Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Of eigenlijk wel. Die dreggers kunnen die koe ook lekker laten liggen.
Het punt is dat 'stoom afblazen' volgens mij niet goed werkt op een forum . Ik denk dat hier ook een probleem in zit met het medium forum. Als je elkaar in het echt ziet dan wordt je even boos, maakt elkaar uit voor rotte vis en gaat daarna samen een wijntje/biertje drinken of een buitenritje maken etc. etc.
Op een forum wordt iets neergeschreven, je hebt een discussie. Maar: het blijft staan. .
russel"]
He? zijn zij gebant? Heb dus duidelijk wat gemist, maar er gebeurt ook zo veel op bokt. Ik log elke dag even in, maar dit soort dingen gaan dus wel aan mij voorbij.
Sjees waar halen jullie de tijd vandaan om alles bij te houden. Ik voel me elke dag schuldig dat ik zo lang op bokt zit, al die pagina's doorworstelen lukt gewoon niet.
Ik vind het heel erg jammer dat zij gebant zijn, sorry Bart, maar nu gooi je toch wel een stukje bokt dicht hoor. Ben het niet altijd met ze eens, maar sjemig dat moet toch ook kunnen. We moeten toch ook een beetje geprikkeld kunnen worden om in een discussie ineens jezelf te kunnen zien en denken, okey nu stop ik want nu gaat mijn ego op de loop. Voor mij en voor anderen vaak ook een spiegeltje dat welles/nietes al wat jaartjes voorbij zijn.
Bart waak je er wel voor dat het geen pennysite gaat worden, zo zou jammer zijn. De kritische noot moet er ook inblijven.
Al te veel topics, oooo wat mooooii, wat lieeeef, hij loopt suuuuper.
Ik heb veel van bokt geleerd en wil dat graag zo houden.
Trouwens paardenwereld is niet zo lief hoor, this is real life.
[/quote]
Nou, ik sta in dit geval toch wel achter de actie van Bart. Maar dat komt omdat ik zelf wel eens geconfronteerd ben door hele vervelende en insinuerende reacties op wat ik had gezegd, met name van Lovely (Pipo was wel eens stout maar ik heb haar niet op zulke ernstige dingen kunnen betrappen). Kijk en dan ga je er toch anders tegen aan kijken. Ik ken echt veel mensen op bokt die een hekel hebben aan Lovely, incl, mezelf. Het is niet zo dat ik het nooit eens was met Lovely. Als het ging om rijden en paardenzaken zat ik meestal met haar op een lijn. Maar de neerbuigende toon waarop ze met mensen in discussie ging ergerde mij behoorlijk. Verder kan ik niemand op bokt noemen waar ik een hekel aan heb. Helemaal niemand! Lovely zelf wist vast wel hoe ik over haar dacht, want ik kon niet meer doen alsof er niets aan de hand was. Maar misschien ga ik zelf nu ook wel te ver door mijn mening nu openlijk te verkondingen hier op bokt. In dat geval zullen mijn woorden hier wel verwijderd worden.
[quote="Fitzroy schreef:Ik denk dat op zich de meeste gebruikers zich wel kunnen vinden in het Bokt dat jij voor ogen hebt, MITS er dan ook echt plek is voor discussie. Idd geen laag-bij-de-grondse (is dit goed Nl.) opmerkingen maar wel topics waarin ook gediscussieerd kan worden.