedigen' als ze dat zouden willen. Ik zie dus niet echt in waarom het 'te ver' zou gaan om te melden dat er bij twijfelachtige topics actie is/wordt ondernomen door het moderator team. Met het Miep verhaal is dat immers ook gebeurd. Het hoeft heus niet perse met naam en toenaam, maar ik zou het wel leuk vinden dat als het moderatorteam laat weten dat de gebruikers die zich om aanwijsbare reden ergens aan 'storen' iig serieus worden genomen. En zoals ik al eerder heb gezegd; ik vind dat gelieg en bedrieg niet op bokt thuis hoort en als mocht blijken dat dat wel gebeurt dan vind ik best dat dat bekend mag worden. We hebben immers nog altijd zelf in de hand of we 'liegen en bedriegen'... en ik gooi er nog even die lekkere cliche uitdrukking tegen aan; wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:11

@Vikki:
ik vind dat er heel duidelijk verschil is tussen een verhaal als dat van Miep, waar dan ook wel degelijk publiekelijk gevolg aan is gegeven,
en tussen het openbaar maken van UN's en OW's.

Op dat laatste slaat mijn post die je gequote hebt, aangezien ik (en met mij het team) het een prive-aangelegenheid vind tussen een user en het team.

Ik zie niet zo in wat de opmerking "er is actie ondernomen nav dit topic" toevoegd aan het sluiten van een topic. Daarnaast is het lang niet altijd duidelijk welke actie er ondernomen gaat worden op het moment dat een topic gesloten wordt. Dat overleggen we namelijk eerst.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:29

Jantien schreef:
@Vikki:
ik vind dat er heel duidelijk verschil is tussen een verhaal als dat van Miep, waar dan ook wel degelijk publiekelijk gevolg aan is gegeven,
en tussen het openbaar maken van UN's en OW's.

Op dat laatste slaat mijn post die je gequote hebt, aangezien ik (en met mij het team) het een prive-aangelegenheid vind tussen een user en het team.

Ik zie niet zo in wat de opmerking "er is actie ondernomen nav dit topic" toevoegd aan het sluiten van een topic. Daarnaast is het lang niet altijd duidelijk welke actie er ondernomen gaat worden op het moment dat een topic gesloten wordt. Dat overleggen we namelijk eerst.

Ik doelde eigenlijk niet op dat verschil maar meer op de vergelijking tussen het verhaal van Miep en het topic van Sharlyn als haar topic na onderzoek idd op pure fantasie blijkt te berusten. Als dat laatste nl. het geval is dan zie ik imo geen belangrijk verschil tussen haar topic en dat van Miep. de inhoud is dan wel anders, maar het idee is imo hetzelfde. Overigens snap ik nog steeds niet precies waarom jij het bovenstaande een prive aangelegenheid vindt tussen gebruiker en moddies terwijl bans vaak wel publiekelijk mee worden gedeeld, waar zit dan het verschil??? Is de ban dan niet ook een prive aangelegenheid tussen de gebruiker en de moddies?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:32

Over het Sharlyn verhaal zijn we nog in overleg en als dat een vergelijkbaar Miep verhaal is dan zal daar ook hetzelfde op gereageerd worden.

In principe is een ban ook een prive aangelegenheid van de gebruiker en de moddies. Het verschil is dat een OW over het algemeen niet bekend wordt gemaakt door de gebruiker. Met een ban staat er meestal binnen een halve dag een topic op FZ gestart door een vriend of vriendin (die en die heeft een ban). Om dit enigzins voor te zijn en uitleg te kunnen geven is de laatste keren besloten om als moderatorteam de melding van een ban te doen.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:48

Ik vind het belachelijk dat het topic van Sharlyn op slot is gegaan, zonder een reactie af te wachten van Sharlyn zelf!!!
Doordat een beginnende user met in totaal één bericht een heel banketstaaf verhaal plaatste over dat het niet waar kan zijn dat én Sharlyn het hele verhaal over 'Boer zoekt vrouw' verzonnen heeft én dat ze de nominatie in Engeland verzonnen heeft!
Het desbetreffende topic was zo snel opslot gegooit met een zwak onduidelijk agrument, waarna je daarna nog totaal niet meer begreep waar die 2 nieuwe stokers van een gebruikers vandaan kwamen...
Waarschijnlijk een en de zelfde persoon die het Sharlyn niet gunde of jaloers was..........

