search the web-site; hoe kom je er vanaf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:43

r00z schreef:
Ik heb prezies het zelfde gehad.. Toen ben ik bij mn configuraatie (of hoe je dat ook mag sschrijven) Scherm naar software gegaan.. En daar alles weg gegooit wat ik nooit gebruik. wat ik niet weet wat het is of wat rommel is.. Daar mee ben ik dat kwijt geraakt Lachen

Heb je ook veel mazzel gehad, veel spyware is namelijk niet verwijderbaar op die manier. Die geven dan heel handig het bericht 'kan de software niet verwijderen' Haha!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:47

jaaaa ik heb het ook!!!!!! vreselijk!!!!!!!1

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:25

Een ellenlange lijst van Coentjuh gekregen Haha!. Ik ga hem nu even bekijken.Kan even duren hoor. Het is nogal wat Knipoog

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:32

ik heb/had er ook last van. Ik dacht zal even wachten met het geven van mijn reactie en eerst kijken welke oplossingen er komen. Ga net weer achter de pc zitten en het is ineens weg Verward

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:37

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 18:30

Fasel schreef:
Een ellenlange lijst van Coentjuh gekregen Haha!. Ik ga hem nu even bekijken.Kan even duren hoor. Het is nogal wat Knipoog

whaha sorry! Bloos! super bedankt

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 18:32

remi schreef:
Deze werkt erg goed ik ben er nu vanaf Haha! Haha! Haha! ( eindelijk!)

Bedankt OK dan!

heb dat net ook gedaan en volgens mij is alles weg (ff afkloppen Tong uitsteken) maar dit gaat super snel, klopt dat?

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 21:44

heb hem ook gestuurd naar fasel, vrees dat mijnes ook zo lang is Schijnheilig

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 21:46

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 22:14

Ja daar had ik dus al gekeken en een poging gehouden
maar ik kan dat niet opzoeken wat je op moet zoeken, snap je me nog Knipoog

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:34

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 19:21

Coentjuh schreef:
heb dat net ook gedaan en volgens mij is alles weg (ff afkloppen Tong uitsteken) maar dit gaat super snel, klopt dat?

Bij mij ging het ook heeeeel snel Haha! Ik heb nog steeds geen vervelende pop ups meer gehad en die irritante balken zijn ook verdwenen. Wat ik me nu nog steeds afvraag is hoe het op mijn computer is gekomen Verward

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 10:55

Germatje schreef:
Ja daar had ik dus al gekeken en een poging gehouden
maar ik kan dat niet opzoeken wat je op moet zoeken, snap je me nog Knipoog

Hélemaal onderop op Lop.com staat een link "Help" en daar kan je ze vinden.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:41

Ik kan het nog steeds niet weghalen. Ik kan het uninstall programma niet downloaden vanaf de site. Ik heb ook al 2 mailtjes naar hun hepdesk gestuurd met de vraag of ze zo vriendelijk willen zijn mij te vertellen hoe ik hun troep van mijn computer af krijg Boos! Nog steeds geen antwoord gehad!!! Boos!

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:21

Ad-aware en Spybot en andere programmaatjes draaien. En voortaan OPLETTEN als je ergens op klikt (ik heb nooit ergens last van, mijn broertje van 17 heeft er wel een zooitje van gemaakt die ik kon opruimen omdat mn vader boos werd ivm de vele zooi die erop stond door mn broertje). Internet ik dan zoveel anders dan mn broertje?? Nee gewoon opletten voordat je bij een popup of iets anders op "ja" of iets dergelijks klikt.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 15:33

Ik druk normaal gesproken niet zomaar op 'ja' wanneer er een pop-up op mijn internetbrowser verschijnt. Ik heb dan ook een popup killer op maxton internetbrowser dus normaal gesproken heb ik hier ook totaal geen last van.

Ad Aware, Spybot, Hitman Pro, ik heb het allemaal geprobeert. Ben niet gek Knipoog Heb mijn virusscanner (geupdate) eerst in de normale stand laten draaien. Toen in veilige modus nog een keer maar die kan niks vinden.

Ik heb geen icoontje in mijn werkbalk staan dus daar kan ik hem niet de-installeren. Ik heb allerlei desktop icoontjes op mijn scherm staan maar die zijn er sinds kort weer af. Ze zullen wel weer terug komen ben ik bang. Het zit gvd overal!!! Boos! Bij mijn 'software' zie ik het programma ook niet staan en bij mijn Program Files is ie ook al niet te vinden.

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 20:18

Coentjuh schreef:

Deze mag ik dus niet openen/downloaden van mijn computer, dat zegt ie eigenlijk bijna nooit? Hij laat alleen maar een wit scherm zien.

En wat VValar zegt, dat het bij software niet te vinden is, heb ik ook Boos!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:07

Germatje schreef:
Deze mag ik dus niet openen/downloaden van mijn computer, dat zegt ie eigenlijk bijna nooit? Hij laat alleen maar een wit scherm zien.

En wat VValar zegt, dat het bij software niet te vinden is, heb ik ook Boos!

Ik kan het programma ook niet downloaden vanaf de site. Wanneer ik daar op druk krijg ik de volgende melding: 'De huidige beveiligingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload'. Wanneer ik mijn beveiligingsniveau op het laagste niveau zet, download hij hem nog steeds niet.

Heb je misschien andere suggesties?

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 10:49

Uhm nee eigenlijk niet, ik heb een programma laten draaien over me computer en die is fasel nu aan het controleren als het goed is. Ben een beetje a-computer Tong uitsteken