Invasie van EnterOne...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:28

Sylvia schreef:
Ik ga niet upgraden naar SP2, niet met mam d'r pc, ook niet met de mijne. Zitten nog te veel kinderziektes in imo.

Noem ze eens even op. SP2 is juist uitgebracht om spyware e.d. te voorkomen en ik vind het nogal naief om dan te zeggen dat je niet wilt upgraden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 01:17

Om maar eens even iets te roepen... Software- en hardware conflicten. Zolang ik niet 100% zeker ben van het juist geïnstalleerd worden van SP2 komt 't er simpelweg niet op. Maar dat is weer fijn offtopic Lips are sealed

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 09:38

pffffff net adaware ge installeerd sluit steeds mijn pjoeter af....
Spybot erop gezet en die doet ook raar..... wordt er niet echt vrolijk van.
online viruscheck zegt dat mijn peecee "schoon" is maar norton vind wel een virus en andere troep die hij niet kan verwijderen. (online scan bij symantec gedaan)

Ik ga denk ik maar een boek lezen of... niet leuk kan die emt het oud papier mee en het ergste wat me kan overkomen is dat de kids erin gaan tekenen of de hamsters hem aanvreten....

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 10:34

Sylvia schreef:
Om maar eens even iets te roepen... Software- en hardware conflicten. Zolang ik niet 100% zeker ben van het juist geïnstalleerd worden van SP2 komt 't er simpelweg niet op. Maar dat is weer fijn offtopic Lips are sealed

Helemaal niet offtopic, als SP2 geinstalleerd was, was die spyware er wellicht niet opgekomen. Je kunt de installatie van SP2 altijd ongedaan maken als je soft- of hardware conflicten hebt. Maar probeer hitman pro maar, die bevat zowat alle spyremovers.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 11:24

Het lijkt er al vanaf te zijn... Heb 't gisteren niet meer gezien, vandaag weet ik niet.

Iig bedankt voor de linkjes iedereen Lachen

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:59

Ik heb het ook gehad. Het heette toendertijd ook iets met 2enter. Hoe ik er vanaf ben gekomen? Na een maandje was het vanzelf weg!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:02

http://www.hitmanpro.nl/

Ideaal Knipoog is wel even zoet, maar vooral mijn IE deed het daarna weer een stuk beter, terwijl mijn FireFox nergens last van had Haha!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:32

Ik heb vandaag de hele dag geen last gehad van EnterOne portal. Dat is al een hele verbetering. Ik heb de file weggehaald bij Program Files en de Switch software gedeinstalleerd. Ik heb nog niet het exe. file weggehaald, maar tot nu toe is EnterOne nog weggebleven. Een hele verbetering! Lachen Ben benieuwd voor hoe lang. Ik heb gisteren (en vandaag) ook nog een aantal keren Ad- Aware gedraaid. We zullen zien...