En dit verzint Sharlyn zeker ook volgens jullie:

Citaat:
Annelou"]
Leuk Sharlyn!!
Ik ben er benieuwd hoe jullie date gaat!
[/quote]

[quote="Sharlyn schreef:
Dat kan ik je dan tijdens de Stabij wandeling allemaal vertellen

Even voor de duidelijkheid de Stabij wandeling vind aanstaande zondag plaats waar Sharlyn dus mee gaat.
En als je denkt dat ik dit ook verzin, kijk maar in mijn profiel voor meer informatie over de Stabijwandeling want dat verzin ik natuurlijk niet.....

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 17:55

Ellende schreef:
@Laura: Sharlyn is via de pb de mogelijkheid gegeven om te reageren ( eventueel het topic te heropenen zodat zij een reactie kan geven). Op die pb heeft zij niet gereageerd.

Misschien was ze toen wel in Engeland..
Voor de opheldering daar was ze toch voor een nominatie, weet je nog,.... als je een beetje de moeite hebt gedaan tenmiste om het topic door te lezen.
Alleen door die 2 users denkt iedereen dat ze het verzonnen heeft. Maar hebben jullie bewijs of er over gehad met Sharlyn, nee... dus waar halen jullie dan verdomme deze onzin vandaan?? Rolleyes

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:11

Annelou: de pb is wél gelezen. Bovendien heeft ze in dezelfde tijd wel op andere topics gereageerd. De enige reden dat wij het er niet met Sharlyn over gehad hebben, is dat zij niet op pb's van onze kant gereageerd heeft.

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:20

Ik vind het een beetje raar om te lezen dat mensen de acties van de moderators afkraken, terwijl men niet eens weet wat deze mensen achter de schermen nou eigenlijk doen. Het is wel wat waardeloos dat je deze dingen daardoor niet meekrijgt, maar ga ze niet beschuldigen van dingen die absoluut net waar zijn. Net als die laatste post van Annelou; als je een klein beetje door de post van Ellende heen kijkt is duidelijk dat de PB al was gelezen.

Het is vervelend allemaal voor de mensen die het allemaal volgen, maar laat het alsjeblieft niet je humeur verpesten zeg Rolleyes

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:53

Ynzo schreef:
Het is vervelend allemaal voor de mensen die het allemaal volgen, maar laat het alsjeblieft niet je humeur verpesten zeg Rolleyes

Pardon!
Als ik mijn humeur hierdoor wil verpesten mag ik dat toch zelf weten, want dat is nu toch al verpest.........

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:18

Ja, dat moet je inderdaad zelf weten, maar ik snap niet dat je toelaat dat dat gebeurt door Bokt...

En als je echt zo nodig een reactie wilt over wie de waarheid spreekt, PB de TS'ster en vraag haar om uitleg, daar heb je meer aan dat dat eindeloze gespeculeer...

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:38

Ynzo schreef:
Ik vind het een beetje raar om te lezen dat mensen de acties van de moderators afkraken, terwijl men niet eens weet wat deze mensen achter de schermen nou eigenlijk doen. Het is wel wat waardeloos dat je deze dingen daardoor niet meekrijgt, maar ga ze niet beschuldigen van dingen die absoluut net waar zijn. Net als die laatste post van Annelou; als je een klein beetje door de post van Ellende heen kijkt is duidelijk dat de PB al was gelezen.

OK dan!
goeie post ynzo!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:46

Ellende schreef:
Annelou: de pb is wél gelezen. Bovendien heeft ze in dezelfde tijd wel op andere topics gereageerd. De enige reden dat wij het er niet met Sharlyn over gehad hebben, is dat zij niet op pb's van onze kant gereageerd heeft.

@Annelou

Als het verhaal van Sharlyn klopt had ze toch wel op de pb kunnen reageren? Het topic had zo weer geopend kunnen worden als ze daar een uitleg wilde geven Verward Ik zeg niet dat ze alles verzonnen heeft, maar de kans om uitleg te geven is er wel geweest.

