Jantien schreef:Hoe zie je dat dan? Dat er bijv bij een slotje komt te staan: "er zijn nav dit topic 1 OW en 1 UN uitgedeeld"?
Of: "die en die user zijn aangesproken op hun posts"?
Dat vind ik eigenlijk al te ver gaan.
Ik bedoel: je buurman weet niet van jou dat je een boete hebt gekregen voor te hard rijden, en dat vraagt hij zich ook niet af, terwijl hij wel zeker weet dat degenen die hem met 150 km/uur voorbij komen razen een keer gepakt worden.
Ik vind dit als ik dat mag zeggen een beetje een onlogische post. Als gebruikers geband zijn wordt dat immers ook publiekelijk mede gedeeld en deze gebruikers kunnen zich dan niet eens 'verdedigen' als ze dat zouden willen. Ik zie dus niet echt in waarom het 'te ver' zou gaan om te melden dat er bij twijfelachtige topics actie is/wordt ondernomen door het moderator team. Met het Miep verhaal is dat immers ook gebeurd. Het hoeft heus niet perse met naam en toenaam, maar ik zou het wel leuk vinden dat als het moderatorteam laat weten dat de gebruikers die zich om aanwijsbare reden ergens aan 'storen' iig serieus worden genomen. En zoals ik al eerder heb gezegd; ik vind dat gelieg en bedrieg niet op bokt thuis hoort en als mocht blijken dat dat wel gebeurt dan vind ik best dat dat bekend mag worden. We hebben immers nog altijd zelf in de hand of we 'liegen en bedriegen'... en ik gooi er nog even die lekkere cliche uitdrukking tegen aan; wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.