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:49

Maar als er vele ineens conclusie's gaan trekken over de waarheid enz. lijkt me dat je daar geen behoefte meer aan hebt, omdat je op deze manier helaas toch niet meer gelooft wordt. Wat je ook te melden hebt over de waarheid, naar een tweede kant van een verhaal wil men kennelijk niet naar luisteren....

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:53

Als het topic nu open gebleven was kwamen er steeds meer verhalen die het ongelijk van Sharlyn zouden 'bewijzen', aangezien er steeds meer dingen aan d'r verhaal niet leken te kloppen. Dan veranderd het beeld dat mensen hebben zo enorm, dat ze bij voorbaat al niet naar haar verklaring luisteren...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:55

@Annelou

Dat is niet waar, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb heus wel interesse in het verhaal van Sharlyn. Ik heb op internet gezocht naar de award waarvoor ze naar Engeland moest, maar kon daar niets over vinden. Ik had graag een uitleg van haarzelf gehad Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:19

Ik moet eerlijk zeggen als ik Sharlyn was, en ik had de waarheid verteld, en er komen een paar miepen miepen, vervolgens wordt mijn topic op slot gegooid en ik overal van verdacht....

Weet je wat ik dan zou doen?

En Ann, ik dacht dat jij geen gegevens natrok via internet? Tong uitsteken

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:28

Niet over mannen, maar honden is een hele andere zaak Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:32

Ann schreef:
Niet over mannen, maar honden is een hele andere zaak Haha!

Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:21

@Annelou, no offence verder... Maar het is nog geen zondag.

Verder, sja. Ik hou me even buiten de rest van het topic, maar open laten van (beide) topics heeft imo geen zin. Als Sharlyn de waarheid verteld en dus nu in Engeland zit (of zat, weet ik veel) dan zijn er bij terugkomst 5 pagina's met de wildste speculaties bijgekomen... En in topic 2 wordt lekker doorgerammeld.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:37

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 00:30

vreemd dat Sharlyn de pb wel heeft gelezen maar niet heeft gereageerd, als ze de waarhed sprak zou ik dat als ik haar was ook graa nog eens uit willen leggen! ben ook erg benieuwd naar de meeting waar Annelou het over heeft Haha!

verder vind ik de acties van de moddies goed, zoals allende dus zegt, een pb met de vraag naar haar kant van het verhaal Lachen dat een user daar niet op reageerd is dan weer een stuk minder Scheve mond

wat ik me wel afvraag is hoe die nieuwe bokkers die in Sharlyn's topic reageerden, dat topic wiste te vinden en wisten dat er gelogen werd(als dat dus idd zo is) want als niet-paardenliefhebber zit je niet dagelijs op bokt alle topics af te zoeken naar leugens lijkt mij Verward

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:05

Dat heeft mij ook nogal verbaasd Renske en ook in het topic heb ik aangegeven dat ik graag een reactie van de TS wilde lezen.

Dat zou ik nog steeds graag willen maar ik kan me wel voorstellen dat het topic op slot gegaan is.

Normaal gesproken ga ik geen bewijzen over de verhalen van andere gebruikers op het internet zoeken maar in dit geval was ik oprecht geïnteresseerd in het werk wat ze deed of zei te doen.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 12:55

Een slotje op een topic betekend niet dat het ook gesloten moet
blijven En in het geval van Sharlyn is het topic gesloten in afwachting van een reactie van Sharlyn, wanneer zij dan niet reageert, is dat haar goed recht.
Maar daar verandert het slotje niets aan.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 13:10

Maar is ze nu dan geband omdat ze geen reactie heeft gegeven? Of mag ze gewoon doorbokken al dan niet met schaduwaccounts (als ze dat nog zou willen)?
Met andere woorden: Heeft ze straf gehad omdat ze geen uitleg heeft gegeven op een verhaal wat in eerste instantie heel geloofwaardig was, maar door 'n paar stokers ineens 'ontmanteld' lijkt te zijn?

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 14:01

Assie:
Ellende op pag 1"]
we zijn er mee bezig.
[/quote]
[quote="Jantien op pag 1 schreef:
Op die manier kunnen we het helemaal uitzoeken, en dan komt er heus een uitleg (is immers bij het Miep-verhaal ook gebeurd).